[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Knights/Warriors worden gruwelijk moeilijk op 50, vooral in PVP omdat ze vooral CC kunnen nemen, ipv uitdelen. Heel erg veel cooldown managen/goed gebruik maken van defence dus.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als dat zo is, kun je er op rekenen dat ze die nog wel gaan upgraden of de andere classes nerfen, iets wat een paar jaar een groot succes was in WoW na gezeik van 100.000+ gamers op de fora. Heb dat zelf ook wel gelezen toen en jij denk ik ook wel.

Ik denk sowieso wel dat er nog veel meer gecasualiseerd zal worden, zeker als ze merken dat de verkoop en inkomsten van de game niet naar wens stijgen.

Dit was bij wow naar mijn idee ook altijd een goede truc, die ze nog tientallen miljoenen per maand oplevert.

We zullen wel zien, maar ik begin sowieso niet aan PvP en gelukkig heb ik ook geen achievements om me daarvoor te verplichten. :+ Titles interesseren met niet zo.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb ik gvd die game nog niet binnen. Moet ik zeker weer tot morgen wachten, meh. Heb ook altijd pech met post. :'-(

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Er komt maandag ook geen post meer :+

Welke server ga je joinen? En welke faction ga je kiezen?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou heb ook mijn Legacy gehaald + mijn 4de companion. Maar wat is dat veel rijzen voor je legacy pfff:p

Vraagje, ik zit nou op de planeet Taris. Alleen heb ik daar zwaar weinig quests:confused: alleen 2 Heroics met 4 man en de bonus serie gekregen... Maar ik ben pas 34 en moet tot 36 daar zijn:eek:?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, maar Ik had de game zaterdag verwacht en helaas kwam er niks binnen.
    Jullie servert en geen idee of ik voor de rebels of empire ga. Vind ze allemaal wel cool. Weet niet eens welke class ik wil. :'-(

Trooper lijkt me wel het meest cool kwa gear en gameplay.

edit:

Noes, jullie zijn allemaal evil fags. hmm, dan ga ik geen trooper worden. :+

Sith Inquisitor it is. Race? Zabrak!

Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik heb trouwens alweer mijn 5e companion gehaald, dat ging toch sneller dan ik had verwacht. Ben nu bijna bij Legacy level 2 aanbeland, maar nog steeds geen naam gekozen :+

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Van een inquisitor krijg je geen spijt :thumbs:

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jorrie welk level ben je? En zit je op Taris nu? ik heb daar namelijk vrij weinig questen en ik moet daar eigenlijk nog 2 levels omhoog:confused: want Quesh is 36 / 37...

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Trooper is gewoon fucking vet. Het levelt leuk, Heavy Armor, Guns en nog eens Guns, Assault Cannons. Bovendien krijg je toffe Companions en ben je lid van een elite squad. Begin planeet is ook gewoon erg tof. Verhaal is prima.

Wat betreft het idee van Sith: Niet doen, daarvoor moet je even het CGI filmpje Deceived zien. ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

En nu?

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik ben nu level 35, maar ik zie opzich best wel veel questen in Taris hoor, in elke outpost heb je er wel een paar.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Sith Inquisitor is echt wel vet tbh... ben zelf Sorceror en bevalt me super goed... Het enige wat klote is is dat de Assasin Duel bladed light sabers heeft... Maar ik heb nu een companion Marauder dus:p

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu ook in Taris beginnen. Al heb ik even geen tijd vandaag.

Sorcerer met Madness is vet. Kan je in principe alles alleen doen met 3 man cc's :D. Alleen jammer dan Kvem schijt heeft aan cc's :p

Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nja vind ik raar:confused: heb daar echt nog niks.... Zie ook nergens questen heb er nu in totaal 3, 1 bonus series en de andere 2 zijn heroics. Maar ja kijk nog wel ff dan:eek: ik kwam wel pas op 34 daar naartoe misschien dat het daar aan ligt? te hoog fzo?

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar Sorcerer. Stealth ben ik niet zo'n fan van. Heal ik liever mijn teammates.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik kwam daar ook toen ik level 34 was, misschien dat de minimum level 35 is? Maar je moet even naar de andere outposts, daar zijn meer quests, in de startarea zijn er niet zo heel veel.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben al heel de planeet door geweest voor mijn class quest:eek: maarja miss niet goed gekeken fzo:p sowieso ook raar dat ik gelijk de bonus series krijg? en nee, Taris is 32 - 36 staat er als ik daar heen vlieg...

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    '
    Die bonus series heb ik nog niet eens :9

Maar dan zou ik het ook niet echt weten, jij was toch ook Sith Marauder?

20. Seh

Seh Guest

Ik heb tot nu toe alleen de eerste Star Wars film gezien, blabla shame on me. En KOTOR is alweer zo lang geleden en weet daar weinig meer van. Ik heb zelf ook niks met de lore van WoW en daar heb ik mij ook prima mee vermaakt. Zal ik deze game een kans geven? :+
    Het antwoord wat ik hier krijg zal wel ja zijn. Maar ik wil graag weten waarom.

Deel Deze Pagina