Iemand van het forum die deze foto voorbij ziet komen en alle recht dus heeft om zijn mening over jouw geplaatste foto te geven. Of mag alleen iemand van iXBW kritiek uiten?
zag dat iemand een paint gemaakt had voor de maserati en die heb ik gedownload. Verder kon ik geen goede vynils vinden die ik zelf kon gebruiken op andere auto's. Mat zwart staat hem echt heel gaaf!!!
Heeft die masarati niet gewoon origineel matte lak? EDIT Gecheckt, en ja. Bij de masarati heb je standaard al de mogelijkheid om te kiezen voor een matte kleur. @ Lircky: Ik hoop dat die matte 'paint' gratis was..
ha dat moinst nait!!!!! heb er dacht ik niks voor betaald! Wel jamme dat er niet meer standaard mat is. wel een vordeel dan kan ik nu wel zwarte velgen maken! BAM Ben een beetje maserati gek geworden toe dit model uitkwam en de quatroporte. die nieuwe mc4 gt is ook een BAAS!
Ik reed gisteren naast een quatroporte door een tunneltje . Vond Maserati altijd iets voor mensen die te oud zijn voor een Ferrari/Lambo, maar die Maserati klonk dus stukken beter dan verwacht.
wat weer een dikke foto's!!!!! een klein puntje kritiek op de onderste: Had het mooier gevonden als je daar ook een US muscle car had staan ipv een supra.... maar de foto is wel mooi!!!! Heb de eerste foto van de GTO al op mijn desktop staan! BEAUTY!!!!