[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu Ocarina of Time spelen en vervolgens Link to the Past! kom op, scheer je weg hier! :9

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik whine helemaal niet op je, ik was niet serieus. Jammer dat ik dat er weer bij moet zeggen. Zonder argumentatie zeggen: "De 3DS is zowat dood" vind ik nou ook niet echt een post die veel toevoegd, pot verwijt de ketel dus. Overigens is het niet nodig om me idioot te noemen, maar goed, als het oplucht voor je, dan heb ik daar wel vrede mee.

Het is niet belangrijk of de 3DS voor de komst van MK en SM3L doods was, want die games zijn er nu wel en ze hebben de 3DS een boost gegeven. Daar zijn genoeg feiten op het net over te vinden. Er zijn zoveel consoles die het eerste jaar niet goed verkochten, de DS inclusief.

Voor komend jaar ziet de software er heel goed uit, dus daar maak ik me niet zo druk om.

Het 3D effect voegt inderdaad niet veel toe, er zijn nog te weinig games die er daadwerkelijk gebruik van maken in de gameplay. Hopelijk komt dat nog, maar ik verwacht het niet. Qua specs is er weinig mis met de 3DS, de beelden kunnen prachtig zijn. Geen Vita graphics, maar dat hoeft ook niet per definitie om succesvol te zijn. De DS was ook niks vergeleken met de PSP op grafisch gebied, maar ik geloof niet dat dat de DS tegen heeft gehouden.

@Dulle,

Occarina of Time is subliem. Ik heb daar heel wat uren in gestoken op de 3DS. Ik heb hem zelfs op de GC nog even aangezet nadat ik hem op de 3DS had uitgespeeld. Dat is wel even een heel groot verschil op grafisch gebied overigens.

Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ja, de 3DS is echt dood.

Oh, en:

Tof! :D
    De Japanse demo had alle talen al, dus dat moet zo gefixed zijn.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    DS Lite 8)

Mja, ik heb tot nu toe alleen in de menu's zitten prutsen, maar de 'sweet spot' was groter dan ik dacht. En ik zat ook gewoon op de bank ipv aan een tafel of iets anders met een stevige ondergrond.

Nu maar hopen dat ik niet na een kwartiertje hoofdpijn krijg. Dat zou wel minder zijn. :+
    Mooi zo. :+ Zou jammer zijn als de reacties waren geweest dat OoT te outdated zou zijn om nu nog te spelen. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn met maar 1 analoge stick. (ik had een PSX ipv een N64, dus ik ben niet anders gewend dan het hebben van 2 stickjes :p)

Maar weet iemand of het kan kloppen dat ze in de laatste jaren ooit een keer hun Club Nintendo database hebben gewist? Ik had mijn Wii + wat games daar geregistreerd staan (2x een Wii zelfs). Doodzonde dat ik nu weer helemaal opnieuw kan beginnen. :mad:

En voor het geval mensen bij dit subforum alleen naar de laatste post gaan: Hier is mijn friend code dinges te vinden.

Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ze hebben oude punten idd een keer allemaal verwijderd.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Crap. Lutsers. :+

Maar goed, dan hoef ik niet meer wanhopig oude emailadressen te bedenken omdat ik eventueel, misschien die had gebruikt voor de CN account. Opnieuw registreren dan maar.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zelda OoT is zeker niet outdated, al helemaal niet op de 3DS waar alles kraakhelder op je scherm wordt getoverd. De besturing is prima, je voelt wel dat het een spel is van ruim 13 jaar oud, maar het werkt prima. De camera geeft soms wel wat kleine issues, maar niets onoverkomelijk.

Ik weet niet of je hem ooit eerder hebt gespeeld?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Mijn eerste Zelda. Ooit.

Sorry. :+

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een kast vol met sorry's van jou. 8)

Ik heb er ook niet veel gespeeld, The Wind Waker was mijn eerste en ik had OoT nimmer gespeeld, al had ik hem als bonus bij de GC gekregen. Dat wist ik niet eens, totdat ik laatst zat te snuffelen tussen mijn games.

Toen had ik de 3DS versie al uitgespeeld en ik wist niet wat ik zag, zo lelijk was het op de N64.

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mario kart 7 gehaald. Eerste races gedaan, erg leuk spel en dan was dit nog maar singeplayer. Tevens mijn eerste Mario kart-game. Later de online multiplayer maar eens proberen.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die minigames wat je kunt doen in je park, kan dat alleen door mensen te 'ontmoeten' via streetpass, of kan dat ook door Mii's uit te wisselen zonder streetpass?
    Zo ja, hier is alvast die van mij:

[​IMG][​IMG]

En als het niet kan: Verdorie. :+

(en waarom is het zo leuk om domme tekeningen te maken via die berichten app? :lol:)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Wat een kunst heb je me gestuurd. 8)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :cool: Ik wist wel dat je onder de indruk van mijn skills zou zijn.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Heb je de mijne trouwens al ontvangen?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat lelijke konijngeval. Pfft.

:+

(er is alweer een antwoord terug gestuurd. Mijn kunst wordt steeds beter, ik weet het zeker! :D)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Volgens mij is Dulle's aankoop nu al gerechtvaardigd dankzij de tekenapp. :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik kan me soms nog het meest vermaken met de domste dingen. :+

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Fucking Nintendo heeft ook mijn punten weggegooid net voor in een 3DS haalde. Maarja ben wel echt super blij met mijn Zelda uitvoering. OoT speelt echt geweldig en ik had ergens ook nog Pokémon Heartgold liggen, dus die kan ik ook eindelijk fatsoenlijk spelen.

Toch is die batterijduur wel een beetje aan de korte kant. DS games trekt ie prima, maar zo gauw als je van de 3D functie gebruik gaat maken, draint de batterij super snel.

Ik hoop overigens echt op een remake van Majora's Mask. Toentertijd heb ik m niet gespeeld helaas. En als je ziet hoe goed OoT uit de verf komt op de 3DS, hoop ik echt dat ze m gaan maken.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, de GBA VC game via de ambassadors actie lijkt echt flink van de accu te snoepen. Ik moest mijn 3ds afgelopen week elke dag opladen. 3-4 spelen en hij is alweer op..

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    3DS dood? :lol:

Deel Deze Pagina