[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat hacken leer je ook nog wel. Gewoon genoeg Nukevirus verzamelen en je hoeft in feit niet echt te hacken.

Bovendien leer je het stapsgewijs in de game. Kom maar eens een level 5 slot tegen met een patroon als een bijenkorf. 8)

2. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Spoilers Aub

Goedenacht iedereen

Ik sta op het punt om Deus Ex te bestellen. Omdat ik van mensen heb gehoord dat je de volledige game uit kan spelen zonder ook maar 1 iemand te vermoorden. Is dit moeilijk. Want WAT ALS ik nou iemand net iets te hard sla.. of hem per ongeluk dood schiet. Of is hier rekening mee gehouden. En is het leuk om te doen... Of is het niet aan te raden om dit op je eerste playtrough te doen ?

Ook heb ik gehoord dat er bepaalde "quest" districten zijn bijv China. mensen hebben het erover dat het moeilijk is om je bestemming te vinden omdat er veel verschillende verdiepingen in zitten.

En dan het hacken. Ik ben hier nooit echt fan van. Wat als ik hier heel slecht in blijk te zijn. Is de game dan niet uit te spelen. Ik wil deze game heel graag gaan bestellen en het lijkt me echt een super vette game maar ik wil effe wat extra informatie.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zie geen spoilers?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij bedoeld antwoorden zonder spoilers.

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan het spel uitspelen zonder iemand te killen. Dit geld echter niet voor eventuele Bossfights.

Er zitten verschillende locaties in de game met elk hun eigen karakter, China bestaat inderdaad uit veel niveau's en kan daardoor lastig te navigeren zijn. Maar dat is juist hoe het hoort te zijn?

Het hacken klinkt enger dan het is, het begint vanzelfsprekend vrij simpel maar de moeilijkheidsgraad zal toenemen. Het word echter nooit te moeilijk.

Daarnaast zijn er genoeg hulpmiddelen beschikbaar die je bij het hacken kan gebruiken om het makkelijker te maken.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het kan op sommige stukken lastig zijn, maar er is altijd een manier om het makkelijker te maken. Goed je omgevingen en je Augmentations gebruiken.

Je kunt iemand niet per ongeluk doodslaan; tenzij die persoon terwijl je hem in slaap slaat/schiet ergens vanaf valt of iets dergelijks.
    (al moet ik wel erbij zeggend at er een glitch in het spel zit waardoor sommige karakters toch dood zijn. het beste is om gewoon te checken of iemand slaapt of dat hij dood is)

Het is leuk om te doen; ik vind het ten minste een leuke uitdaging, al kan het hier en daar wel eens lastig zijn.

Veel saven, dat is regel nummer 1 met Deus Ex!

Ik ben bezig met mijn eerste playthrough, en doe hem meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad, en ga ook voor niemand killen.
    Dat is ook een goede combo, want als je toch vijanden wilt ontwijken, kun je net zo goed meteen op hard doen, maakt dan ook niets uit!

Haha, ik ben er ook absoluut niet goed in, maar er zijn altijd wel codes te vinden (ook in het spel zelf!) en zelfs een 'wapen' dat het hacken voor je doet, waardoor je niet altijd hoeft te hacken.
    En je hoeft zowieso niet veel te hacken om de game uit te spelen.
    En als je er echt niet uitkomt, google je even er zijn genoeg sites die alle codes etc hebben.
    Kopen.
    Ik heb de game bij Zavvi gekocht een week terug voor 11 euro, en ik ben hooked! De game heeft echt een fantastische sfeer, en speelt heerlijk.

7. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey man bedankt voor je antwoord. Nu weet ik bijna zeker dat ik de game ga bestellen want hij lijkt me echt super vet.. Maar hoe snel had jij hem binnen van Zavvi ? En kreeg je een benelux editie ? Want er staat 1 maand tot verzending ...

Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had hem in precies 7 of 9 dagen binnen ( 1 van die twee.....weet niet meer precies:9).

Was de gewone editie, niet de benelux.
    Maar als de game maar 11 euro is, dan ben ik uiteindelijk als ik de DLC los koop (dat kan namelijk) toch goedkoper uit dan de Benelux editie hier in NL kopen!

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem in 7dagen binnen.

En moet echt nog eens verder, topgame. Alleen ben ik jammer genoeg te veel bezig met AC II, is dan ook 1 vd beste games die ik in een lange tijd speelde..

10. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld bij yorgame.. benelux editie voor 26,-.. morgen heb ik hem binnen.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeelt! :b:
    Heb de DLC ook gedownload, dus ben er nog niet helemaal klaar mee, maar tering zeg, wat een absoluut heerlijke game.

Heb alles goed stealthy kunnen doen, dat speelt echt heerlijk.
    Op het einde dus ook de Pacifist achievo unlocked (geen kills maken in de hele game). \o/

Helaas niet de Foxiest of the Hounds Achievo (geen alarm....titel van de achievement btw een duidelijke verwijzing naar Metal Gear!! ) dus ik ga de game zeker nog een keer doorspelen, zo heerlijk is de sfeer.

Ik sla dan alleen wel de sidequests over, die heb ik nu wel allemaal gedaan, maar daarin heb ik denk ik gefaalt; er is een stukje van een sidequest die je onmogelijk zonder alarm kunt doen (als je die hoer moet redden staan er 3 man buiten haar deur, en die kun je onmogelijk allemaal stealthy uitschakelen).

Dus eerst de DLC, dan meteen nog een keer en dan zonder alarmen! :thumbs:

12. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij Namir nu. Alleen heb ik die KLOTE UPGRADE GENOMEN.... Ik heb als wapens:

2 Peps Kogels
    17 Combat Rifle Kogels
    1 Frag Grenade
    1 Emp Grenade
    1 Emp Mine

Ik kan het echt niet. Mijn hele scherm bugt en ik heb heel weinig ammo.WAAROM HEB IK DIE UPGRADE GENOMEN :mad:

Iemand tips of een manier om nog ergens voor die lift nog ergens snel ammo te halen ( Zonder betrapt te worden :p)

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die is echt ZO makkelijk;

Zodra de battle begint, ren je naar de hoek voor cover.
    Hij gooit dan een granaat, maar blijven staan!

Dan springt hij over de muur; ren nu naar de plek waar hij stond.
    Hij komt dan ook weer terug, mep hem dan neer als hij OP die muur zit.

Klaar.

Je kunt hem dus uitschakelen met 1 klap.:9

14. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer even geleden dat ik nog gespeeld had.
    En moest direct tegen Barnett :lol:. I failed, big time! Tegen dat ik er weer ingekomen was en de controls weer beetje teruggevonden had. + Dat ik het gevonden heb hoe ik hem moest killen.. Volgens mij +- 25 à 30x geprobeerd 8).
    [spoiler1]Heb hem gedood door eerst vd gasflessen tegen hem gegooid en dan die dynamietvazen[/SPOILER1]

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vandaag mee begonnen. Erg toffe stijl en zit vol sfeer! Wou vandaag meerder conversaties overnieuw doen, dus zit kwa diepte ook wel goed. De controles vind ik niet altijd even geweldig, maar echt storend is het niet gelukkig. Tot nog toe alles stealth gedaan :)

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wat een geniaal spel. Eindelijk de tijd om me weer eens vast te bijten in een diepe en grote game, en ik werd echt weggeblazen :) Alleen de bossfight waar ik nu ben beland is kinda lame. Simpel rechttoe rechtaan knallen tot ie omvalt...

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De bossfights zijn ook door een andere developer gedaan.

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel beter was het ook niet in de DLC.

19. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hehe, had laatst wel een mooi momentje. Zat achter de frontdesk in een hotel een kluis te hacken. Vond er iets van 1000+ credits in, dus ik de horlepiep dansen van blijdschap. Totdat ik een diary las van de eigenaar die een kutleven had daar en die tijden gespaard had om met die 1000 credits ervandoor te kunnen naar een beter leven/plek. Uiteindelijk na lang wikken en wegen toch maar de autosave herladen en het geld laten liggen :p

Ben trouwens afgestapt van iedereen in leven laten. Toch wel erg lekker om met een geupgrade silenced pistol en sniper enemies te killen. Speel wel alles stealth. Als ik een alarm af laat gaan, dan is het direct retry voor mij.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat vind ik dan weer minder leuk om te doen. Mooi is de vrijheid in deze game zeker. Ik laat soms express alarmen af gaan om een bad ass firefight te beginnen.

Dit had ik ook aan het einde van de tweede act, vlak voor de 2e end boss. Heerlijk gevecht om een zwaar bewaakte ingang.

Helemaal niet moeilijk in deze game om er door heen te komen. De game is overigens ook niet echt moeilijk, kun je ook allemaal zelf bepalen.

Deel Deze Pagina