Het ziet er in ieder geval erg interessant uit. Staat ook wel op mijn lijstje. Gelukkig lijkt het er ook uit te gaan zien dat combat e.d. wel goed in elkaar zitten. Enige zombie hak spel wat een beetje te vergelijken is met dit was Onechanbara en dat was een drama.
Ik voel me niet enorm aangetrokken tot deze Suda 51 game dus ik wacht wel tot hij afgeprijsd is, wat naar mijn verwachtingen niet lang zal duren ben ik bang zoals met meeste van zijn games
Apart, maar wel op een positieve manier. Typische Grasshopper stijl, met een duidelijke verwijzing naar Grindhouse movies. Ben benieuwd of de gameplay ook nog wat wordt.
He had me at "Juliet Starling is to zombies what Buffy Summers is to vampires." En volgens Wikipedia komt deze game ook al in maart, fakkin' snel
Elke keer als deze titel langskomt denk ik maar aan 1 ding: Onechanbara En dat is geen goed teken (sorry alle chainsaw lollipop fans)
Alleen is deze titel door een van de beste studio's in Japan gemaakt, dat maakt al een wereld van verschil voor mij