Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Tsja, je moet een afweging maken tussen levertijd en prijs, zo is het nou eenmaal.

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zou ik toch bij amazon halen als je een CC hebt.
    Had AC:Brotherhood daar is gekocht en kreeg 6 dagen later netjes binnen.
    Zavvi is wel traag met nieuwe games dus is niet echt een optie als je geen maand kunt wachten :p

@Jorrie, klopt :p

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst iets besteld bij zavvi en had het na 1 week binnen (helft vd bestelling). Maar misschien dat het met releases langer duurt.

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, is altijd een hele rotboel daar.
    Ben niet de enigste want heb wel meer mensen hier op XBW horen klagen over nieuwe releases op zavvi.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Er zijn tegenwoordig zoveel kleine webshops in NL die games aanbieden voor €45/€50, webshops schieten uit de grond. Uiteindelijk wel een paar € meer, maar dan heb je het wel op de release.

Gewoon om een voorbeeld even snel te geven: SSX, £40 bij Amazon (meer dan €45), €44.45 bij Zavvi, en volgens Budgetgaming het goedkoopst in NL voor €49.90 inclusief verzenden en op release binnen. Max Payne 3, £39.90 bij Amazon (meer dan €45), €45.45 bij Zavvi en volgens Budgetgaming het goedkoopst in NL voor €47.49 inclusief verzenden en op release binnen.

Het verschil waar de Engelse shops goedkoper in zijn is vooral de snelle prijsverlagingen die ze invoeren. Tegenwoordig kan je beter even wachten, want binnen een maand is de prijs al vors naar beneden.

6. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor al de reacties :thumbs:.

7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien nog een kortingscode voor me van TheHut? Afgelopen jaar heb ik een aantal keren 10% kortingscodes weggegeven (ik kreeg ze gratis vanwege "we miss you! here is a free extra 10% off"), maar nu heb ik ze zelf nodig. :+

Ik heb al geprobeerd met m'n andere twee accounts, maar die codes zijn precies hetzelfde... Logisch natuurlijk. :p

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PM ;)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, mijn ervaring is gewoon dat er geen pijl op te trekken is. Heb bestellingen binnen 4 dagen binnen gehad, en soms pas na 3 weken. Allebei in stock. Zowel voor oudere games/films als nieuwe releases.

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Laatste tijd hebben wat vrienden last van mn headset dat hij rare geluiden maakt(wat gerefenereerd word naar een headset in je anus steken 8)
    Dus ik heb wat liggen zoeken voor nieuwe headsets maar ik wil juist de ORGINELE en geen kut merk.
    Liefst zoek ik ook eentje die niet te duur is.

Ondertussen heb ik dit al gevonden:
    Wireless xbox360 headset (geen slim) €28
    www.yourgamezone.nl%2FMicrosoft-Xbox-360-Wireless-Headset

Konig wired headset €7
    http://www.eci.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-eci_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductRef=5412810107766@shop-eci_nl&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_content=5412810107766&utm_campaign=Games

Xbox 360(?) wired headset €12
    http://www.electronicawebshop.com/Webwinkel-Product-4261837/XBOX360-Headset-for-XBOX-360-Live.html

Zelf wil ik graag weten of er andere headsets die prijs/kwaliteit goed zijn.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zavvi is idd erg onbetrouwbaar wast betreft levertijden. Amazon.co.uk heb ik altijd alles in TWEE dagen binnen met de Free Super Saver Delivery. Is mijn no 1 shop voor games en muziek.

12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon voor de standaard wired headset van Microsoft gaan. Als je er voorzichtig mee omgaat (dus niet elke keer smijten of wilde dingen mee doen :+), houdt ie het lang vol. Die van mij is al bijna vier jaar oud en werkt nog perfect. :)

13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, dat doe ik niet maar op een of andere manier krijgen hun rare geluiden.
    Overigens weet ik niet of dat de officiele is.

14. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Die van electronicawebshop.com is niet de officiële van Microsoft.

15. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je ergens waar ik de officiële kan halen? (kan hem nergens vinden)

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Klik!

Je kan ook bellen naar Microsoft, dan krijg je meestal wel een nieuwe. Is wel veel gedoe en ze vragen alles van je account en Xbox enzo. :+

17. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt! _O_
    Nouja, als dat een gedoe oplevert maar wel werkt dan heb ik dat liever voor over dan €19 euro op een headset neerleggen :lol: (kan ik eindelijk Halo Anniversary kopen)
    Alsnog bedankt :D

18. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem kerel! ;)

Voortaan PM ik wel, want we spammen nu wel het topic onder. :+

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Remember mijn Nedgame klachtje? (2 pagina's terug):+

Gister dus gedaan; Krijg ik dezelfde dag nog (!!) een PM van Nedgame via Budgetgaming. Haha, daar kunnen ze wél binnen 1 dag reageren!

Hieronder effe wat ik daar gepost had, met aan het einde mijn edit met daarin hun PM;

Hahaha, het moet niet gekker worden!:9
    (ik heb mijn waardering trouwens effe naar beneden afgesteld)

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen goede reclame zo'n reactie van een winkel ....

Deel Deze Pagina