[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is er al wat meer bekend over eventuele DLC?

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    is nog wat vroeg denk ik...
    het spel is nog geen 2 maanden uit en er zijn er volgens mij weinige die het al "uitgespeeld" hebben *)

dus dat zal nog wel even duren denk ik ..

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Pff, ik heb na 45 uur nog steeds het idee dat ik net begonnen ben. Moet meer dan de helft van alle steden en het landschap nog ontdekken.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Jep ik ben hier ook geweest. Die cave heet Soljund's Sinkhole. In deze cave kan je ook moonstone ore vinden.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gisteren eindelijk Riften bezocht na 100 uur gamen ofzo 8)
    Gelijk weer 20 quests erbij en zit tevens bij the moddafucking Thieves Guild!

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    jep die was het :)
    vond jij die ook zo moeilijk te verslaan of lag dat aan mijn skilltree keuzes..
    Light armour, Archer, one handed.. ?

Zit nu op 50uur gamen en moet nog zoveel doen!!! Heb alleen de Companions nog maar gedaan en zit halverwege de Mage College denk ik..

Steden die ik ontdekt heb zijn Whiterun, Markath en Winterhold.
    Heb wel enkele missies staan in andere steden maar daar wacht ik liever op om daar naar toe te gaan, alles op zijn tijd ;)

7. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow hoe heb je dit geflikt, ik heb alle quests proberen te doen en zit op mijn character op 43 uur?
    Ik heb alle steden al gezien maar nog veel niet ontdekt, ook heb ik de thieves guild, dark brotherhood guild, college of winterhold en de stormcloaks gedaan.
    Tevens heb ik al mijn dragonscale armour legendary (dit is toch de light versie, of is dat plate:))

had het liever zoals jou gehad want dan kon ik nog 500 uur spelen_O_, maar ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk in één stad te blijven.
    Opnieuw beginnen heeft nu ook geen zin meer want ik heb alle steden toch gezien.
    Wel heb ik die steden alleen gezien voor bijvoorbeeld een quest waardoor ik de stad misschien voor 1/20 heb gezien:D

8. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt toch niet want ik heb al een draak gehad in Riften..

9. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn inderdaad rot als ze met velen komen, op mijn vorige (verdwenen) savefiles ging ik er moonstone ore halen:D

Op mijn comment hierboven, ^^ ik heb zelfs
    7 van de 9 dragon priests maskers gevonden samen met een vriend

Vind het eigenlijk tegenvallen van mezelf maar ik heb tot mijn grote verbazing nog zoveel te doen:eek:
    En over 200 uur is een 2de playtrough toch wel heel leuk ;)

10. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dus mijn 2de bezochte stad.:lol:

11. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:, in Whiterun 100 uur spenderen: RESPECT
    Kom je met de companions dan niet in andere steden:confused:?

Edit: oh sorry haalde jullie 2 door elkaar, heb het als ook mijn 2de stad want de thieves guild leek me toch een erg leuke guild:D

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gewoon veel adventuren... Heb al redelijk wat dungeons gecleared en toe nu toe alleen Companions guild uitgespeeld en verder vooral Misc Quests.

13. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    lol, na 20 uur was ik al naar riften gegaan.:+

Volgens mij kan er wel niemand 100 uur spenderen aan Whiterun en omgeving? Of heb ik het mis?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    JA hoor, ik had ook al erg veel op de teller voordat ik aan de andere holds begon. Gewoon een kwestie van veel exploren en dungeons doen enzo.

Ik nader het einde, -snik-, alle questlines gedaan. Ben nu bezig met het vinden van de laatste 3 dragon shouts en dan rest alleen nog het laatste stukje main quest.

Level 59 en bijna 200u op de teller ...

15. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Is een 2de playtrough geen optie?
    Het probleem is wel dat je (bijna) alles al weet:mad:

Wow dit is echt sick, btw hier kunnen armor spoilers etc. in zitten;)

http://www.youtube.com/watch?v=-0I9...xt=C3c867a6UDOEgsToPDskJlRHHSoBDZxj32w5aoZP-v

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit nu op 43 uur en ben nog in 3 á 4 steden nog niet geweest. Sollitude bijvoorbeeld. Ik doe dan ook heel veel misc quests, rond trekken en exploren.

17. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een ander account wil maken heb ik het probleem dat ik eerst mijn saves van het eerste character heb en dan die van het 2e character (ze tellen door)
    Maar als ik dan p mijn 1ste account ga dan komen de save files helemaal door elkaar.
    Hoe doen jullie dit, ik heb liever niet maar één savefile per character in verband met quest glitches etc.

18. Seh

Seh Guest

Je kunt toch gewoon save games over elkaar heen saven.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De save game die je als laatste gesaved hebt komt altijd boven aan te staan. Dus als jij een nieuwe character aanmaakt en vervolgens een paar keer saved staat alles boven aan en hoef je je niet druk te maken. Daarbij kun je save games over elkaar heen saven. Ik had toen eerst ook mijn smithing geboost naar +- 70, maar toen een eerdere save game geladen waar ik smithing 25 had en 9 levels lager was. Had even moeite met weer in de game komen maar ik vind het veel beter zo. :) Rushen en boosten is niks aan.

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    klopt, rushen en boosten vind ik ook maar niks en heb het zelf ook nog niet gedaan..
    ik level rustig en krijg nu telkens betere en coolere wapens (ebony en glass).

Wat ik wel spijtig vond is.. dat ik eerst een volledig Elven armor had, nu vond ik pas een glass helmet, zeer cool.
    Dus wil ik natuurlijk de rest ook zien.
    Begin ik te levellen in smithing, volgende perk dat ik kon kiezen was Scaled armor..
    Nu zie ik dat scaled armor gewoon zo leater met wat steal armor dingetjes aan is.. ziet er helemaal niet cool uit, dan lijk je terug op een gewone bandit ofzow.. weak=(

dus nu maar levellen in smithing totdat ik Glass kan maken, oftewel hopen dat ik dit tegenkom in dungeons..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina