Wel beetje gaar eigenlijk. Spoiler Vorige episode met zo'n cliffhanger aankomen en dan meteen alweer zo abrupt beƫindigen. Wel beter uiteindelijk, nu wel hopen dat Barney niet weer richting Nora gaat! Ted is gewoon een troll volgens mij, kinderen zijn geadopteerd ofzo. Zal wel eens tijd worden dat we eens wat gaan zien van die moeder. In ieder geval, als ze niet nog verder gaan na S08 dan.
Het is dat er op Dinsdag niks anders boeiends komt anders keek ik het echt niet meer. Het kabbelt maar voor met een tempo van een Soap trein.
En we zijn weer geen reet opgeschoten. Dit laatste seizoen was volgensmij vooral bedoeld om verhaaltechnisch er een goed en kloppend geheel van te maken. Ted is nog steeds waar ie was 7 jaar geleden, 'de moeder' heeft vanaf nu max. 10 afleveringen om nog geloofwaardig als de liefde van zijn leven over te komen. Slaat toch nergens op. Hoe willen ze dat gaan doen? Wordt hoe dan ook afgeraffeld. [spoiler1]Enige wat we nu weten is dat Robin en Barney waarschijnlijk niet gaan trouwen. [/spoiler1]
Sommige series duren ook gewoon te lang. Ik vond How I met your mother een hele leuke serie, maar het laatste 1,5 seizoen, het is gewoon steeds meer van hetzelfde.
Niet dat dat nou heel erg positief is... Ze kunnen er nog wat van maken, maar het wordt alleen maar minder.
En we zijn weer begonnen, hopelijk de laatste 12 EP's een stuk beter dan de eerste 12. Nora trouwens gespot in Nespresso reclame, nice.