woensdagavond competitie
Mannuh,
Op voorhand jullie even polsen. Dit zal straks een apart topic worden.
Er wordt al gesproken op het forum over de opvolger voor de peugeot cup, maar ik merk (i.i.g. bij mezelf) dat mijn honger naar het rijden in competite verband niet gestild wordt met alleen de zondagavond cup.
Vandaar dat ik mij had aangesloten bij de woensdagavondraces bij Race World Series. Echter die races worden over meerdere lobbys (90 deelnemers) gespeeld waardoor het wel heel erg lang duurt voordat alle kwalificatietijden verwerkt zijn en iedereen in de juiste lobby zit. Bijkomend nadeel is dat ze om 20.00 uur uk time beginnen, waardoor ik gisteravond pas ver na 24.00 uur klaar was. Maar......, wat is die competitie gaaf, komt door hun regels, auto en natuurlijk de deenemers. (net zo fanatiek als dat wij zijn, alleen hoor je daar iets meer het woord fuck....)
Ik wil graag die competite lokaal gaan invoeren, zodat ik "hopelijk" door de weeks nog wel een beetje op tijd in mijn mand lig. Even kort, de verdere uitwerking, regels en inschrijving volgt in een apart topic:
Woensdagavond lobbyen om: 19.45 uur
start kwalificatie: 20.00 uur (duur 10 minuten; je snelste clean lap telt, indien geen clean lap dan start je na de langzaamste met een clean lap)
Om 20.15 start 1e heat (.. rondes, max 25-30 min) grid o.b.v. kwalificatie.
Om 21.00 start 2e heat (..rondes, max 25-30 min) reversed grid uitslag heat 1
Aan de Scirocco R moet iedereen dezelfde upgrades toevoegen zodat de PI op590 uitkomt. Tunen is hierdoor "beperkt" mogelijk, maar nooit zullen de verschillen hierdoor extreem worden.
Ik had gisteren (nurburg GP kort) een aantal rondes lang strijd om de 7e plek (van mijn lobby), ik was sneller in de bochten, maar de anderen sneller op de rechte stukken. Uiteindelijk werdt er eentje zo zenuwachtig van me dat die in de cicane de muur aantikte en voor me van het circuit stuiterden
Ik stel voor om onze huidige peugeot coureurs (in eerste instantie: sorry voor de rest) in te schrijven, tenzij je nu al weet dat je op woensdag avond op de afgesproken tijden niet kunt, dan kunnen overige geinteresseerden inschrijven. Is er misschien nog iemand met ervaring (Denvan ,1 van de 3 B's, anyone???) die mij wil helpen zodat wij het gezamelijk organiseren en de administratie verwerken/posten?
Ik wil kijken of wij woensdag 18 -1 van start kunnen gaan. De kalender zal 10 races van 2 heats (van elk ongeveer 25-30 minuten) bevatten.
Het officiele topic volgt nog
Grt A
Laatst bewerkt: 5 jan 2012