[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, valt een beetje te vergelijken met ICC heroic I guess
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Eastern Kingdoms afgerond. Meteen die Goat Blaster achievement erbij gehaald. Heb nu alle quests achievements van EK.

    Kalimdor ook meteen een stuk gedaan. Moest nog 19 quests in Bloodmyst Isle. Was even zoeken omdat je daar namelijk niet zo gemakkelijk een stuk of 5 quests overhoud als je de achievement al hebt.

    Volgende stop is Darkshore. Had daar in het grijze verleden al eens 22 gedaan, maar vond het toen wat saai worden. Heb echter wel gehoord dat er een paar (zielige) momenten inzitten die het questen waard zijn.

    We zullen zien, maar morgen eerst maar eens verder met Star Wars - The Old Republic. Ik kan nu wel zien dat dat weer een Juweel is van BioWare. Het ademt volledig Star Wars imo. En echt insane veel voice actors in de credits. 8)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Die 90 quests in Darkshore gaan wel erg vlot als je telkens alleen maar met iemand hoeft te praten. :cool:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe vind je tijd om 2 (of misschien meer) MMO's te spelen?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Volledig afgekeurd. ;)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh das minder (of juist goed 8)).

    Ik heb ook een vriend die dat is na een bedrijfsongeval. Speelt bijna de hele dag FFXI :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nou, niet echt goed. Ondanks dat ik al meer dan 5 jaar van school ben heb ik nog steeds wel de motivatie om wat dingetjes aan te pakken.

    Het is een heel lang verhaal en niet voor dit topic bedoelt.

    Anyway: Darkshore quest achievement is binnen. Wel leuk om die Warcraft III personages weer eens terug te zien in deze game. Jammer dat ik die achievement van Illidan nog niet heb. Kennelijk ergens iets gemist.
     
  8. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de Pandaren Monk aan mijn collectie toegevoegd\o/Vond hem te leuk om te laten liggen voor maar 5 euro:eek:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mocht SWTOR me niet verder boeien ga ik denk ik weer even WoW spelen.

    Troll Shaman zit rond de lvl50, maar zit er aan te denken om Orc Shaman te spelen...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Race change? :+
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee geld geef ik er niet voor uit. Dan begin ik opnieuw met een Orc. Heb toch full hierloom dus dan gaat het lekker snel.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kun je altijd doen inderdaad. Shaman levelt ook best wel snel, ook met minder of geen heirlooms.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Aan de andere kant verdien je zo €20/uur en in een uur wordt ik geen lvl50 ^^

    Kreeg weer eens 7 dagen speeltijd van onze vrienden. Aangezien SWTOR niks voor mij is heb ik maar weer ff WoW gespeeld.

    Kan er altijd op lvl85 nog voor kiezen om race te changen. Als ik dan nog zin heb om te spelen ;) Restoration voor PvE en Enhancement voor PvP.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is erg jammer. Ik vind het echt een teringvette game, ook al is die voor mijn standaard een tikkeltje moeilijker dan ik normaal speel.

    Ik vind het juist zo vet dat alles ingesproken is, maar je hebt de optie om het over te slaan. De ingesproken stemmen maken het voor mij dat de game veel meer leeft dan WoW.

    Het is alleen dat community nog even op gang moet komen, maar dat moet wel goed komen met 1.8 miljoen verkochte exemplaren in de eerste week. Dat zie je zelden meer bij zulke grote MMO launches.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    4 set bonus tier 13 yoyo. 1/3 op phase 2 van legendary daggers. :'-(
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Guild

    Ik ben met een vriend van mij een eigen guild begonnen. Maar het is nogal lastig om members te vinden omdat de guild maar lvl1 is. We hebben nu ongeveer 20 members, maar die zijn allemaal maar lvl10 en zo.
    Die xp gaat dus ook niet zo hard.
    Hebben jullie tips om meer members te vinden en om dat level sneller omhoog te krijgen?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zorgen dat je ook wat hogere lvl krijgt. Gewoon mensen aanspreken die nog geen guild hebben en/of shouten in de stad. Geef echter wel aan wat het doel van de guild is.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Voor de geïnteresseerden, we recruiten een healer en een dps voor onze 10 man raiding guild. Gaan volgende week beginnen aan heroics. :)
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja we zijn volop bezig om in de starter area's mensen te vinden, hogere lvl's willen niet in een lvl 1 guild. Dus we moeten dat lvl omhoog krijgen, maar geen idee hoe:confused:
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb met 2 vrienden onze guild van level 1 naar 5 geleveld..

    Arena's(die vooral; xp skyrocket daarmee) en dungeon's werken goed :)
     

Deel Deze Pagina