[XOne] Ace Combat: Assault Horizon

Discussie in 'Games' gestart door koennn, 10 aug 2010.

1. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik kurketrekkers kan maken als er iemand achter mij zit ik kom er maar niet uit er staat dat je lb en rb moet indrukken maar er gebeurd niks

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat dacht je van de analog sticks eens goed door elkaar schudden. Ik neem tenminste aan dat ze dat nog steeds als kurketrekker bedoelen.

Gewoon koprollen met die sticks dus. ;)

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld die counter move terwijl je achterna gezeten word in Dogfight Mode?
    Je moet die rode en groene pijl op elkaar krijgen door snelheid te minderen en als er dan een grote groene pijl in je beeld verschijnt dan kun je met LB+RB counteren.
    Online is dit wel wat lastiger heb ik ervaren, waarschijnlijk door lag.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze ook maar even meegenomen voor 3 tientjes.

Met de kerst even uitgebreid bekijken :)

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een leuke game, jammer genoeg word online potjes zelden gehost door een Europeaan zodat er toch wat, niet altijd zichtbare, lag is.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Was in ACE 6 ook al een probleem. Hoe vaak je daar wel niet van de servers werd gekickt of uberhaupt geen pot kon vinden. :F:

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Is deze game ook leuk in de singleplayer. Dit soort games speel ik liever alleen, dus het gaat mij om de singleplayer. Iemand ervaringen mee?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind de game te arcade vergeleken met vorige delen. Verder is de singleplayer best vermakelijk.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer is goed te doen maar ik vind het niet lang genoeg om het alleen hiervoor te spelen, zou toch multiplayer een kans geven.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vorige delen nooit gespeeld, ja, eentje geloof ik, maar daar kan ik me niets meer van herinneren. Van mij hoeft het ook allemaal niet uber realistisch te zijn, dus hopelijk vind ik het wat.

Mwoah, ik geloof niet dat dit een game is die veel gespeeld wordt online? Ik wil gewoon een paar uurtjes vliegen en knallen, lekker simpel, beetje dogfights doen enz.enz.. De laatste flightgame die ik echt veel heb gespeeld is Top Gun :D

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    De eerste daar van was ook een bazengame, samen met Wing Over uit 1996.

Deze game moet je trouwens niet zien als lekker simpel hoor. Hij is best pittig en als zodanig zijn de missies ook wel gevarieerd.

Je zult nog best een challenge hebben om deze game uit te spelen, zelfs op de makkelijkste stand.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik was er al achter. Had hem moeilijk gezet. Was niet slim als je onbekend bent met het genre

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina