[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw probleem. ik heb wat wachters aangevallen en overal waar ik nu naartoe reis word ik aangevallen. Hoe los ik dit op. Kan ik niet even de cel in ofzo? Hij begint namelijk op een save waar die wachters zijn aangevallen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk weer eens lekker in Skyrim bezig, echt aan het genieten ook. En dan ineens uit het niets tijdens het herladen van een savegame krijg ik een vastloper. Nog binnen een uurtje een tweede vastloper tijdens het laden van een save, zo begon het dus ook in New Vegas voor mij. En ik hoop verdomme toch echt niet dat het die kant op gaat. Want dat was echt nachtmerrie shit, over de 40 vastlopers gehad in die game. Vastlopers zijn vind ik echt gamebrekend, want je weet gewoon niet wanneer je gaan gebeuren.

Ik heb na die eerste vastloper gelijk de cache geleegd, want dat is iets wat altijd veel problemen verhielp voor Fallout 3 voor mij.

Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb een keer een vastloper (oneindig laden) gehad in 200+ uur ... En twee keer dat het tijdens de gameplay wat ging schokken...

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is voor een Bethesda game zwaar indrukwekkend , en dat vond ik het ook in het begin. Ik ben amper echte bugs tegengekomen, en glitches kan ik opzich nog best accepteren, maar vastlopers...grrrr...er is niks ergelijkers dan dat. Heb de game nu geinstalleerd op de HDD, nu maar hopen dat het goed gaat. Ik dacht ook dat ie bij mij oneindig aan het laden was, maar dat bleek niet zo toen ik het object niet meer kon roteren en ineens iedereen in de party stil was :mad:

Ik houdt mijn savefiles ook een beetje bij, ik maak steeds nieuwe aan en overwrite eigenlijk haast niet. Puur omdat ik in New Vegas meerdere corrupte savefiles had op een gegeven moment, zoiets wil ik voorkomen. Maar ik zorg er ook voor dat er niet meer dan 30 savefiles staan, denk dat dat alleen maar beter is dan een stuk of 100 te hebben.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Bij dit soort games altijd 2 of 3 saves per character bijhouden. En sowieso voor belangrijke gebeurtenissen nog een extra save.

En saves back-uppen naar een usb-stick. ;)

En, DO NOT TRUST AUTOSAVES.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Per character? Maar ik heb maar één character waar ik mee speel, anders wordt het mij te gek. Tweede playthroughs komen er meestal niet van bij mij ook. Maar inderdaad, savefiles backuppen is geen slecht idee :)

Vraagje trouwens...

Ik heb bij scrolls nu bijvoorbeeld : Scroll of harmony : Creatures and people up to level 12 nearby won't fight for 60 seconds. Maar hoe weet ik welk level zij zijn? Ik heb dit nooit begrepen, ook in Oblivion niet.

En nog iets...kunnen companions niet dood? Lydia krijgt nu constant rake klappen van wat Forsworn magiers maar het lijkt erop dat de vijand nooit de genadeklap toedient aan een companion van mij?

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Indien je een wapen in je klauwen hebt: Doe je wapen weg met X. Dan begint er een guard je te vertellen dat je schorriemorrie bent en dan opent een dialoog.
    Werkt dat niet (lees: je doet je wapen weg maar de guard blijven je rammen), peer 'm dan snel en kom een tijdje later pas weer terug. Dan zal het dialoog wel verschijnen (waar je kan kiezen of je naar de cel gaat e.d.)

Companions kunnen wel dood. Dus wel een beetje blijven babysitten.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bethesda heeft het gesnapt in de zin dat zij niet de hoeveelhgeid savegames die ik wil maken limiteren, maar dat aan mij overlaten. Met Skyrim heb ik uiteindelijk 1500 keer gesaved (savefile is 1523 ofzoiets). Ik savede gemiddeld eens per 10 minuten en eens per uur gameplay maakte ik een nieuwe save aan. De drie autosave roulatie vind ik ook een goed systeem. Heb eigenlijk nooit last gehad met saves of saven. Maar ik herlaad ook vrijwel nooit, al die saves zijn echt just in case :):

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Is dat niet juist de issue? Waren toch berichten dat ie t stuk minder doet als je 'm op de HDD knalt.

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is al gefixed bij patch 1.2.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is al lang gefixt.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het waren toen voornamelijk textures die niet goed werkten heb ik begrepen, nu werkt dat allemaal prima. Verder de hele avond geen last gehad van vastlopers meer. Alleen maar puur genieten van de wereld van Skyrim :thumbs:

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Jij hebt al 3 weken niet meer gespeeld? en heb je dan alle quests gedaan van alle factions en guilds? buiten de miscalaneous? en alles ontdekt op de kaart? :)

zo niet, dan heb je nog zoveel te doen :+

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    In miscellaneous zitten vaak kleine opdrachten die dan leiden tot grotere ontdekkingen of grotere quests.

Naast de main quest line, heb je ook nog the civil war questline, the companions, the college of winterhold, alle deadra quests, bard college quests, dark brotherhood quests, thieves guild quests en een hoop grotere side quests.

Bij dit spel zul je, nee, MOET je met andere mensen praten en een beetje exploren. Het vinden van de dark brotherhood en de thieves guild ligt niet zo voordehand als bijvoorbeeld de companions.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in de Ragnvald Temple en in het canals gebied van die temple...nou...ik kreeg ineens een zieke lag, alsof het spel op nog maar 5 frames ofzo draaide. Ik werd toen afgemaakt door een groepje draugr's, save opnieuw ingeladen en ja hoor, gvd weer exact bij dat stuk een zieke lag. :mad:

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een kamp van de fornsworn aan het leeg ruimen, ik had iedereen al neer alleen de leiderster nog niet. Ik richt mijn boog neem het eerste schot, raak (natuurlijk!). Ik wil mijn 2e schot doen, die leidster rend al op me af. Wordt ik ineens door een messanger aangesproken!! Hele dialoogscherm start weer op, en die leidster maar op me in hakken... Dood

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, dat is wel een nadeel dat de game niet meer pauzeert tijdens de dialog, veroorzaakt hier en daar ook wel wat bugs btw.

Ik wacht nog even met de forsworn conspiracy quest, nadat ik de waslijst aan bugs zag op de wiki. :mad:

18. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet of het een spoiler is, denk het niet maar :

Hitting the books
    Ben na heel de ruine door te hebben gelopen, bij de laatste aangkomen, waar ik moet zeggen dat ik niet weg ga zonder de books van de college, echter roept zij een stuk of 4 van die flame dingen op, en blijft ze oproepen. Ik ben nu dus al 3x dood gegaan. Weet iemand hoe ik dit toch kan overleven en de books pakken?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  20. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina