Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Pff, moet nog 4 maanden met mijn HTC Legend. Ben hem zo zat eigenlijk. Ga denk ik voor de Iphone 4S, maar ik vind de Android market beter dan die van Apple. Dan zou ik dus liever bijvoorbeeld de HTC Sensation XL kunnen nemen.

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of de HTC Sensation XE

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vriend van mij heeft de Sensation XE (geloof ik) en dat is wel een hele mooie telefoon. Razendsnel, schitterend scherm en de wereld aan apps

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, die gaat het worden. Ik heb even wat reviews gelezen, en ik ga liever voor een minder groot scherm (4.3 om 4.7) dat wel mooier is. Ook is de XE sneller dan de XL, vreemd allemaal.

5. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder vond de ace al een dure telefoon xD
    En voor wat ik gewend ben is hij wel goed, vind de gio van mijn broertje ook een redelijk goed ding:)
    Ik kijk ook nog even in de mediamarkt wat ze hebben en hoeveel ze bij hun kosten.
    Dit is mijn eerste smartphone dus hij hoeft niet zo duur te zijn, en de ace wordt door veel mensen als heel goed beschreven voor zijn budget:D
    Edit: Voor maar €66 meer de samsung galaxy s plus, hmm even kijken of hij zoveel beter is:)
    ^^Toch wel raar dat de XE beter is

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    http://tweakers.net/pricewatch/cat/...KzizAfdIOWu2bEIlrqyYeTWFSC6lRb8lpDWbaj0lhyzj8

Kijk gewoon eens even wat er nog meer is. Onder andere de Desire Z is voor dat geld een prachtige telefoon. Met fysiek toetsenbord en krijgt misschien ook nog Android 4.0, als het een beetje meezit.
    Ook de Desire S, die iets duurder is, is een prima telefoon. Geen toetsenbord, wel iets nieuwer. Ook waarschijnlijk wel 4.0 op een later tijdstip.
    Galaxy S plus is ook een goed toestel, hoewel het vijr zeker is dat die geen 4.0 gaat krijgen.

Het probleem van de Galaxy Ace is dat hij een resolutie heeft van 320x480, waar dat bij de Galaxy S Plus 480x800 is. Dat maakt een gigantisch verschil bij gebruik van de browser, je zal veel minder hoeven scrollen en het beeld zal over het algemeen gewoon een stuk scherper zijn.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Geen Samsung Galaxy Nexus?

8. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik haal de galaxy s, thanks voor de hulp:D
    Android is pas bij 2.3 of skippen ze een aantal stukjes:+?

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Pff, als ik zo wat video's en foto's bekijk van de Asus Transformer Prime... allemachtig, super vet ding. Heb het totaal niet nodig maar wil hem zo graag hebben :lol:

Maar 600 euro...? Beetje veel of niet?

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Normale prijs voor de hardware die erin zit, Tablets van andere merken met dezelfde of vergelijkbare hardware zullen ook rond die prijs zitten.
    Als jij dat geld er niet voor over hebt zijn er altijd nog goedkopere alternatieven. (Van asus zelf (Transformer tf101) en uiteraard ook van de vele andere merken.)

Heb zelf de eerste genaratie transformer (tf101) gekocht voor 399,- toen die net uit was en ga die voorlopig nog niet vervangen voor een andere (Wil nog wel het keyboard dock ervoor zodra die voor onder de €100,- te krijgen is.)
    Ik wacht de volgende generatie of die daarop volgt nog af, Want deze doet nog prima wat ik er mee wil.

De 7'' met Tegra 3 die Asus vandaag heeft aangekondigt vind ik trouwens wel interesant. (Nvidea Tegra3, 7'' 1280x800 voor 250 dollar aldus de berichtgeving.)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ze zijn sinds een tijdje alweer bij 4.0 ;)

3.0 is voor tablets dus die heeft de mobiele versie van Android niet gekregen.

En de Desire Z die misschien 4.0 krijgt? Ik heb daar een hard hoofd in, ik denk eerlijk gezegd niet dat die nog verdere updates krijgt.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik vind de Galaxy serie ontzettend lelijk en plastic ogen. Dat vind ik 3x niks. Ik heb altijd Samsung gehad (tot deze Legend) maar de Galaxy ziet er gewoon niet uit en voelt aan als speelgoed. Mijn meisje heeft die Galaxy S en gek genoeg is dat ding trager dan mijn Legend terwijl ik far more apps op mijn phone heb.

Ik ga voor de HTC Sensation XE, die oogt mooier en is lekker snel met een prachtig scherm. Tenzij er binnen nu en 4 maanden natuurlijk een nieuw model komt die mijn aandacht trekt.

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Er worden deze maand (op de CES in LA) en volgende maand (op de MWC in Barca) nog heel wat toestellen aangekondigd (waaronder deze).

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Youtube op mijn mobieltje (Samsung Galaxy Ace) is ineens helemaal fucked up. Ik keek altijd regelmatig naar Youtube videos van mijn abbonementen op mijn telefoon, maar dat is ineens veranderd en ik krijg het ook niet meer goed. Als ik nu Youtube aanklik op mijn telefoon krijg ik alleen maar aanbevelingen en videos waar ik niks mee te maken heb. Mijn abbo's worden niet meer weergegeven, wtf?

Ook kan ik maar een klein beetje naar onderen scrollen en dan stopt ie al, normaal kon ik echt superver naar onderen scrollen. Ben verder wel ingelogt als Bigkabuto, zoals ik dat bij Youtube op de laptop ook ben, ik begrijp dit niet.

Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Damn, GTA 3 werkt perfect. Geniaal hoor, 10 jaar geleden als een klein joch GTA 3 spelen bij een maat op de PC. Destijds was dat echt revolutionair, janken voor een PS2 en vervolgens zelf spelen. Geniaal om dat nu te kunnen spelen op je telefoon in je handen. _O_

Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  16. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jammer dat ie op de Desire last heeft van vele framedrops :'-(

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb ook problemen met Youtube, filmpjes spelen gewoon helemaal niet meer af (met de app en de site).
    Er is toch ook een gestripte versie?

19. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gta 3 natuurlijk downloaden op mijn mobiel, kost hij geld:)?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja.

@Remcom: Gestripte versie? Als dat om ruimte te besparen is denk ik niet dat de performance beter is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina