^Wow! Ben wel benieuwd hoe de bocht hierna dan verlopen is
Ik heb zojuist nog een auto aan de clubgarage toegevoegd die misschien het testen waard is (voor het nieuwe kampioenschap). Namelijk de 1995 Toyota MR2 GT. Met de auto zoals hij er nu staat kunnen alleen bandenspanning, remdruk+balans en antirolbars getuned worden.
In de standaardsetup voor deze wagen vind ik hem wat te onderstuurd maar nadat ik de antirollbars voor op 20.1 en achter op 35.0 heb gezet en de rembalans naar 110% heb gebracht vind ik het een makkelijk en leuk rijdende auto geworden die ook als je over de grens gaat nog beheersbaar blijft. Vergeleken met de andere RWD-testauto's (M3, M3, MX5, Clio) is de Toyota denk ik vooral makkelijker om snel mee te rijden.
Upgrades
--------
Race uitlaat
Sport olie en Koeling
Race vliegwiel
--------
Race remmen
Sport veren en demping
Race antirollbars voor en achter
Race chassisversteviging
Race gewichtsreductie
--------
Sportieve banden (compound)
OZ Superleggera III Forged
Met deze upgrades is de auto A530 geworden.
Probeer hem dus maar eens uit als je tijd hebt
Laatst bewerkt: 8 jan 2012