[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat kan ook gewoon , je hebt volgens mij 2 animaties :)

    Alleen lukt van voren maar zelden en schiet je instinctief eerder dan dat je knived.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  2. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat van die Below Radar wist ik nog niet. Dacht dat het ook voor stingers werkte. Verklaart ook meteen waarom die krengen me raken ookal vlieg ik laag :9

    Ik vraag me wel af hoe je die ECM jammer nu precies moet gebruiken. Tijdens het locken of wanneer de rocket homing is. Ik vind IR flares nu nog prettiger, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens moet overstappen op ECM.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, Below radar kan érg fijn zijn als je in een map zit met én een vijandige heli met heat seekers én met een vijandige jet welke heat seekers gebruikt. Alhoewel dat laatste vrij weinig voor komt IMHO.

    Nja, Below radar is een permanente upgrade dus ach :+

    Wat betreft ECM dat moet je gewoon een paar keer proberen. Je kúnt ze gebruiken om een lock voortijdig te verbreken ; Maar dan is het wel slim om meteen weg te wezen gezien het maar een aantal seconden werkt.

    Het beste wat je kunt doen met ECM is whatever wat op je mikt gewoon laten locken. Op het moment dat wat voor raket dan ook op je af komt is het dan het beste om hem echt fysiek te zien. Dan kun je net voordat hij (laten we zeggen, 2 sec?) je zou raken aanzetten en dan ontploft de raket. Dan heb je nog een aantal sec. de tijd om lock-free je gang te gaan en vervolgens weg wezen.

    Maar goed, Je weet niet altijd waar de raketten vandaan komen natuurlijk dus is het soms even gokken :+

    Dus als je ermee begint be prepared for some fails :+ ;)
     
  4. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Ik wil graag Battlefield 3 in fullscreen spelen, maar ik zie daar geen optie voor, enig idee hoe ?
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zijn de servers gereset ofzo? Ik moest net ALLES opnieuw instellen. Kits, vehicles en dogtags.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  7. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu eigenlijk eerst de SP aan het uitspelen op hard en vind het super vet! Snap niet dat mensen er negatief over zijn....
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier niets aan de hand.



    Die Assignment Shotgun is echt een badass beest zeg! Sowieso al hoe hij eruitziet en met 7 shots ook ideaal om 3/4 enemies in een smal gangetje (Grand Bazar + Operation Metro <3) te clearen.
    Daarna nog eventjes 10kills met de FAMAS gemaakt voor de achievement, waardoor ik nu alle B2K achievements heb gehaald. \o/


    Verder nog iets: je hebt als bolt-action Snipers de SV98, M40A5, L96 en de M98B. Maar zit hier nu ook verschil in damage in, of zijn ze eigenlijk nagenoeg hetzelfde?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net een potje enorm op mn flikker gehad :mad:

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/19811566/2/169858084/

    Zij waren echt overal en elke tank en chopper had een engineer bij zich, liep de hele tijd achter de feiten aan

    Maar was daardoor wel een leuk potje , echt proberen samen te werken en dan nog steeds het deksel op de neus krijgen omdat de tegenstander je steeds een stap voor is is ook wel eens spannend

    sowieso liep het vanavond niet echt, kwam steeds overal een stapje te laat aan
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb m net een dag maar wat een saaie bedoeling is dit. De straaljager was wel echt vet maar het pakt me niet. De multiplayer al helemaal niet. Weet niet wat ze hebben veranderd tov BFBC2..
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De humor. Het vaste groepje waar je mee optrok en al de flauwe opmerkingen binnen de squad etc maakten een hoop goed. Daar ging je leuk opzoek naar goud (:+), en hier draait het natuurlijk weer om een atoombom...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hij heeft het ook over de MP he ;)
     
  13. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    iemand?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Leg je vraag eens wat beter uit.

    Wat voor TV heb je , wat voor Xbox, hoe staan de video-instellingen van je Xbox , Hoe is hij op je tv aangesloten etc

    Zo kan niemand er wat mee
     
  15. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn XBOX aangesloten op een computer scherm. Ik speelde vorige week op me tv en toen had ik het zelfde beeld. Ik heb een xbox elite. Mijn video instellingen staan gewoon standaard ingesteld.

    Als ik battlefield 3 speel dan zie ik van zo'n zwarte randen, onder en boven het beeld.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een breedbeeld computer scherm?

    Op welke resolutie staat je 360 ingesteld?
    Staat hij op 50 of 60 Hz?
    Is hij met HDMI aangesloten?
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja dat is een foutje, mijn xbox liep vast dus ik startte hem opnieuw. Stond er iets van save game corrupted en moest ook alles opnieuw instellen en volgens mij zijn mijn savegames van singleplayer ook weg.
     
  18. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    Ongeveer 60 CM breed.
    1280x1024
    Hij staat op V:59.9HZ
    Nee geen HDMI aansluiting.

    Alvast bedankt voor het reageren *)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1280x1024 is geen breedbeeld resolutie dus je hebt boven en onder zwarte balken?

    Ik weet eerlijk gezegd niet of BF3 wel in 4:3 te spelen is,. moet ik even googlen
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een breedbeeld scherm?
    Zijn er bij andere spellen ook die randen?
    Is je monitor Full HD (1920x1080)?

    Als bovenstaand allen met ja beantwoord ; probeer dan je resolutie aan te passen naar 1920x1080 (1080p). Maar het kan zijn dat door de manier van aansluiten (VGA kabel?) dat je die resolutie niet aan kan. Dan word het kijken voor een HDMI kabel als je monitor daar de aansluiting voor heeft.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012

Deel Deze Pagina