[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel met veel wapens experimenteren, het geeft je veel experience als je minstens 100 kills ermee maakt en je kunt huishouden met zon beetje alles wat je tegenkomt.
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar niemand luisteren die zegt, JA DIT OF DAT WAPEN is beter. Check gewoon welk wapen jij het lekkerst vind spelen. Uiteindelijk draait het toch om jouw eigen ervaring, niet hoe fijn iemand anders het vind. Elk wapen in BF3 is redelijk balanced. Ik had in het begin een aantal wapens die ik alleen gebruikte om aan de levels te wennen en de gameplay etc. Nu kan ik vrijwel met elk wapen een potje als MVP eindigen. Als je eenmaal goed bent in bf3 dan kan je elk wapen wel handelen. het is een kwestie van tijd en veel oefenen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de attachments ook veel belangrijker dan het wapen zelf. Liever een zogenaamd 'minder' wapen met holo, silencer en grip dan een zogenaamd beter wapen zonder die attachments
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Als je je wapens wilt upgraden + attributen moet je toch mensen doden dus -> TDM.

    Ik kan in conquest niemand killen en toch bv. 3000 punten halen maar die punten gaan niet naar mijn assault/engineer klasse.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jawel toch, die gaan gewoon naar de klasse die je op dat moment speelt volgens mij

    zie bijv potje conquest van gister

    [​IMG]

    staat toch duidelijk Engineer score 9592

    Als het zo was als jij zegt dan zou ik met alleen maar conquest spelen achter lopen qua service stars op mensen die alleen maar TDM spelen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  6. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens......hoewel ik dat pas op latere rank erachter kwam:eek:

    TDM is nog altijd het snelste manier om attributen te unlocken.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice, dat zal ik even onthouden. :9
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het er niet mee eens :+ In TDM is het wie het eers bij 50 is toch? In CQ of Rush kun je in je eentje de 50 wel halen en dan ook nog eens dikke objective punten erbij scoren.

    Tuurlijk, die potjes duren ook wel wat langer maar volgens mij is het niet zo dat je in TDM per definitie sneller levelled.

    Voor de TDM spelers, wat is een gemiddelde SPM in TDM? Is dat echt zoveel hoger dan in CQ/Rush?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee gemiddeld is het zo'n 3000 punten denk ik?

    en ze hebben het over attachments. TDM is tot de 100 kills en een potje duurt nooit langer dan 10 min (waar je in rush en conquest toch wel het dubbele kwijt bent).
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo , ja alleen attachments zal best harder gaan in TDM. Maar om wapens te unlocken kun je volgens mij beter CQ spelen
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :) Dat zeker. Alleen niet iedereen is delphiki met een W/L van 5.0 :+
    Voor een middelmatige speler is tdm denk ik makkelijker om snel punten te vergaren.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga ik weer eigenwijs doen maar ik denk dat CQ juist heel noob-vriendelijk is. Je kan veel makkelijker aanhaken bij wat meer ervaren spelers en je kan je ALTIJD nuttig maken voor het team en dus ook altijd punten sprokkelen. Door vlagen te pakken, mijnen te leggen, ammo te geven etc. Ga bij een aanvallende speler in de squad zitten en ga er elke keer bij staan als hij een vlag pakt, geef hem wat rugdekking of help hem tanks opblazen of doe maar wat nuttigs en je pakt vanzelf ook bijna alle punten die hij pakt met zn vlaggen

    terwijl in TDM, als je daar als nieuwe speler binnen komt en de rest al iets beter is in kills maken is er voor jou niets te doen behalve spotten en healen

    maar goed, ik ben blijkbaar een iets te grote CQ fanboy :+ Vind TDM stiekem ook een beetje BF onwaardig
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    TDM is gewoon niets aan op dit spel.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben nu voornamelijk bezig met de Assignments:

    Net eens even de 5 SQDM wins gehaald en het ging sneller dan verwacht. De eerste 4 potjes gelijk gewonnen, daarna 2x loss en toen eindelijk de 5e winst.
    Hier ben je extra afhankelijk van je team natuurlijk.

    Ik had ook een super spannend potje met SQDM, wij hadden 50 kills en de nummer 2 had 49 kills 8).
    Zij stonden 48 en wij 43, toen snel met een tank 4 kills gemaakt en teammaten nog 2 kills zodat het uiteindelijk 49 vs 49 kwam te staan. Toen met geluk nog de winnende weten te killen. Uiteindelijk had ik 35 kills, en zat ik bij noobs in het team die 1-7 etc gingen...
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die assignment moet ik ook nog maar ik kan me er niet toe zetten om sqdm te spelen. Moet voor de rest alleen die shotgun nog (moet nog een uur ofzo op Oman spelen)

    Maar die assault die je daarvoor krijgt is wel lekker, volgens mij wel 1 van de betere
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nog beter dan de Famas? :+

    Ik ben ook wel benieuwd naar de MG36, moet alleen nog 70 kills maken met die kutwapens. :9
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de op de 1ste rij de eerste 3 assignments en van de 2e rij van de engineer en support unlockt.
    Allemaal voornamelijk met rush geunlockt en misschien de medic conquest.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Je unlocked toch per kills!???!!!! Of heb ik het nu fout...


    Je unlocked Holo bv. na 40 kills, je unlocked die Infrarood scope na 90 kills, je krijgt een service star na 100 kills. Dus ook al heb je 10000000 punten en 0 kills ga je dus geen enkel wapen kunnen upgraden...
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En in TDM level je wel sneller op omdat het gebied kleiner is, mensen rushen en campen/hiden niet, ze willen gewoon zo snel mogelijk 100 mensen doden zodat ze het potje winnen.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je unlockt dingen voor wapens met kills, maar de wapens zelf vooral met score.
     

Deel Deze Pagina