[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat hebben jullie allemaal veel vehicle kills :eek: Ik kom niet verder dan dit (en ALLE chopper kills zijn als gunner gemaakt :+ )

    [​IMG]

    wapens zijn ook saai,.. 1 keer raden wat mijn favoriete klasse is

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  2. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik laat voertuigen nooit staan als ik ze zie (soms wacht ik er zelfs stiekem op :+). Bovendien is een map als Operation Firestorm (CQ) echt saai zonder chopper of tank, iedere keer zo'n eind lopen.

    Denk dat 75% van mijn chopper kills zijn gemaakt als piloot. Ik heb maar één squadmaat die ook fatsoenlijk kan vliegen, de rest vliegt tegen palen of kantelt al tijdens het opstijgen :9
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een eind lopen op Firestorm? Misschien als je de tegenstander alle vlaggen laat pakken ja :+
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Prt. Net helemaal blij als verdediger @ Noshahr canals de little bird weten te stelen. Bleven ze me laser painten + Javelin. Match daarop ook...

    Als aanvaller was ik merendeels bezig om die soflams uit te schakelen dan te focusen op het helpen van de team. Beetje jammer, maar wel goede teamplay van de tegenpartij :)
     
  5. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    De afstand spawn A/C is ver lopen, vind ik. Verder kan ik niet echt zeggen dat Firestorm een geweldig actievolle map is 'on foot'. Vlaggen cappen met een tank of chopper lukt trouwens ook prima hoor :9
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen de eerste keer van de spawn naar A of C moet even met een voertuig maar daarna zie je mij meestal niet meer in een voertuig zitten. Spawn altijd liever op een vlag of squadmate.

    Vind het ook zonde van mn tijd om op een chopper oid te gaan wachten terwijl er vlaggen gecapped/verdedigd kunnen worden
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wacht ik gerust op een chopper of jet als ik weet dat ik mijn team ermee kan helpen. Als we worden vermozeld door tanks of hele groepen squads bij mekaar dan zeker.

    Sja, Dat kantelen tijdens het opstijgen gebeurd nog heel vaak ja :+

    Zijn maar weinig mensen die echt goed kunnen vliegen met choppers. Jets zijn wat makkelijker ; Maar de dogfights die ik heb verloren (zonder tussenkomst van AA of stingers) kan ik nog op één hand tellen :b:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Och ik bedoel er niks mee, iedereen moet spelen zoals hij dat leuk vind.

    Een goede chopper in je team is nooit weg al is het maar om hun chopper uit de lucht te houden. (Jets heb ik minder mee, die zijn vaak toch vooral gericht op de andere Jets/Choppers en kijken zelden om naar wat er zich op de grond afspeelt. De keren dat ik van een Tank verlost ben door een behulpzame Jet piloot kan ik op 1 hand tellen denk ik)

    Wat ik zelf leuk vind is vlaggen pakken en infanterie en grond voertuigen uitschakelen dus als ik tijdens een potje in de Deployment moet spawnen doen we iets goed fout als team :+
     
  9. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben juist een bagger jetpiloot. Ik krijg enemy jets soms met moeite neer (spawnkills uitgezonderd natuurlijk). Enige voertuig dat ik lekker laat staan als ik er in kan spawnen.
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige M-COM stations kan ik wel redelijk wat infantry mee nemen, Mits ze gewoon goed gespot worden door team genoten. Of het neer maaien van lone snipers :b: Maar 8 van de 10x heb ik hier geen eens tijd voor om idd andere jets, choppers en tanks kapot te maken :+

    De minigun werkt dan het beste tegen infantry. Rocket pods doen niet zo heel veel schade.

