[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is de bedoeling. :p Dit is haar eerste 'avontuur'. Ze is in deze game dus pas 21.

Ze ziet er nu eigenlijk voor de eerste keer uit als een mens ipv een gamecharacter.

edit: Verdorie, ik zie dat het eens hoog tijd om de startpost wat netter te maken. Een dezer dagen maar eens doen.

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  2. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz deze games zijn al zo uitgemolken. Ik hoef hem tenzij die erg goede revieuws krijgt

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Heb je uberhaupt wel info of beelden van deze game gezien? 8)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    inderdaad! deze game wordt een concurrent voor de Uncharted serie! of ben ik dan TE optimistisch? :p

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben nog optimistischer, ik verwacht dat de game een stuk minder lineair word dan Uncharted

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    In mijn ogen is Tomb Raider altijd beter geweest dan Uncharted.,.,

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nou, ik heb de recente Tomb Raider games nog eens gespeeld na Uncharted 1 en 2 en ik lag echt in een deuk om de enorm houterige gameplay.

Totaal niet mee eens dus. Uncharted heeft de Tomb Raider gameplay enorm ver geƫvolueerd.

Maar je kunt ze natuurlijk wel leuker vinden. :)

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Is ook mijn mening he..
    Ik heb alle Tomb Raiders uitgespeeld en heb er gewoon meer mee als Uncharted..
    En Uncharted heeft ook veel verbeterd ja.
    Dat ben ik met je eens..
    Ben ook erg benieuwd hoe dit nieuwe deel zijn.
    Blijft nog erg stil met nieuws...

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat weerhoudt me ook ervan Underworld eens uit het plastic te halen. Ik ben bang dat ik net als bij de andere 2 na een uurtje al gestopt ben door de controls.

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat zal wel meevallen..
    Underworld was best een toffe game..
    Dit moet je echt eens spelen;)

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Tomb Raider veel toffer dan Uncharted. Ik kom echt niet door Uncharted 3 heen. Iedere 2 stappen gebeurt er iets wat gescripted is. Met Tomb Raider valt er nog wat te ontdekken. Legend vind ik nu wel iets te verouderd overkomen, maar Underworld is gewoon een goede game.

Nog iets, bij Tomb Raider ligt de nadruk op het exploren en de puzzels. Dat vind ik tof. Uncharted is gewoon een third person shooter. Uncharted biedt mooie graphics, maar qua gameplay vind ik het weinig verheffend.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, Uncharted is een mooie, spectaculaire rit maar als ik een game wil spelen stop ik Tomb Raider erin. Meneer Drake mag de schoenen van Lara nog niet eens poetsen. ;)

(startpost is btw ook eindelijk weer eens een beetje opgeschoond)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nu ook met U3 bezig en ik moet zeggen dat die me ook erg tegenvalt. Inderdaad een scripted movie, veel te weinig exploration en gameplay. Zit in chapter 7 btw ...

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond deel 2 helemaal top, maar 3 is dus echt minder? Ik moet zeggen dat het me wel opvalt, veel meer klachten van mensen op internet over de game. Iets wat ik echt niet had verwacht.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    MJa, inderdaad. 2 vond ik ook erg mooi, maar deel 3 lijkt mij tot zover echt een stuk minder...

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb de eerste 2 Uncharted games op de PS3, maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt een fan ben. Het is me gewoon iets te eentonig en rechtlijnig qua gameplay en het verhaal en de characters boeien me gewoon niet zo.

Deel 2 heb ik niet eens uitgespeeld.

Ik speel 100x liever een Assassin's Creed 2 of een Batman Arkham City ofzo.

Ik denk dat de game ook heel erg gehyped wordt door PS3 fanboys die maar 1 console hebben en dan van deze serie echt HUN game willen maken waar ze ubertrots op zijn. Beetje wat MS fanboys met Halo deden/doen.

Of ze zijn heel erg jong en ze houden wel van rechtlijnige eentonige games met een matig verhaal. Zie ook het succes van Call of Duty.

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben zelf fan van lara, al ken ik alleen 1, 2, 3, 4 en Legend.
    Heb uncharted 1 een stuk gespeeld en het was leuk, vooral met die tegenspeelster, die vriend en jack zelf.
    De Nederlandse stemmen waren echt geweldig gedaan, maar het spelen en de graphics waren gewoon niet meer dan gewoon goed.

Het hele moeilijke puzzelen zoals je soms in Tomb Raider had, ben ik niet tegengekomen in uncharted.
    (herinneren jullie Tomb Raider 1 nog met het groenige kasteelachtige level, waarbij je het waterpeil kon laten zakken en stijgen? Dikke shit :)

Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Cistern :) Ja , maar dat soort gameplay hoef je tegenwoordig niet meer te verwachen

Daar haken nu veel te veel mensen op af als ze niet bij het handje gehouden worden.

Uncharted heeft dat ook totaal niet, dat moet je ook meer zien als een modernere indiana jones achtige film game dan een puzzel/ontdek game zoals de oude tomb raiders. Weinig exploration , veel spektakel (en soms aardige humor). Ben wel fan van uncharted maar de vergelijking met tomb raider heb ik nooit zo gevat.

Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gelukkig lijkt deze Tomb Raider eindelijk geleerd van de controls/animaties van Uncharted. Dat is vooral wat mij tegen staat aan de TR games nadat ik Uncharted heb gespeeld, het speelt zo houterig vergeleken met laatstgenoemde.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, de animatie in UC is echt van deze tijd en dat kan je van de laatste tomb raiders niet zeggen.

Zelfde geld voor de gunplay, ook allemaal wat houterig.

Al mag het van mij nog wel wat strakker , het hoeft geen Gears of War te zijn maar ook in UC is de aim nogal los en lastig

Deel Deze Pagina