[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ultimate team pakjes kopen is net als een gok automaat!
    Als je kijkt hoeveel geld hier in om gaat pfff
    Ze moeten met msp een limiet maken en niet onbeperkt.
    (zijn er geen jumbo packs meer?)

2. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er geen gold Jumbos zijn mag een wonder heten.. gelukkig maar, anders zou de crash nog erger zijn. Maar dat hele TOTY interesseert me dit jaar niet. Vorig jaar kocht ik nog regelmatig gold packs maar nu bijna niet meer.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De markt was gisteren wel chaos. Allemaal cheap-ass koopjes van mensen die of snel hun spelers wilden verkopen om 50k pakjes te kopen, of van mensen die 50k pakjes hadden gekocht en veel spelers daarvan voor veel te lage prijzen weer aanboden.

Ik had vanochtend trouwens Kaka (4-4-2) in een 7.5k pakje. Ook weer lekker. :)

Alle pricefixxers werden gisteravond wel lekker genaaid. :lol: Honda was gepricefixxed, maar daar kwamen opeens allemaal low-prices tussen. Zo gold dat voor meer spelers. :+

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  4. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heeft dat ook invloed op de silvers :'-( Cicinho kost nu minder dan 30k, Marcio Azevedo 26-27k en nog vele andere prijsdalingen. Echte bargains heb ik gisteren niet kunnen vinden, maar wel een Wynne voor 13.5k. Maar het moment van de dag was dat ik met een paar Nederlanders in een party zat en iemand kreeg Heskey in een silver pack! Die heb ik overigens gekocht en nu raak ik hem niet kwijt.

5. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, jou team heet zeker pruimensap69?
    Als je het doet doe het dan goed. 4 van de +/- 100 schiet niet echt op he.. ;)

Volgendjaar geef ik geen eurocent meer uit aan FUT. Is eigenlijk ook veel leuker.

6. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen doen er alles aan om een price fix tegen te gaan door ineens hun kaarten voor minder erop te zetten. Als 1 begint volgen meestal de anderen ook. Daarom price fix ik ook niet, ik zorg alleen dat ik de goedkoopste ben op de markt (als van een bepaalde speler weinig kaarten op de markt zijn)

7. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren kolo toure voor 600 en 800 coins opgepikt, ook valencia voor 750 2x en walcott voor 1000.

Slaat helemaal nergens op, markt is echt totaal naar de klote.

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marlos staat er nu op voor ruim boven de 200K...pffff

9. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen bekend werd dat hij weg zou gaan kostte hij 300k+ en als hij straks niet meer in packs zit wordt hij weer meer waard dan hij nu is. Maar ik ga die van mij niet verkopen.

10. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    De markt was alleen gister naar de klote. Ik dacht ook: morgenochtend eens naar bargains zoeken maar de markt is weer aardig stabiel nu. Prijzen zijn wel wat lager maar je vind niet meer van die belachelijk bargains zoals gister.
    Ik hou m'n geld wel ff vast voor als de middenvelders komen. Dan is het vast weer zo'n chaos.

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen de middenvelders, en als de aanvallers zijn geweest. Kan je dan in de volgende pakjes gewoon elke speler krijgen?

12. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal zlatan nog veel zakken met komende releases in het voor uit zicht ?
    hij is nu al van rond de 100k naar rond de 75 gegaan ?

13. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen idee. Hou het hier maar in de gaten. Als de middenvelders komen kan je geen verdedigers/keeper meer krijgen.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Heskey gisteren nog verkocht voor 25K

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, kheb hem zojuist verkocht voor 225K

Ik heb nu 2,3Miljoen coins en ik heb nog voor 1 miljoen op trade staan.ik heb ook nog maar 2 teams,1 Silver MLS en een BVVA van 40K ofzo

Kheb nog 5 Huth IF.Verleden week echt een stuk of 30 gekocht en 25 met vette winst(gemiddeld tussen de 4 en 8 K per speler) verkocht,nu gaan ze niet zo hard meer.

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben benieuwd of me bronzen markt ook gaat crashen. Zal wel even rustig zijn maar lekker boeiend. Toch geen coins meer nodig maar alles wat ik verdien gaat verkocht worden!

17. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij zou ook moeten verkopen met die formatie. Maar niemand koopt hem, ok het is geen 25k maar 25.750. Maar dan nog is het de goedkoopste in 4-1-2-1-2. Als hij weer niet verkoopt verander ik de prijs naar 24.750 en dan zul je zien dat hij ineens heel snel verkoopt.

EDIT: er is nu dus ook een 4-1-2-1-2 Heskey voor 24k BIN en daardoor verkoopt die van mij niet.

18. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat henry in totw komt!
    (is Henry al in het arsenal op de markt)

19. FUTTER

FUTTER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag graag een team maken met alleen maar donkere spelers. Team heet dan ook "All Blacks" vernoemd naar het rugby team van Nieuw Zeeland. Leek me wel een leuk origineel idee. En vooral omdat ik hun speelstijl fijn vind (groot, sterk, snel) Maar kunnen jullie me helpen?

Ik wil graag Eto'o (weet niet of dat past), Yaya toure, Ramires (IF), Kolo Toure en Mandanda in mijn team.

Ik dacht zelf ongeveer dit:
    ---------------Yakubu IF-------------

--------------?????????--------------

Bastos--Ramires IF----Yaya---Gervinho

Cissokho--Diawara IF-Kolo Toure-Richards

Mandanda

Iemand andere suggesties dat Eto'o er wel in past? Of misschien een andere opstelling?
    En anders wie ik nu op Cf moet zetten.

Alvast bedankt!

20. Watertanden

Watertanden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina