Xbox 360 en Mediacentre Win 7

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door djula, 4 jan 2012.

1. djula

djula Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

hallo,
    Om te beginnen, ik ben nieuw hier en ik zal ongetwijfeld een vraag stellen die al heel veel eerder gesteld is. Maar goed, ik heb een Pc XPS van dell met windows 7 erop draaiend. En alles gekoppeld naar mijn XBOX 360 op de goede manier, alles is ook gewoon connected enz. Alleen is er al heel lang een probleem dat ik gewoon niet normaal Vob files kan zien via de mediacenter, en ook vind ik de verbinding zo traag als dikke stront zeg maar :F: Nogmaals de verbindingen staan gewoon goed, is NIET over WI-FI,maar gewoon via de kabel.
    Ik snap er helemaal niets van waarom het toch zo traag is. Ik doe vast wat verkeerd, denk ik??|:- Dus bij deze: kan iemand mij helpen met dit probleem? En mij ervan overtuigen dat de Xbox 360 ook heel goed dienst doet als mediacenter?

Thx!.........(alvast)

:)

groeten

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vob kan je niet afspelen op de Xbox 360. Vob is een DVD-indeling en die herkent de console niet, of je het nou via de media centre doet of niet. Daarnaast is Media Centra gewoonweg een traag programma, zeker op de Xbox 360.

Je kan overigens wel heel veel andere videoformaten bekijken. Gewoon via de Guide, naar Video gaan en daar je PC selecteren. Het kan zijn dat je in Windows Media Player nog even streamen aan moet zetten.

3. djula

djula Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan...dus dan maar gewoon een echte media player aanschaffen..
    Wel jammer, dacht dat de xbox360 alles kon draaien... :{

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  5. djula

djula Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. dondragon

dondragon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik gewoon wmc werkt heel goed.
    Kan films tot 8 gb streamen, ik praat liever in gb dan 720 of 1080 aangezien dit niks zegt over de grote dus kwaliteit van het bestand. Hier boven treed ik tegen het volgende limit aan. Wmc gebruikt maar 1 processor en kan helaas niet omgaan met multi cores zoals ik het tot op heden zien. WMC kan wel voor verschillende opgaves meerdere threaths aanmaken maar bij het afspelen van een film worden er niet meerdere threaths geactiveerd.

Zoals in de vorige post verwezen wordt naar een link moet er een reg hack doen om te zorgen dat wmc mkv bestanden herkent.

Daarbij gaat mijn voorkeur zoizo uit naar mkv bestanden boven avi omdat mkv beschikken over meta data, hierdoor kan een programma genaamd yammm automatisch een korte beschrijving, jaartal, gerne en mooi voorkantje toevoegen

Alle gebruikelijke bestands formaten kunnen hiermee worden afgespeeld.

Deel Deze Pagina