Wat een trieste shop. Bij mij ging er laatst ook al wat mis en nu zijn ze bij deze ervan verzekerd dat ook ik er niks meer zal bestellen.
Wow, diegene die je een bericht terug gestuurd heeft had duidelijk z'n dag niet Had iedergeval wel wat beschaafder mogen zijn. Met zo'n reactie van ze vragen ze er zelf ook om. Ok kan gebeuren dat er iets mis gaat bij ze, maar dan zo'n reactie geven op je.
Lekker verhaal over Nedgame. Had er ook ooit een game besteld wat duidelijk een tweede hands was, terwijl hij nieuw moest zijn. Over gemaild en kon 'm ook terugsturen, maarja daar had ik dan ook weer geen zin in.
Helemaal vergeten dat Legacy DLC van DAII nog in de aanbieding is. Maar die kan ieder moment weggaan denk ik. Kent iemand een plaats waar ik per direct 400 (P) kan kopen? Ik wil niet meer dan dat. eBay is dus geen optie (ik weet niet eens of 400 puntenkaartjes bestaan, volgens mij niet...)
Jezus, wat een fucking amateurs zeg. Wij hebben in Almere een shop van ze, ik loop daar altijd straal voorbij tegenwoordig. Het ziet er niet uit en het personeel is onbeschoft. Beetje tof doen over dat de game niet 2de hands is.... Dan hoort de game in seal te zitten en bij Nintendo games zitten er dan sterrenpunten bij. De FRS doet dat ook altijd, heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Koop je daar wat, dan gaan ze het uit een laatje pakken. Dat moet ik dus niet met mijn games.
natuurlijk, er kan altijd iets fout gaan. maar hier is wel erg veel fout gegaan....en dan zo'n reactie! Dat zou wel érg dom zijn. Ach, jammer....ik weet meteen dat ik daar niets meer koop. Kan nu blijkbaar ook niet meer, maar was het toch al niet van plan. Dat vind ik ook altijd een risico met shops die used games ook doen....ze kunnen altijd een used game aanbieden voor een nieuwe....wie weet hoeveel mensen daar wel niet intrappen....das flinke winst!
Of hier, hier ook. Dan heb je hem meteen binnen, in plaats van mogelijk binnen acht uur zoals ze bij Gogame aangeven.
Hm, maar er bestaan dus echt geen 400 punten kaartjes? (is het te merken dat ik nauwelijks punten koop? ) Ik kan natuurlijk ook via de 360/paypal punten kopen. Maar het goedkoopste is €6 voor 500 (P). Houd ik weer 100 over.
Nedgame is ook echt de duistere achterhoek van de gameshops. Heb ook's een 2e hands game gehad en een vriend van mij niet veel later, criminelen zijn het gewoon.
Precies, lees de reviews van klanten maar eens. Die gasten blijken regelmatig oude shit als nieuw te verkopen. Zelfs hardware verkopen ze alsof het nieuw is las ik. Een Supergameboy in een plastic zakje versturen, lekker hoor
Echt raar, die in groningen was altijd een hele nette speciaalzaak waar ze ook echt wisten waar ze het over hadden Praat dan wel over 10 jaar geleden
Wauw dat kan echt niet. Bestel je een nieuw product dan heb je recht op een nieuw product. Dus met seal nog intact. Stel je voor dat je een game krijgt zonder online pass Nope geen 400, wel 800 punten kaartjes. Via eBay kun je 800 punten voor 7,55 euro scoren
Iemand nog een goed adresje voor Microsoft Points via ebay? Ben mn eigen adres kwijtgeraakt, was een Duitser die meteen je een ingescande code opstuurde voor ongeveer 17 euro. Kan nergens meer punten echt cheap vinden. Zavvi is veel te duur momenteel en amazon heeft em nu momenteel ook duurder.
ik ben opzoek naar die zilvere controller.. weet iemand waar ik beste deal kan krijgen, in de winkel betaal ik 60. maar laatste x online zag ik ergens voor 35eu maar weet niet meer waar