Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat een trieste shop. :emo:

Bij mij ging er laatst ook al wat mis en nu zijn ze bij deze ervan verzekerd dat ook ik er niks meer zal bestellen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jezus 8), die gasten moeten echt iets doen aan hun PR/klantenservice..

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wow, diegene die je een bericht terug gestuurd heeft had duidelijk z'n dag niet :eek: Had iedergeval wel wat beschaafder mogen zijn. Met zo'n reactie van ze vragen ze er zelf ook om. Ok kan gebeuren dat er iets mis gaat bij ze, maar dan zo'n reactie geven op je.

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ben trouwens benieuwd of ze daar nog een reactie op gaan geven :9

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wel leuk verhaal om te lezen voor ons. Jammer voor jou wel. Wat een aftersale service

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Lekker verhaal over Nedgame. Had er ook ooit een game besteld wat duidelijk een tweede hands was, terwijl hij nieuw moest zijn. Over gemaild en kon 'm ook terugsturen, maarja daar had ik dan ook weer geen zin in.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Helemaal vergeten dat Legacy DLC van DAII nog in de aanbieding is. Maar die kan ieder moment weggaan denk ik. Kent iemand een plaats waar ik per direct 400 (P) kan kopen? Ik wil niet meer dan dat.
    eBay is dus geen optie (ik weet niet eens of 400 puntenkaartjes bestaan, volgens mij niet...)

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gogamepoint.com als je er al ooit hebt besteld.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jezus, wat een fucking amateurs zeg. Wij hebben in Almere een shop van ze, ik loop daar altijd straal voorbij tegenwoordig. Het ziet er niet uit en het personeel is onbeschoft. Beetje tof doen over dat de game niet 2de hands is.... Dan hoort de game in seal te zitten en bij Nintendo games zitten er dan sterrenpunten bij. De FRS doet dat ook altijd, heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Koop je daar wat, dan gaan ze het uit een laatje pakken. Dat moet ik dus niet met mijn games.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    natuurlijk, er kan altijd iets fout gaan.
    maar hier is wel erg veel fout gegaan....en dan zo'n reactie!

Dat zou wel érg dom zijn.:9

Ach, jammer....ik weet meteen dat ik daar niets meer koop. Kan nu blijkbaar ook niet meer, maar was het toch al niet van plan.:cool:

Dat vind ik ook altijd een risico met shops die used games ook doen....ze kunnen altijd een used game aanbieden voor een nieuwe....wie weet hoeveel mensen daar wel niet intrappen....das flinke winst!8)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Of hier, hier ook. Dan heb je hem meteen binnen, in plaats van mogelijk binnen acht uur zoals ze bij Gogame aangeven.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, maar er bestaan dus echt geen 400 punten kaartjes? =( (is het te merken dat ik nauwelijks punten koop? :p)

Ik kan natuurlijk ook via de 360/paypal punten kopen. Maar het goedkoopste is €6 voor 500 (P). Houd ik weer 100 over. :+

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nedgame is ook echt de duistere achterhoek van de gameshops. Heb ook's een 2e hands game gehad en een vriend van mij niet veel later, criminelen zijn het gewoon.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, lees de reviews van klanten maar eens. Die gasten blijken regelmatig oude shit als nieuw te verkopen. Zelfs hardware verkopen ze alsof het nieuw is las ik. Een Supergameboy in een plastic zakje versturen, lekker hoor :lol:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt raar, die in groningen was altijd een hele nette speciaalzaak waar ze ook echt wisten waar ze het over hadden

Praat dan wel over 10 jaar geleden

16. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw dat kan echt niet. Bestel je een nieuw product dan heb je recht op een nieuw product. Dus met seal nog intact. Stel je voor dat je een game krijgt zonder online pass :lol:

Nope geen 400, wel 800 punten kaartjes. Via eBay kun je 800 punten voor 7,55 euro scoren :p

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand nog een goed adresje voor Microsoft Points via ebay? Ben mn eigen adres kwijtgeraakt, was een Duitser die meteen je een ingescande code opstuurde voor ongeveer 17 euro. Kan nergens meer punten echt cheap vinden. Zavvi is veel te duur momenteel en amazon heeft em nu momenteel ook duurder.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb deze gebookmarkt omdat deze hier wel eens vaker voorbij kwam.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ah Thx! :cool: Ook direct maar gebookmarked voordat ik hem weer kwijt ben.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ben opzoek naar die zilvere controller.. weet iemand waar ik beste deal kan krijgen, in de winkel betaal ik 60. maar laatste x online zag ik ergens voor 35eu maar weet niet meer waar

Deel Deze Pagina