Ik whine helemaal niet op je, ik was niet serieus. Jammer dat ik dat er weer bij moet zeggen. Zonder argumentatie zeggen: "De 3DS is zowat dood" vind ik nou ook niet echt een post die veel toevoegd, pot verwijt de ketel dus. Overigens is het niet nodig om me idioot te noemen, maar goed, als het oplucht voor je, dan heb ik daar wel vrede mee.
Het is niet belangrijk of de 3DS voor de komst van MK en SM3L doods was, want die games zijn er nu wel en ze hebben de 3DS een boost gegeven. Daar zijn genoeg feiten op het net over te vinden. Er zijn zoveel consoles die het eerste jaar niet goed verkochten, de DS inclusief.
Voor komend jaar ziet de software er heel goed uit, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Het 3D effect voegt inderdaad niet veel toe, er zijn nog te weinig games die er daadwerkelijk gebruik van maken in de gameplay. Hopelijk komt dat nog, maar ik verwacht het niet. Qua specs is er weinig mis met de 3DS, de beelden kunnen prachtig zijn. Geen Vita graphics, maar dat hoeft ook niet per definitie om succesvol te zijn. De DS was ook niks vergeleken met de PSP op grafisch gebied, maar ik geloof niet dat dat de DS tegen heeft gehouden.
@Dulle,
Occarina of Time is subliem. Ik heb daar heel wat uren in gestoken op de 3DS. Ik heb hem zelfs op de GC nog even aangezet nadat ik hem op de 3DS had uitgespeeld. Dat is wel even een heel groot verschil op grafisch gebied overigens.
Laatst bewerkt: 6 jan 2012