[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Eerste filmpje is echt vet, PC lijkt me gewoon leuker met zoveel mensen.
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ging kapot om die noob hunter.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is ook leuker. Op sommige maps kom je gewoon te weinig mensen tegen. Dan heb ik 5000+ punten en 2-1 bij kills.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had het over silencer in het algemeen.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Conquest 6de geëindigd maar ik had wel een 10-0 streak. Eindscore 11-1. Eindelijk. :p
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo? Is dat voor een ribbon?
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee haha, was gewoon lekker om niet constant dood te gaan en een streak te hebben. *)
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja soms heb je van die potjes waar je telkens word neergemaaid :mad:
    En waar je bijna alle 50/50 confrontaties verliest en met spawnen meteen dood bent..heel hatelijk soms.

    Als je dan een potje maar 1x dood gaat is dat mooi meegenomen.
    Ik ren alleen als een gek van vlag naar vlag en dan word je wat vaker neergeschoten :mad:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik regelmatig ja. Spawnen duurt net te lang waardoor je soms al dood bent voordat je weer kunt spelen. Moet ze imo wel een keer wat aan gaan doen!
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Prt. Als helicopter piloot krijg je veels te weinig punten. 3x raden wie de gunner was :p :

    [​IMG]

    Maja. Nog 2 airwarfare ribbons en heb alweer de 2de medal. Gaat een stuk sneller met de littlebird :)
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de gunner is dik in het voordeel , laatst ook een 18 streak als gunner.

    Jammer dat veel mensen niet kunnen vliegen of ergens gaan vliegen waar niks te killen valt..ow wat kan ik met soms opwinden met dit spel :9
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wake Island was ideaal voor een heli. Ontzettend veel natuurlijke obstacles om de lock-on van stinger/aa te verbreken. Alleen mijn gunner was een beetje debiel ; Die flarede al bij de eerste lock-on signaal |:-

    Maar goed, Iedere keer dat ik spotte schoot hij wel direct. Dat dan weer wel.

    En anders mag je wel een keer met mij mee vliegen. Ik vlieg een beetje soort gelijk als deze gast :

    [yt]zK9PrBOg01k[/yt]

    Af en toe crash ik nog wel tegen een lantaarnpaal of boom op ; Maar dat gebeurd bijna niet meer :p
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Sommige teammates zijn trouwens ontzettend dom, ik spawn op iemand en ik word 3 sec later al geknifed... zie ik dat mijn enemy gewoon weg gaat en mijn teammate hem niet ziet. Op 3-5 meter afstand van elkaar... :emo:
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mayhem met de littlebird @ Noshahr Canals! :

    [​IMG]

    Zat eerst in de UH1 met een degelijke piloot. Die bleef ik repareren. Totdat ik er gewoon uit werd gesniped terwijl we relatief snel gingen :eek:

    Toen maar gewacht tot de littlebird weer spawnde. Nu met die guided missles zijn die tungsten AA krengen zo kapot \o/
    En de tweede airwarfare medal behaald dankzij dit potje. Laatste M-com station was gewoon een pure rape :+
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Netjes man!
    @ dikgedrukte: sniper moest ook een fuckyeah momentje hebben gehad. :9

    Wel raar hoe de #2 van de tegenstander toch nog 1740 haalt zonder een enkele kill.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was zeker een fuck yeah moment voor hem. Echt een net schot gewoon _O_ Weet niet meer wie het was anders had ik hem nog wel ff een berichtje gestuurd :)

    Dat was een recon, zat continu met een MAV te spotten e.d. (hij staat ook als best recon).
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst vloog zon mav telkens om me heen en ik begreep niet waarom. Totdat dat ding tegen mijn neus geplant werd :p. Wist daarvoor helemaal niet dat je er kills mee kon maken

    edit: iemand tips voor de ribbons M-com defender en Stationary emplacement kills? waar het best te doen etc.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er alleen mee killen als je de "sweet spot" raakt en genoeg snelheid heb. In ieder geval is dat dus níet vol op de crosshair van de MAW maar iets eronder als het ware. Practice makes perfect! Zelf nog maar 9 kills oid met de MAW :+

    Wat betreft de M-Com defender moet je gewoon in de buurt van een M-Com blijven als verdediger. Alhoewel ik het niet zeker weet of de vijand dan ook in de buurt van de M-Com moet staan of niet voor die ribbons. En als aanvaller moet je de vijanden welke de M-Com stations proberen te defusen afknallen.

    Wat betreft stationary emplacement kills is het geluk hebben. Die krengen herladen ontzettend langzaam en je hebt alleen een (grotere) kans dat je een tank kapot knalt als je ze in hun achterkant weet te raken. Maar weet ook niet zeker of het dan per se een voertuig moet zijn of gewoon een persoon. Als het echt een persoon moet zijn word het sowiesow moeilijker lijkt me :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja 2 kills in 1 ronde moet je ermee maken :mad:
    daarnaast nog die squad rush een keer spelen en dan heb ik alle ribbons :9
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    personen tellen ook gewoon voor die stationary ribbon. Ik heb hem op caspian border gehaald door 2 man die op de vlag zaten neer te schieten

    maar mijnen kills die je maakt terwijl je in zon ding zit tellen ook, dus spam iets vol met mijnen en ga er in zitten en wacht af tot er iemand overheen rijd als je moeite hebt hem anders te halen
     

Deel Deze Pagina