[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    M-Com defender heb ik op dezelfde plek gehaald als in dit filmpje, dus op Operation Firestorm.



    Stationary Emplacement heb ik ook op Operation Firestorm gehaald als attacker zijnde. Net iets voor de 2e basis staat aan de linkerzijde langs de weg zo'n stationary gun op een trapje. Ik had geluk dat ik er een tank mee kapot knalde, maar meestal liggen op het gebouw waar je op uitkijkt ook altijd wel wat snipers op de rand, die je met geluk dus kunt neerknallen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Net mijn beste potje ooit :D 43-1 Rush op Karg island.
    31 killstreak gehaald met de heli. :9

    edit: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Vloog je zelf of was je gunner?
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren ook weer een paar potjes gedaan. Steeds eerste maar volgens mij kwam het meer omdat ik en nog 2 anderen daadwerkelijk vlaggen overnamen etc en dat de rest van onze team met sniper rifles op een berg lagen....
     
  5. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hierboven al wordt aangegeven merk ik ook wel, dat het moeilijk is om een goede piloot/gunner te vinden in de helicopters, elke keer als ik met veel moeite een heli bemachtig dan heb ik of een piloot die een kamikaze actie uitvoert of een gunner die niets raakt en niet zijn flares gebruikt..

    Verer is het voor mij wel veruit de beste shooter van 2011 en in 2012 ben ik hier ook nog wel ff zoet mee...

    Oja weet niet of mensen deze al hadden gezien beste kill ever imho (ben dit zelf niet hoor)


     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Knap maar ik vraag me eerder af hoe het niveau was... #1 en #2 hebben amper kills en #2 heeft maar 310 punten...
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    is er trouwens een regel wie als eerste flares doet in de heli als je met zn 2e er in zit :+
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde gisteren conquest op Sharqi Peninsula en ik zag opeens bij die 1ste flag (niet bij dat groot gebouw) een enemy rondlopen. Ik heb hem uiteindelijk 30-40 seconden lang kunnen achtervolgen en toen pas heb ik hem met een knife gedood hahaha. Hij had me zelfs kunnen zien toen hij een terras op ging. Echt te spannend dat stalken, heb er op die map nog 1tje kunnen pakken. Soms twijfel ik echter of ik nu zou schieten of niet want het is al een paar keer mislukt en dat is best kut dan...

    Moet je per se mensen langs achter knifen of kun je ook iemand recht in zijn borst steken? Want 1x stond ik 1-2 meter achter die persoon, ik duw op RB en hij pakt hem netjes (animation). Paar andere keren doe ik hetzelfde al stond ik er niet recht achter en ik sterf omdat hij niet in die animation gaat.
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me soms ook af of je echt kan knifen van voren, meestal doet je gewoon zon swipe van maar 33% damage en vervolgens word je neergeknald.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee dat soort knifen met animatie werkt niet van voren
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat knifen van voren ook niet gewoon werkt, in BC1 en BC2 kon je gewoon kamers of trappen clearen door met je knife te zwiepen. :9 Toen ging ik echt altijd voor zoveel mogelijk knfie kills, lekker dogtags verzamelen en enemies gek maken.


    @ Maddmonkey, nette killstreak :). #1 en #2 van de enemies zijn wel ongelofelijk noob zeg wow, als ik dat zou zijn was ik toch echt allang weggegaan. 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het eigenlijk wel prima zo, is toch ook raar dat je van een geweer wint door een beetje met je mes te zwaaien :+
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Misschien moeten ze van voren ook die animatie maken mits de tegenstander nog geen enkel schot op jou gevuurd heeft. En anders gewoon 50% damage ofzo.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er best een animatie van voren mag komen anders is het ook maar een spray fest van dichtbij.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een ongeschreven regel dat de piloot hem als het eerst doet, en daarna de gunner.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Soms lukt het me ook niet om iemand te doden met mijn M320...

    Paar keer gebeurd dat iemand op me afkwam, ik schiet recht op hem en hij sterft niet?! :{ Terwijl wanneer ik dat ding 3 meter naast me schiet ik zelfmoord pleeg.
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb redelijk vaak problemen met dat knifen. Dan besluip ik mijn prooi als steve irwin en dan draait ie zich net om als ik hem wil knifen dan krijg je die lelijke knife animatie van voren. en knalt ie me dood.

    een front-knife-animation zou wel chill zijn ja. Maar dan wel, alleen als jij eerder bent met je "attack" dus dat het wel een soort van surprise attack is. Als dat niet het geval is, dan knalt ie jou overhoop zoals meestal gebeurt :p. stuur die shit op naar dice. dat zou in een patch HOREN vind ik.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Van mij mag het knifen er wel helemaal uit, ik vergeet het toch altijd te gebruiken :+
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het eens proberen, geeft voldoening :+
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja behalve als je iemand knifed met animatie maar die animatie duurt te lang en word je meteen daarna/tijdens dood geknald.. :mad: ook al zovaak gehad
     

Deel Deze Pagina