[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik als tank beter 2 one handed's gebruiken of 1 two handed
    Een tank heeft veel armor en health dus ik denk niet dat een schild nodig is

Ben er zojuist achter gekomen dat als je je wapens gebruikt ze meer damage krijgen :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Komt omdat je level daarin stijgt.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heel simpel, ik heb 1 char (sneaky bow/mage, 100 uur) op mn hard disk, en mn andere char (heavy armor 2h, 50 uur) via de cloud dienst, bij begin van spel kies je welke je wilt gebruiken en je saves staan los van elkaar.. Was wel wat netter geweest als Bethesda een makkelijkere manier had genomen om chars van elkaar te scheiden ja..

Ik ben overigens ook nog niet in alle steden geweest, en amper aan main quest begonnen.. Binnekort toch maar doen want mn backlog begint een beetje belachelijk te worden :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  4. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, waha dat is echt dom van me:D
    Mijn legendary glass bow doet nu 151 damage_O_

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nice :D

Ik heb trouwens even een vraag over Blackreach:

Ik loop zojuist tegen de Elder Scroll aan die daar ligt maar nu lees ik dat je deze eigenlijk moet halen bij een mainquest missie. Conflicteert dit met elkaar? Ik ben zelf nog nauwelijks met de main quest begonnen.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee. :) Als het goed is lopen quests die jij door elkaar haalt, gewoon netjes in elkaar over.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow, hoe doe je dat? Mijn legendary glass bow doet 103 damage en im heb 100 smithing en de glass perk, maar hoger krijk ik hem niet ???

Op zich niet erg, game is toch al makkelijk genoeg zo...

8. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo.

ik heb mischien een rare vraag/bug

ik speel skyrim op de ps3 ik heb de trofee van de 10 side questen gedaan en ook de avatar in beeld gezien. maar als ik bij mijn trofeen lijst kijk staat die er niet.:mad: weet iemand hier een oplossing voor want wil graag een platinum trofee voor skyrim halen.

alvast bedankt !

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien telt ie zijn enchanting erbij op, of hij heeft tijdens het verbeteren van zijn boog kleding aan gehad die zijn verbeteringen een paar % beter maakte.
    Heb zelf ook handschoenen die mijn wapenslijpkunsten 10% beter maken, deze zou ik nog kunnen ontchanten en dan een heel legio aan items enchanten zodat mijn weaponimprovement erg omhoog gaat, denk aan handschoenen, ringen, kettingen, kroontjes enzo. Kan je als je goed bent in enchanting wel 80% extra opleveren denk ik. Zelf ben ik met mijn legendary wel blij, dat is op dit moment (level 37) nog prima zat. Heb sneaky meestal 1-2 schoten nodig, niet sneaky een stuk of 6-8. Het moet ook niet te makkelijk worden... :+

10. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 keer kleding aan die 28% damage erbij doet:D

Doordat ik iedereen one shot hit met mijn dragon legendary en glass bow legendary maak ik nu een nieuw poppetje en ga ik als hier vermeld niet naar whiterun maar eens een heel andere kant op:D

Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah, dat verklaart een hoop. Vond het al gek.Want als je smithing op 100% hebt heeft het volgens mij geen enkel effect meer om dan nog een item te dragen die +% smithing doet... Ik krijg mijn boog ieg niet hoger.
    Maar zoals ik al zei hoeft dat ook niet. Bovendien doe ik nu veel one-handed met mijn dagger ...

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wat ik gehoord en gelezen heb is dat je toch best even naar Whiterun gaat en de eerste draak killed want anders kom je geen draken tegen in het spel..
    of klopt dit niet? :)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt

14. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Smiting kan inderdaad volgens mij niet hoger dan 100%, maar op die slijptol je wapen verbeteren kan je wel dankzij kleding verhogen.

15. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik doe als ik wel m'n companion mee heb, maar niet wens dat deze mee een dungeon ofzo ingaat (om de een of andere reden), dan vraag ik die om te wachten (Wait here).

Ik vind ze wel handig als ik overladen raak met loot, spaart me veel over en weer reizen (al dan niet fast travelen).

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Klopt , ik laat hem ook wel af en toe wachten omdat hij soms in de weg loopt.
    Laatst teste ik zo een magic scroll uit, en die raakt hem natuurlijk ook dus begon hij tegen mij te vechten...
    toch maar opnieuw geladen en hem laten wachten :)

Vraagje, kunnen alle companions evenveel dragen of verschilt dit bij iedereen?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vaak laat ik inderdaad ook mijn companion wachten bij de ingang van de dungeon. Dan ga ik zelf aan de slag, ben een vrij stealthy character dus kan dan geen companion in Dwarven armor mee nemen, haha.

18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Mijn companion heeft orcisch armor aan en hij sneakt toch mooi mee met mij hoor :)
    mijn eerste pijl kan ik altijd afschieten zonder gezien te worden dus tot nu toe geen probleem.
    En dan valt hij aan als afleiding en kan ik blijven archen en extra damage toedoen!
    best handig dus :)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Nog nooit een companion gehad, erger me dood aan.

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.399
    Eens, mijn vrouw (in het spel) was ook een minuut na het trouwfeest al dood, leuk voor een achievement maar meer ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina