Oke, top Voor de mensen die een Boxee hebben, werkt Trakt.tv daar ook mee? Ik zie wel een tray applicatie voor OSX maar vroeg me af of het ook op het device zelft werkt.
Damn, hoe krijg je die usenet client werkend op een Popcorn Hour Heb me eerst wezenloos gezocht naar de inlog gegevens voor de webinterface maar nu wil dat kreng niks binnen halen "Server is sleeping blijft er maar staan". Ik moet wel zeggen dat ik 't een overpriced apparaat vind, 240 euro zie ik er in ieder geval niet vanaf...
Hier toevallig nog iemand op zoek naar een Boxee Box? Heb m'n vader er een cadeau gedaan een paar maanden terug, maar hij kan er niet mee overweg. Stuur maar een pm als er iemand is met interesse
Na mijn fiasco met de Boxee Box eigenlijk niet meer rondgekeken naar een mediaplayer. Ik dacht mijn perfecte speler te hebben gevonden, maar dit viel zwaar tegen. Ik heb vandaag weer een gokje gewaagd naar aanleiding van een artikel in de Computer Idee. De NeoTV 550 Ultimate HD Media Player van Netgear kreeg daar 5 sterren en de stempel met aanrader erop. Ik kon de mediaplayer voor 100 euro bestellen (aanbieding) bij Pixmania. Voor die prijs wil ik best een gokje wagen. Op hoop van zegen!
Ik wil o.a. 1080p MKV's met externe .srt subs afspelen. Welke mediaspeler kan ik dan het beste aanschaffen? Streamen vind ik niet zo belangrijk, ik heb een externe hdd die ik erop wil aansluiten. De AC Ryan Playon!HD Mini 2. Is dit misschien een aanrader?
ik zit te twijfelen of ik een Ac ryan PlayON!HD mini 2 moet kopen, want er zit geen hd in maar in plaats van dat had ik gehoord dat je ermee kon streamen maar hoe in godsnaam werkt dat, slaat hij dan wel alles op? kan iemand me helpen?
Hij streamt gewoon rechtstreeks alles vanaf je NAS of externe hardeschijf die je dan via USB aansluit. Gewoon een doorvoerkanaal. Als je het vanaf je NAS gaat streamen, zorg er dan wel voor dat je een goed bekabeld netwerk hebt. Wireless gaat niet werken (tenzij je alleen maar crap DivX gaat kijken )
Hier nog mensen met een gejailbreakte apple tv met Icefilms er op? Heb um nu een maandje en kan echt niet meer zonder \o/
mij best veel maar moet zeggen dat voor het geld die Oplay Air en die PlayOn van AC Ryan wel alles doen wat ze moeten doen http://tweakers.net/reviews/1532/asus-o!play-air-versus-ac-ryan-play!on-hd-mini.html