Ik heb dan wel wat met de sfeer van SW en dat was voor mij tochwel de voornaamste reden. Het is echt geweldig om op planeten als Tatooine etc te lopen die je uit de filmen kent. Daarnaast is de game wat gameplay zo'n beetje 80% gelijk aan WoW. Wat ik voordeel tov van WoW vind is dat de gesprekken echt gesproken zijn en je keuzes moet maken die echt invloed hebben op de game zoals we uit Kotor kennen.(dus als je iemand zijn leven besluit te sparen zullen die iets later je weer komen helpen etc). Die diepgang vidn ik geweldig en dan ook nog eens in het SW universum. Je zou het gewoon Kotor 3 kunnen noemen maar dan in een WoW setting. Kan het van harte aanraden maar wellicht dat de sfeer je iets minder aanspreeekt als je niets met SW hebt.
Deze game is echt gruwelijk en de verhaal is echt prachtig van Sith Inquisitor dan, ik ben nu al een tijdje level 50 maar er is zeker wel nog genoeg te doen na level 50, zoals de planeet Illum waar zeker een goede verhaallijn in zit, naar mijn mening dan.
Nee ik ben Sith Inquisitor... ZOu wel klote zijn al moet ik weer terug naar de oude planeten om te levelen maar ja ik kijk straks wel even, ik zou daar ook gewoon de queste moeten krijgen.
Hoeft niet, ik ben bijna Light IV met mijn Sith poppetje Volgende keer ga ik wel lekker voor de Dark Side, met m'n Sith Sorcerer of iets anders
Ik wil dat ook doen met mijn Jedi Sentinel. Als ik een keuze heb om light of dark te kiezen, dan ga ik eens dark uit proberen. Ik wil niet alle bad guys zomaar laten ontsnappen, zoals ik bij mijn trooper wel doe.
Light side als Sith. Hmm jij laat de meeste dus ontsnappen Ik bedrieg echt iedereen en vermoord ook gewoon iedereen... doet me niks
Ik had ooit zoiets gedownload, alle characters waren toen gnomes bij mijn WoW. Mmm, nu begin ik toch te twijfelen.
Ach, als je goed kijkt ben je voor €60,- klaar en kan je gelijk 3 maanden spelen.. Ik doe er in ieder geval al langer over dan menig ander spel voor dezelfde prijs
Verslaving factor is ook weer ziek hoog. In week tijd zit ik aan de 30 uur geloof ik Heb dat nog nooit gehad met geen enkel spel. Komt miss ook wel omdat ik vakantie heb. Nu wel even 2 weken niet spelen omdat ik eeeecht moet leren
Ja dat is het bij mij. Einde van de maand tentamens waar ik nog weinig (lees geen fuck) aan gedaan heb. Geld heb ik atm genoeg, dus dat is het punt niet.