[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ugh, ik moet ook nog beginnen. :emo:

Maar ik ga gewoon van de singleplayer genieten en jullie tijdelijk negeren.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maat van mij is gister 50 geworden maar zegt dat er zwaar weinig content is voor level 50, hij heeft ook gere-rolled. ik level dus mooi op me gemak:p

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Uiteraard is die er :cool:

En de endgame content komt wel, zo lang het er nog niet is kan ik tenminste rustig met een ander poppetje beginnen :)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huh, hoezo is dat er nog niet? En wanneer komt het dan?

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik weet het niet precies! Ik ben zelf nog geen level 50, ik ga ook maar van de mening van Dagger zijn maat uit :9

Maar ik las dat ze er ook mee bezig waren om wat meer endgame content uit te brengen, ze zouden Ilum ook een PvP gebied maken volgens mij, dat net zoals de PvP server werkt.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees beetje tegenstrijdige berichten moet ik zeggen. de een zegt weinig content, de ander(vorige pagina geloof ik zelfs nog) word er weer gezegd dat er zaqt te doen is.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maat van mij zegt dat er 1 raid is met redelijk veel bugs nog. Wel zijn er wereld bazen maar die kun je ook doen met veel man van 30 / 40 zeg maar. Verder zijn er gewoon Heroics voor alleen 50 waar je je gear kan halen en voor PVP moet je heel veel PVP doen, van die accomendations kun je een box kopen waar spullen in zitten. ( nog nieteens zeker of je dan een pvp item erin krijgt ) dus beetje bagger geregeld nog...

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik kan bijna die Champion PvP Box kopen. Je kan daar een Champion (of een andere) commendation uitkrijgen, die je weer een goed wapen geeft. Jammer dat ik die sowieso nog niet kan openen :+

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe gaat het met onze guild? Ik ben al paar dagen niet on geweest :'-(.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er is genoeg te doen op level 50 hoor, PvP, en zoals ik al eerder zei de planeet ''Illum'' voor Level 50's en er zijn 2 raids(waarvan 1 raid maar 1 boss in zit maar dat word blijkbaar veranderd in patch 1.1 dus daar komt waarschijnlijk meer bosses in).

@ Dagger, en hoezo bagger geregeld?, zover ik me herinner is bij WoW zowat hetzelfde wat je kan doen endgame, natuurlijk is SWTOR een vrij recente game dus dan moet je niet nog enorm veel content verwachten.

Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  11. Seh

Seh Guest

Internal Server Error - Read

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
    Reference #3.a6d97a5c.1326127017.4d729f9c

Op de website... :eek:
    Trouwens, is het mogelijk die game te downloaden en dan van iemand een account te lenen om wat shit te checken? Kan nu niet op de site zien of ik die shit kan downloaden. :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Of je volgt de yogscast. :+

13. Seh

Seh Guest

Nee, ik wilde jouw account effe lenen als jij hem eindelijk binnen hebt. :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Morgen heb ik hem iig. Als ik je niet wil laten spelen is de game goed. :b:

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je via legale wijze de game kan krijgen mag je komende 2 weken best mijn account even lenen.
    Verander dan ff m'n pass zodat ik kan blijven leren:+

Weet alleen niet of dit helemaal de bedoeling is dus als je tussen de voorwaarden staat dat dit geen kwaad kan en dit hier kan posten vind ik het prima.

16. Seh

Seh Guest

Top. :) Zal eens kijken binnenkort.

17. Seh

Seh Guest

Hij is geïnstalleerd. :+

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dagger, ik kom toch best wel heel veel questen tegen in Taris, elke outpost zijn wel 4 te vinden 8)

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt lol ik gister ook... volgensmij had ik bij de spaceport ( voor je in de ship gaat naar Taris zeg maar ) 1 quest gemist de eerste quest. Want toen ik die had gepakt kreeg ik inderdaad ook gewoon overal quests.

Ben nu 36, nog 2 / 3 questen over + 4 Heroics. Bonus quest van Taris heb ik al af is vrij kort. Vandaag nog even wat dingen afmaken daar misschien de Heroics ff doen als ik er zin in heb en daarna naar de volgende planeet:+

btw Spoiler voor Sith Inquisitor:

Je krijgt op 34 een AOE aanval. Weet ff de benaming niet precies maar die is echt vet lol... Overal lightning en als de mobs niet STRONG of elite etc zijn worden ze ook gestunned. Op Taris die hele groepen beesten zijn bij mij in 1 aanval dood:eek:

20. Seh

Seh Guest

Flix, kan je een pm sturen met je gebruikersnaam en (aangepaste) wachtwoord? :+ Dan neem ik even een kijkje deze week. Opzich wel zin om weer eens ouderwets een mmo te spelen.

Deel Deze Pagina