Ik vind dat nogal overdreven. De ports van de eerdere Sonicspellen zijn wel oke, ze zijn functioneel, maar verbeteren de spellen op geen enkele manier. Er is niets dat echt fout is ofzo.
Sonic 4 Episode 1 aangeschaft. De rest had ik al. Verder ook Bloodrayne en Renegade Ops binnen gehaald. Goeie dingen gehoord over Renegade Ops dus voor deze prijs wilde ik hem wel aangeschaffen.
Ik vraag ook helemaal niet om verbetering qua gameplay ofzo, maar op een HDTV ziet het er niet goed uit. Vergelijk het prima overgezette Sonic CD eens met Sonic of 2: Sonic CD ziet er gewoon prima en scherp uit, in verschillende modes, terwijl Sonic 1 en 2 er eigenlijk in geen enkele mode goed uitziet. Ik vind de games echt geweldig. Vroeger mijn favoriete games op de Megadrive, en speel ze nu nog regelmatig op de PSP, maar de versie die op XBLA/PSN staat is gewoon niet geweldig overgezet. Helaas.
Electronic Arts heeft een 50% sale vanaf 3 Januari. Hopelijk zit Crysis daartussen, want die dag deals zijn echt matig dit jaar.
Meer arcade games. Bastion was super de eerste dag, maar daarna helemaal niks interessant meer kwa arcade games. Vorig jaar was er elke dag minstens een nieuwe arcade game bovenop de DLC. Daarom valt dit jaar tegen. Veel DLC van games. Maar als je die games niet hebt zit er helemaal niks bij, en veel herhaling van DLC. Hoe vaak is die Fallout 3 DLC al niet voorbij gekomen of de DLC van RDR. Had graag gezien dat ze elke dag minstens 1 arcade game in de aanbieding hadden. Kijk ook es naar de PSN aanbiedingen en dan heb ik het nog niet eens over Steam. Dat zijn pas aanbiedingen. PSN met een waslijst aan games, arcade games en DLC. En niet een handjevol arcade games zoals op xbla. Maar toch blij met Bastion Beter 1 game, dan geen game.
- season pass voor gears of war 3 staat erop voor 1800 - weapon skin collection voor 1800 - avatar boomshield en golden lancer 160 p/s
1800 punten voor een weapon skin collection? wtf edit:// is al bekend of er nog meer SP DLC voor Gow3 komt? M.a.w heeft het zin om de seasons pass te kopen voor alleen de SP dlc? Mp speel ik toch niet
bizar, ... ik koop zelf ook DLC zat (horse armour bijvoorbeeld ) maar 3600 euro voor alleen maar skins vind ik echt van de gekken. Daar kun je ook Skyrim voor kopen
Hier staat: "The Season Pass serves as your pre-order (at a 33% discount!) of four downloadable content packages that you will receive every quarter, starting in November." Maar het is toch maar 25%? :/
Op dit moment niet bekend of er meer SP DLC komt. Tot nu toe alleen RAAM's Shadow, als je de Season Pass koopt krijg je 3 extra DLC pakketten voor maar 600 punten meer. DLC 4 is nog onbekend dus in principe zou het SP content kunnen zijn, al denk ik zelf van niet. Het is ook belachelijk, en diep triest. Daarnaast zijn de beste wapen skins gewoon unlockable (en dus gratis)
Gister toch maar Renegade Ops gekocht voor 600 punten, zie die game in zoveel top 10 lijstjes van dit jaar verschijnen..
DLC 4 is een addon voor Beast mode (Elke gamemode zou dlc krijgen en multiplayer/singleplayer/horde mode hebben al dlc gehad)
De deals van vandaag: Call of Duty: Modern Warfare: Variety Map Pack – 400 MSP (was 800 MSP) Call of Duty: Modern Warfare 2: Resurgence Pack – 600 MSP (was 1200 MSP) Call of Duty: Modern Warfare 2: Stimulus Package – 600 MSP (was 1200 MSP) Call of Duty 4: Modern Warfare – $14.99 (was $19.99) Call of Duty: Modern Warfare 2 – $29.99 (was $39.99) Ik weet niet of Call of Duty 4 en Modern Warfare 2 hier ook in de aanbieding zijn, maar de prijzen zijn hier in ieder geval als volgt: Call of Duty 4: Modern Warfare – €22,49 of 1920 MSP Call of Duty: Modern Warfare 2 – €37,49 of 3180 MSP http://trendygamers.com/2011/12/30/xbox-live-daily-deal-dec-31st-2011/