[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    3DS dood?! Hoe komen jullie daar bij? Beide Mario games zijn top, Zelda is gaaf en sleeperhits als Ghost Recon en Rayman zijn goedkoop te krijgen. Daarnaast al leuke titels in de 3DS-shop als Pullblox en donderdag VVVVVV (jeeej, gaaf :D).

En dit jaar krijgt alleen nog maar vettere titels. Ik ben blij met mijn 3DS hoor :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is nog steeds een verschil met dat er nauwelijks games verschijnen ;)

Wordt tijd dat 3rd party devs eens wat jRPGs gaan uitbrengen!

3. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu professor layton curious village voor ong. 2/3 uitgespeeld maar ik vind toch wel dat er veel rekenpuzzels inzitten en nog relatief weinig puzzels waarbij je echt de stylus gebruikt en die zijn juist het leukst! Zit dit nog in de latere delen van Layton of blijft het ongeveer hetzelfde?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715

Vaak heeft Nikkei Media gelijk. Volgens mij gerucht met betere batterij en nog dunner. Dat ding is al zo klein. 8)
    Geen woord gerept over een 2e cirkelpad.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Zou wel nice zijn, en dan gewoon egale kleuren svp., dus niet wit en bovenste deel zwart, etc. Ziet er niet uit.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe versie wordt roze :+

7. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    |:-

De 3DS is juist net begonnen met leven oa dankzij: Super Mario 3D / Zelda / Mario Kart 7!

En er komen nog meer toppers aan in het 1e kwartaal van 2012:

Kid Icarus: Uprising
    Mario Tennis
    Luigi's Mansion 2
    Professor Layton 5
    Metal Gear Solid: Snake Eater 3D
    Resident Evil: Revelations

En dan hebben we het alleen nog maar over het 1e kwartaal! ;)
    Dus de opmerking 3DS is dood slaat echt nergens op. :emo: _0/

Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Oke, sorry man, sjeeminee. :):

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een kast vol met sorry's van jou. Ik heb het gehad.. Je denkt maar eens na voordat je wat zegt...

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ga je lekker door Cyrax? Ik heb al in het vrouwentopic aangegeven dat mocht je nog verder op me wil whinen, je me maar een pm stuurt, idioot. Als je verder niks toe te voegen hebt aan dit topic, blijf dan lekker weg. _0/

Valt verder niet te ontkennen dat de 3DS nogal doods was voordat Mario Kart 7 en de nieuwe Super Mario uitkwamen. Tegenvallende sales, tegenvallende 3D functie..het liep allemaal niet zo lekker, am I right? Ben benieuwd hoe het in de toekomst zal verlopen, iig gaat het nu wel goed. Maar of nou echt de 3D functie, waar de handheld immers naar vernoemd is, ooit eens goed uit de verf gaat komen? Alleen bij de nieuwe Super Mario wordt er veel gebruik van gemaakt. Voor de rest is het in mijn ogen een gimmick. Ik betwijfel het. Vind ik imo spijtig, had liever een nog sterkere handheld van Nintendo gezien zoals bijv. de Vita.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Lekker dan. Krijg ik net een mailtje dat ik Kid Icarus 3D kan downloaden met een downloadcode. Staat er geen downloadcode in de mail op de plek waar hij hoort te staan. 8)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ik haat mezelf.

Kan iemand me even vertellen waarom ik geen spijt moet hebben van mijn impulsaankoop? Heb even een steuntje nodig. :+

edit: Crap zeg, waar is mijn Club Nintendo account gebleven? :mad: Herkent al mijn e-mailadressen niet. wtf is dit voor onzin. Ik had daar nog puntjes op staan volgens mij.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ermm omdat je wel de mooiste uitvoering hebt gekozen?

En omdat ermm,....

ermmm....

Nee, dat was het wel

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb trouwens nog nooit een Zelda gespeeld, dus ik neem aan dat die het tenminste wel waard is? :+

Mario Kart is ook zo een game die ik eigenlijk nooit echt heb gespeeld. Vroeger zo nu en dan bij vrinden, maar nooit zelf gehad.

edit: Ik ben trouwens uitermate verbaasd over het feit dat ik het 3D nu wel kan zien. Mijn oogjes even op mijn gemak laten wennen doet wonderen; iets wat in de winkels niet kan.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Maar, hoe houd je hem dan? Zeker stil op een tafel oid, en je kijkt zoo precies, en je moet je hoofd precies zo houden dat je het optimaal kan zien? En als je weer ff anders zit, of de 3DS anders stelt, dan zie je t weer halfdubbel of minder? Heb ik wel iig..vind het echt anti.

16. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Eerst nadenken dus voor je zomaar wat post? :p

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    yaah kid icarus code

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het totaal niet mee eens.

Ik vind dat 3d effect een hoop toevoegt aan de beleving van een game. Ik vind bijvoorbeeld OoT3D echt schitterend (afgezien van een paar textures die verouderd zijn) en het voelt heel verfrissend om een van mijn favoriete Zelda's in 3D te kunnen spelen. Mario Land 3D is ook echt heel mooi gemaakt. De graphics an sich zijn niet zo indrukwekkend, maar het 3D zorgt ervoor dat ik het een stuk aangenamer vind om te zien dan andere games die misschien betere graphics hebben.

Ik denk dat er zeker wel toekomst zit in 3d gaming in het algemeen, en Nintendo is hier dus de eerste die er iets concreets mee doet. Het enige wat ik een nadeel vind is dat het een DS (Dual Screen) is. Ik had een Gameboy3D of iets in die richting veel liever gezien, want zo'n touchscreen voegt weinig toe aan de games die ik wil spelen, en heeft ook nooit veel toegevoegd op de normale DS.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Staat bij jou de code wel gewoon in het mailtje? :mad:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je ocarina of time nog nooit gespeeld hebt is die zeker de moeite waard. Misschien wel zo'n goede game dat hij in 1 klap je impulsaankoop rechtvaardigd :+

Deel Deze Pagina