Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het precies andersom. Na deel 1 en 2, heb ik forza 3 links laten liggen. 4 vind ik geweldig!! Online ook helemaal super!

2. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
  3. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is gratis te downloaden van Live.
    En wat andere zei, deel 4 is in mijn ogen een 'rip-off' van FM3, het enige toegevoegde zijn de paar extra Muscles, Hockenheim, Indi en Top Gear, meer echt niet en dat vind ik jammer.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ja idd. De demo(track) vind ik super, maar ik vond deel 3 al teveel op 2 lijken dus kun je nagaan als ik 4 mocht aanschaffen.

Toch raar dat ze zo weinig nieuwe circuits erin doen.
    Die Alpentrack heeft een heerlijke flow dus ze kunnen het wel degelijk.

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza 2 redelijk veel gespeeld, Forza 3 bijna niet en Forza 4 juist heel veel omdat die gewoon de beste is i.m.o.!

6. 380sl

380sl Member

Leuk Bevonden:
    0
    seasons pass

Ik heb Forza 4 met het seasons pass. Nu is sinds gisteren het januaripack uitgekomen en die zou gratis zijn als je een seasons pass hebt. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? want als ik het januaripack aanklik, dan moet ik ervoor betalen.:confused:

Groetjes Arian.

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit Forza zelf moet je naar het menu-tje marketplace gaan, en vanuit daar de carpacks aantikken (klikken).

8. 380sl

380sl Member

Leuk Bevonden:
    0
    januaripack

Klopt helemaal, vanuit Forza zelf was het zo gedaan. Dank u.

9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterk verbeterde physics, besturingsopties en belichtlingsmodel vergeten?

Natuurlijik lijk 4 op deel 3, dat heb je met vervolgen. Maar de verbeteringen zitten vooral 'onderhuids' in de details.

Andere (opnieuw) toegevoegde zaken als eigen lobby's, carclubs en rivals zullen eerder op vallen en voegen, naar mijn idee, veel toe aan de compleetheid van de game.

10. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb door een vriend van mij nu 2 DLC codes over :

CR-Z & De BMW 1M

Als je interesse hebt in overkopen graag even een DM ook als je wil ruilen.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    jammer genoeg geen giulietta.....

12. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wel interesse in de BMW 1M code! (als het om de 2011 versie gaat).
    Heb je ook een bericht gestuurt via xboxlive.

mzzl!

13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er maar één versie van de BMW 1M aangezien de 1M uit maart 2011 stamt. :p

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Spelen jullie Forza 4 nog veel? Ik merk dat ik meestal maar 1 of 2 games tegelijk speel en als ik er ff zat van ben pak ik pas weer een andere game voor een tijdje. Na de release constant Forza gespeeld, maar sinds de release van MW3 alleen nog maar dat, dus helemaal geen aandacht meer besteed aan Forza 4 en Skyrim. Begin MW3 nu ff een beetje zat te worden, dus mss Forza er maar weer eens indouwen binnenkort. Zijn ook weer paar downloads uit zag ik. Racen jullie nog veel online met elkaar voor de fun of wedstrijden?

15. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele vakantie elke dag wel wat races gedaan met m'n stuurtje, maar na drie/vier races ben ik het alweer zat. :p

Skyrim heb ik al een maand niet meer gespeeld, voorlopig ook helemaal geen zin meer in!

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik begon Forza 4 fanatiek, veel singleplayer, met vrienden online, en met een paar seat leon races meegedaan, maar al 2 maanden ofzo niet meer gespeeld, alleen maar MW3, ben helemaal uit forza, mss weer een keer een raceje meedoen om t op te pakken, ga nu denk ik ook maar eens met skyrim beginnen ;)

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel FM4 eigenlijk alleen nog 2 daagjes ofzo als er een nieuwe carpack uitkomt, even wat auto's testen zoals de Pagani Huayra. :9
    Voor de rest heb ik alles al gehaald behalve Bucket List en bij mij zit zowat alle gametijd in BF3 dus.
    Maar soms is het wel weer lekker inderdaad om eens een paar rondjes te vlammen.

18. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet eens begonnen aan Season Play. Ik wil eerst alle toernooien afmaken, daarna begin ik (ooit) aan Season Play. :+

Trouwens, waarom is iedereen de XBW club gequit?

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    No idea, maar gisteren toen ik keek had de club nog gewoon 72 members hoor. :9

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    ik zit er als het goed is nog gewoon in.
    Speel zelf af en toe nog 's. Drukke dagen en sterfgeval in de familie gehad. Had dus wel wat anders aan m'n kop.
    En volgens mij gebeurt er nog maar weinig met de club....? Wellicht daarom mensen afgehaakt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina