Ja idd, ziekelijk. Het irritante aan Taris is eigenlijks dat de gebieden niet echt een grens hebben, zoals met de gebieden op Corrusant en Nar Shaddaa. Op Taris heb je gewoon niet door dat je een nieuw stuk gebied in gaat als je van zone verwisseld. Bij Corrusant zijn er nog grenzen door die taxiritten tussen de verschillende gebieden. Taris is gewoon een beetje verwarrend en dat kan kut zijn tijdens het questen, heb ik ook gemerkt met mijn Trooper storyline.
Hij had toch een maatje van lvl 50? edit: oh Als het goed is krijg ik de game zo binnen en dan zal ik meteen jullie server joinen.
En gewoon iemand in dat tabelletje aanspreken die in de Bao-Dur server zit, dan kan je de guild ook wel joinen
Kan niet wachten om weer te spelen eigenlijk... aan de ene kant wil ik snel level, snel 50 zijn. Maar aan de andere kant ook weer niet omdat de verhaal lijn gwn relaxed is...
Dit weekend een Jedi Knight gerolled. Erg veel plezier mee gehad tijdens de beta, maar na 12 levels wilde ik toch wel weer erg graag terug naar mijn Sith Sorcerer. Ben toch meer van de afstands aanvallen, vond de Trooper ook erg tof. Wil ook nog wel graag een Imperial Agent of Bounty Hunter proberen. Vooral de agent schijnt een erg gaaf verhaal te hebben.. Maar eerst nog maar wat levelen met mijn Sorcerer. Net aangekomen op Tattooine met mijn level 28
Ik ga ook weer verder met mijn Sith Sorcerer. Die is nu pas level 13, maar ik ben mijn Jedi Knight een beetje zat. Die is level 31. De verhaallijn daarvan vind ik niet echt boeiend eerlijk gezegd. Ook vind ik het erg jammer dat er zo weinig mensen zijn op planeten verderop in het spel. Op Alderaan steeds maar 30 mensen, terwijl de planeet giga groot is. Zo heb ik echt het idee een singleplayer te spelen in plaats van een MMO. Dus nu even verder met mijn Sorcerer ter variatie. Met mijn Sorcerer ben ik op Dromund Kaas, daar is het lekker druk met 130 man. Veel makkelijker groepjes vormen zo voor een Heroic.
WTF. Die planeet loopt volgens mij maar tot 24 ofzo, check de galaxy map maar op je schip. gisteren trouwens even een elite verslagen met een Guildie. Zegt die dat mijn schip te groot is. Hoe groter hoe beter. Ruimte voor ongeveer 15 man. Een ding wil ik wel graag in een escape pod rammen en wegschieten. Die kutdroid met zijn schoonmaakkarweitjes. Irritant als je iedere keer je schip binnenkomt, verlaat of gewoon langs hem loopt.
ben nu lvl 11 met mijn bounty hunter zit op de Red Eclipse server heb hiervoor gespeeld met de trooper maar die vond ik een beetje vervelen na een tijdje was toen ook lvl 11 maar op welk lvl krijg je trouwens je starschip
Het spijt me dat ik zeg, maar misschien is het handig om eens interpunctie te gebruiken. Anyway, je krijgt je spaceship als je tot een bepaald punt in je story quest bent gekomen. Het is dus niet gebonden aan je leven, maar aan je quest.
Yeah! Level 14 en eindelijk sprint . Weet iemand of ik een andere companion kan krijgen? Mijn huidige is namelijk lelijk als de nacht .