FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat is het verschil tussen 20 en 74 leden dan? (Ok 54 leuk).

2. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

Denvan, kan je me alvast inviten als een gewone 'grunt' ???

@Tyrant Een club waar de members actief zijn en niet 1 x in de maand opdagen en de club garage vol gooien met prut etc etc

@Alsjemenou, ik doe mee, hoewel ik niet kan tunen en painten zorg ik wel voor de filmpjes :)

Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik wil best een co-leader zijn. Als iedereen het verder ook mee eens is natuurlijk. :thumbs:

@ Tyrant, wat Bergje dus zegt. We race met een bepaalde groep en dan is het handig dat we gewoon alleen de relevante content in die club hebben.

Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  4. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het me wel voorstellen een kleinere groep maar wel mensen die vaker online zijn de meeste auto's in de clubgarage staan er nu 2 of nog vaker in als het kan zou ik graag die andere club joinen

5. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Wat wordt dan de nieuwe naam? kan ik me ook aansluiten,

Verder Bergje, tunen komt wel goed en je nieuwe paint ook wel. Ik heb jouw filmpjes straks misschien nog nodig.

grt A.

6. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Mooi Bas, ga ik zeker doen. @ Flavor en Blauw Hok dank voor jullie support, ik neem wel ff contact op over hoe en wat. We gaan er wat moois van maken en ik zal binnenkort kalender en alle ins en outs posten.

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje hierover.

Goed plan om met kwalificatie te werken voor de startopstelling, maar is dit 'ingame' te regelen ? om dus de spelers aan een bepaalde startopstelling te koppelen??

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan het zo instellen dat hij spelers opstelt op basis van vorige races. In deel 3 zag je nog scores staan in de lobby, maar dat zie je nu niet terwijl hij wel onthoud welke plek je rijd in de vorige races. Als je de kwallificatie start krijgt iedereen na de kwalifikatie zijn plek.

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    XBWf club

Mieters!
    Ik doe mee.
    Wil wel even iXBW club bedanken voor de gastvrijheid en lidmaatschap voordat ik opzeg en overga.
    Gaat de clubleider in forum Live & clan een club topic aangemaken?
    Zat te denken aan een tuningshop voor de XBWforum club om credits en respect te verdienen met de verkoop van getunede cars en mooie fotoshopadvertenties.
    Ik denk dat wij genoeg bekwame testrijders hebben.

Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heel lang geen Forza meer gespeeld, maar ik wil de game weer eens oppakken met een race, zijn deze ook op zondagavond? Mss kan ik een keer invallen als iemand niet kan.

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als het kan doe ik hier heel graag mee, bij de seat cup kon ik vaak op zondag niet en ik denk dat ik woensdagavond vaker kan. Is er nog plek? Ik heb al maanden geen forza geweest, dus ik zal wel achteraan bungelen, maar ik vind het gewoon leuk om mee te doen. Ik zou alleen wel het liefst een stock car gebruiken en niet zo'n auto die helemaal overpowered is.

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    We houde A class als limiet aan, dus het is geen vw golf met 1200 pk ofzo :p

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Amen to that! ixbw een toffe club om te beginnen, xbwf super om verder te gaan! (al blijf ik de amateur van de groep denk ik)

14. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu serieus:

[iXBW] was en is een gezellige groep racers maar de club werd te groot, er zijn teveel inactieve leden en de garage spoelt over met oninteressante auto's.

Daarom is besloten een nieuwe carclub te starten die bestaat uit een groep actieve en serieuze racers. Zo kunnen de carclub en daarmee ook de clubgarage gebruikt worden zoals het bedoeld is.

Nieuwe leden zijn natuurlijk gewoon nog welkom.

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Baas! :cool:

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Wel leuk om te zien dat er nog genoeg mensen zijn die er nog steeds zin in hebben!

Iedereen wilt zich er voor inzetten op wat voor manier dan ook. Er worden filmpjes gemaakt, designs gemaakt, tuning setups gemaakt en er zijn organisatorische mensen actief. En niet te vergeten de racers, want zonder racers doe je het allemaal voor niks.

iXBW was een algemeen begin voor de FM4 hype die bij de release was ontstaan op XBW. XBWf gaat door met de mensen die ook na de release nog heil zien in dit spel en er nog steeds plezier aan beleven.

:)

20. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nais! Mee eens

Deel Deze Pagina