[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb flink gerushed, had bijvoorbeeld al 100 smithing en dragon aan (:mad:) en vond in een dungeon voor een shrine full ebony maar normaal is dat spectaculair en nu had ik iets van mwa

Wel is het jammer dat een nieuw poppetje maken niet zo veel zin heeft omdat ik al in alle steden ben geweest en al flink wat guilds heb gedaan.
    Dan zou ik als ik niks overnieuw wil doen veel miscs moeten gaan doen en quests die ik nog niet heb gedaan, wat mij te veel moeite kost :+ ( en ik heb juist de leuke quests al gedaan :p)

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

3. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, ik heb gisteren mijn smithing getrained en kan nu ook scaled armor maken. Het ziet er niet zo heel erg tof uit, maar het is wel beter dan elven armor. Ik heb ook een glass helmet gevonden (+30% Archery) en die draag ik ook. Maar vind dat er zo lelijk uit zien. Ik draag nu dan ook full Scaled light armor plus een hood, en ga dan zelf wat enchantments in elkaar zetten, bijvoorbeeld + archery % op mijn hood. Ik doe nu ook erg rustig aan en als ik dan echt iets heel tofs vindt, dan vind ik het gelijk ook echt dope. Zo vond ik ergens een stel ebony arrows, en die had ik nog nooit gevonden. Heb ze ook nog niet gebruikt. Eigenlijk wel jammer trouwens dat je niet je eigen arrows kunt maken! (Of ik moet iets over het hoofd zien)

Ik snap je punt wel. Dan voelt het allemaal niet 'nieuw' meer en dat maakt het avontuur stukken minder episch. Maar je kunt het altijd proberen! Er is vast ongelovelijk veel wat je nog niet gezien hebt van Skyrim. En in plaats van datgene te doen wat je in de eerste playthrough deed, kun je nu totaal andere keuzes maken. Bijvoorbeeld om totaal de andere kant op te gaan en andere plekken ontdekken dan dat je eerst naar Whiterun ging toen je uit Helgen kwam. (om een voorbeeld te noemen)

5. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Skyrim is idd wel heel groot, je hebt me overtuigd:D

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeet niet om gewoon je tijd te nemen in plaats van gelijk de main quests te doen en ga vooral geen skills boosten. Maakt je ervaring stukken beter. ;)
    En misschien vind je het wel tof om nu een totaal andere speel stijl te nemen? Dus in plaats van assassin, dat je nu een warrior wordt, of juist een mage.

7. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt een tank, denk nord berserker two handed
    Dikke damage en kan ik veel mensen tegelijk killen:D
    Of conjuration/restoration mage, maarmage bij vriend was niet zo leuk.

Wat heb je er eigenlijk aan als je alle dragon priest masks hebt?

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Mijn eerste gedacht was dat ik bij mijn 2de playthrough een mage zou worden, aangezien ik dat nu zo goed als niet gebruik...

Maar eigenlijk heb ik het niet zo voor het hele mage-gedoe, nooit gehad eigenlijk.
    dus ipv een onehanded, light armor warrior te worden, ga ik dan maar voor een 2 handed, heavy armor type.. En dan een hele brede Argonian ofzo :)
    Argonians zien er altijd heel mager uit als je ze ziet.. dus ik maak een hele gespierde :cool: of gaat dit niet? :)

9. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik speel op master niveau en had er inderdaad zwaar moeite mee. Ik ben namelijk een hunter/thief/assassin. Ik speel net als jij met light armor, one handed en archery voornamelijk. Ik was lvl 9 ofzo en heb mijn armor enchanted en verbeterd qua armor rating.

10. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al archer geweest?
    Dat is een groot verschil en archer is heel leuk om te spelen:D

Alles gaat maar ik weet niet of hij er goed uit gaat zien xD
    Wil zelf ook two handed heavy armor warrior worden, waarschijnlijk orc.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    2e playhtrough ga ik zeker niet doen. Al meer dan genoeg tijd besteed in het prachtige SKyrim en zoals je zegt ook al bijna alles gezien.

Ik heb wel veel van speelstijl gewisseld, tussen sneak/bow en sneak/dagger en ook destruction, dus redelijk gevarieerd.

Maar ik word elke keer weer betoverd door de prachtige locaties. Ben nu ff de gaten in mijn map aan het verkennen op locaties en dungeons.

Ik vind de wereld echt ongelovelijk mooi gemaakt _O_

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net iets gezien mbt draken wat ik nog niet eerder had gezien, voor de zekerheid ff in een spoiler

Ik zag een draak een shout doen op zon stenen cirkel op de grond, waar o dat moment lichtstralen uitkwamen. Vervolgens komt er uit die crkel een skeletten draak die langzaam veranderd in een brandende, named, dragon. Die heb ik uiteindelijk gekilled.

Erg vet :)

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is toch gewoon onderdeel van de Main Quest?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen idee, ik kwam het zomaar tegen tijdens het exploren...

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Alsof je voor een andere speelstijl opeens een andere save moet aanmaken? Leuke is dat dat allemaal wel op 1 save kan. Tenzij je zo'n perfectionist bent dat je dan alle perks wilt maar perks zijn onwijs overrated.

16. Seh

Seh Guest

Perks maken de game nóg makkelijker. :+

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kom net in the middle of nowhere ee thief tegen met het bekende je geld of je leven.
    Ik kies voor de optie 'do i look like i have any money (persuade)' en de thief zegt 'no, i guess not' en loopt weg...

Weet de gek veel dat ik 400k+ op zak heb :)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Komt ook op willekeurige momenten voor, als je maar op de juiste locatie bent.

19. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo denk je even een of andere geheime kamer in te stappen kom je terecht in Blackreach... Wow!

Dit spel blijft je keer op keer verbazen...

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, echt een wow! Moment ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina