Een dlc is DownLoadable Content. Dus extra's wat je kan downloaden via Xbox live, soms gratis maar meestal tegen betaling.
Ben nu dus bezig met AC Brotherhood en zit in DNA sequence 3. Alleen nu moet ik naar die warriorgroep om daar bondgenoten mee te worden alleen die beginpunt zit buiten mijn bereik, zodat dat de-syncronisatie ding krijg (weet niet hoe te noemen ) Is dit een glitch of moet ik eerst iets doen om daar te komen?
ahh oke ik zat allemaal vanalles te zoeken maar ik kwam er maar niet. Dan zal ik naar dat dorpje zoeken ^^ Thnks!:b:
Is de Assassin's Creed Brotherhood - The Da Vinci Disappearance DLC ook de moeite waard om aan te schaffen? Of is voegt deze DLC niks toe?
Waarom laat ik de AC games altijd zo'n eeuwigheid liggen voor ik ze afmaak? Alleen het begin en dan leg ik ze maanden weg voor iets anders. Dat goede najaar ook.
Kan je bij deze AC net zo als bij revelations ook winkels overkopen, zakkenrollen en gebieden overnemen?
Er zit wel Nederlandse ondertiteling bij. Audio is wel engels. Ik meen dat er geen NLse voice overs inzitten.
Even een mega kick. Sinds kort deze game aan het spelen en bevalt me net als II erg goed. Echter, kleine vraagjes. 1) Die items voor winkelmissies, kun je die later ook kopen, of enkel vergaren via schatkisten / beroven etc, of kun je die winkelitems (heavy armor plates ed) later ook op een andere manier unlocken? In het begin heb ik al die items lopen verkopen... 2) Die burchten etc die je kunt kopen, heb je daar wat aan? Tot nu toe is het meer om m'n geld uit te geven, terwijl inkomsten maar minimaal omhoog gaan. Had me wat leuker geleken als die burchten en dure gebouwen nog een toegevoegde waarde hadden.