    Jets zijn juist het gemakkelijkst om te besturen. Als je goed bent in een heli vliegen, dan zou een jet easy peasy moeten zijn ;) Enige wat je goed door moet krijgen als jet zijnde is je turnspeed altijd rond de 280 ~ 300 te houden. Als je dat vol blijft houden dan ben je altijd een eventuele vijandige jet een stapje voor.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat wel een goede zaak dat rocket pods niet zoveel doen tegen infanterie. Net als de rockets van de chopper. Daar hebben ze voor de balans goed op gelet, als ze die rockets een realistische hoeveelheid schade tegen grondtroepen zouden laten doen zou elke run die een chopper over je heen doet meteen einde oefening betekenen

    Gunner is dan wel weer heel effectief tegen grond troepen maar dat mag ook want dat vereist wat communicatie en samenwerken tussen gunner en piloot
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik kan best vliegen met jets, maar kills maken =( ik krijg hooguit een andere jet of een tank disabled. De kills die ik heb gemaakt zijn op 1 na puur geluk (met de f-35 schoot ik op een heli, disabled en 2 man springen eruit. ik vlieg ertegen op en bam 2 kills 8))
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk persoonlijk ook dat jets ook meer als anti-vehicle/anti-air bedoeld zijn.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Caspian Rush.. Ik ga dan met die jets alleen maar op tanks. Die heb je met die andere 2 jets veel sneller kapot dan de standaard jets.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het dit deeltje wel beter voor elkaar gekregen ja, voorgaande delen was alles wat vloog zwaar overpowered.
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het vaker/altijd zo dat als je een squad vormt dat jij en je sqaudleden in verschillende teams komen als je een match zoekt?


    Gister wilden we met z'n 3'en lekker knallen en kwamen we steeds met 2'en in team A en 1 kwam in Team B...... Heel frustrerend...

    Lijkt er op alsof dit gewoon niet netjes geregeld is.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is vaak zo maar niet altijd.

    Er zijn nou eenmaal niet zoveel servers dat er altijd wel eentje is waar 1 team al zwaar in de minderheid is zodat je hele squad er zo bij gegooid kan worden.

    Zit helaas niks anders op in zon geval dan even tegen elkaar te spelen tot je kan switchen
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt er alleen niet op, dat is ook gewoon zo.

    Enige wat je kan doen om dat wat makkelijker te maken is i.p.v. quick match altijd de server browser instellen. Als mijn squad uit 4 man bestaat dan zet ik de filter op 10+ personen en joinen we simpelweg de server met de minste spelers ; Zo heb je de meeste kans dat je bij mekaar komt.

    Alhoewel het tot nu toe nog nooit is voor gekomen dat we allen tegelijkertijd in hetzelfde team kwamen. 1 of 2 van ons moesten dan alsnog switchen wanneer mogelijk. Erg frusterend inderdaad.
    Ik vind het ook zeker wel een goede zaak. I don't mind using my minigun though :+

    Maar als heli piloot is het wel frusterend dat je soms praktisch een hele lading raketten in iemand moet pompen terwijl je voor hetzelfde aantal raketten een tank uit schakelt :confused: Maar goed, balance balance balance :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik gebruik de laatste tijd juist vaker Quick match, als ik de server browser gebruik (die heb ik ook op 10+ staan, en op CQ , alle mappen en Europe) dan krijg ik bijna altijd alleen maar volle servers te zien :/

    Zelfs als ik snel switch naar de onderste in de lijst is die meestal al 22/24 ofzo

    Beetje jammer dat je geen range kan aangeven.

    Bijv zoeken op servers met tussen de 10 en 15 spelers
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Maar als raketten realistisch werden had je aan 1tje genoeg en dat hoeft dan niet eens een direct hit te zijn, wordt dan wel een beetje OP :+

    Op de PC is switchen soms nog kutter, sommige servers hebben autobalance waardoor je lekker aan raggen bent en lekker bezig bent in een keer wordt gekilled door de server en je in een keer in het andere (verliezende) team komt en je uit je eigen squad wordt gerukt. Erg leuk is dat :+
     

Deel Deze Pagina