[XOne] Rainbow 6: Patriots

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 4 nov 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik praat niet ten opzichte van graphics. Ik ben namelijk geen graphics sletje (alhoewel ik een game met mooie graphics vaak meer kan waarderen dan eentje waarvan de blokken overal te zien zijn).

Battlefield 3 op de xbox (en de PS:cool: is max 24 man wat in mijn ogen te weinig is voor een battlefield. De maps zijn daarop ook aangepast en veel meer gericht op chokepoints, maar battlefield is bedoelt voor grootschaligheid en enorme veldslagen. Er moet echt een nieuwe generatie consoles komen die dat WEL kunnen ondersteunen. Dit zou alleen maar de mogelijkheden voor developers uitbreiden.

Microsoft ziet dit (hopelijk) zelf ook in. Zo niet kunnen we nog prima vooruit met deze generatie xboxen. Simpelweg omdat de Wii en Playstation niet ongelofelijk veel meer bieden. Ik denk echter dat het een enorm goeie zet zou zijn om nu een fucking awesome console uit te brengen waarop developers jaren voort kunnen bouwen.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb zelf Raven shield gespeeld. Maar kan niet herinneren dat je met je been sleepte ala je werd geraakt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me zelfs nog herinneren dat je ook moeilijker kon richten, weet het eigenlijk bijna wel zeker ook. Je poppetje ging ineens veel meer heen en weer bewegen als je in je arm was geschoten, maar 100% zeker weten doe ik dat niet .

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Jij was zeker zo goed dat je nooit werd zeker nooit geraakt? :+

Langzamer voortbewegen en minder goede aim (duurde langer voordat je crosshair kleiner werd en hij werd ook niet zo klein als normaal) inderdaad.

Oja: als ik het over Raven Shield heb dan heb ik het over PC versie. Misschien dat er verschillen zijn met de xbox-versie.

Edit:
    Wat Patriots betreft kijk ik toch wel uit naar deze variant. De vergelijking met de spellen die trouw zijn aan de originele speelstijl moet eigenlijk niet meer gemaakt worden, dat is toch niet te vergelijken.
    Als mainstream shooter zal het wel een zeer aardig spel worden en wat dat betreft ben ik er toch benieuwd naar.

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me eigenlijk af hoe rvs1 het heeft gedaan ten opzichte van deel 2. Gisteren weer eens deel 1 erin gegooid, het wordt niet heel veel meer gespeeld maar er zijn altijd wel een paar servers te vinden.

Ik hoop dat patriots zich toch een beetje gaat onderscheiden van andere shooters en niet de lijn van rvs2 doorzet.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    R6 Vegas , is ook niet echt in de lijn van andere shooters hoor.

Maar vond zelf het altijd gaaf in de SP van Raven Shield dat je zo'n aanvalsplan moest maken voor ieder level.

7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Terrorist mode _O_

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Raven Shield was PC only, er is nooit een console versie geweest. Raven Shield was eigenlijk de allerlaatste echt 'realistische' en 'hardcore' Rainbow Six titel vind ik. Toen het naar de consoles kwam, werd het echt een stuk meer mainstream, maar het werd niet verpest. Hoewel Lockdown wel echt crap was.

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Op de xbox is Rainbow Six 3 uitgekomen, dat was de xbox variant van Raven Shield.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Die heb ik maandenlang gespeeld met m'n broer, steeds hetzelfde level :lol:

11. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    R6 Vegas 2 had zoveel het gevoel CoD te zijn, was vrijwel alleen maar rushen naar de vijand en grenades gooien:mad: (Ook omdat de hosts altijd grenades aan hadden staan.) Vegas 2 was online gewoon zoveel sneller dan vegas 1, en zoveel minder tactisch... Ik speel nog steeds Vegas 1 online, geweldige avonden:D

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik vond het voorheen altijd een kunst om alles zodanig uit te stippelen dat je zelf niks hoefde te doen. Geweldig!! Ding Chavez, mijn favoriete man!!

Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tijdje vanavond met twee vrienden Vegas 1 co-op story gespeeld, man dat werkt nog steeds geweldig. Met goed teamwork en communicatie is het echt geweldig, viel me wel op hoe snel we door heel veel levels gingen, was gewoon vergeten denk ik dat veel levels gewoon redelijk klein/kort waren. Of het is gewoon dat we dit helemaal verrot hebben gespeeld back in the day....en dat we nu alles wisten.

Hoe dan ook...hopelijk doen ze Patriots echt uit de doeken tijdens E3 dit jaar, en ik ben heel benieuwd hoe de game gaat uitpakken, vooral met dat nieuwe 'morality' systeem.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Chavez kan ik mij ook nog herinneren :+ dat voelt echt als een eeuwigheid geleden.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Goed nieuws, als het natuurlijk waar is...maar ja.....laten we hem maar geloven, toch?

En het laat maar weer eens zien dat Gamekings echt alleen maar onzin brullen en gewoon te vaak leugens lopen te verkondigen als feiten.

Ubisoft: Rainbow Six: Patriots still in development

Ubisoft has confirmed Rainbow Six: Patriots is still in the works at Ubisoft Montreal.

It follows a massive reshuffle earlier in the year that also seen ex-creative director David Sears pulled from the project onto something else.

Ubisoft marketing VP Tony Key has confirmed the game’s ongoing development to IGN, confirming it didn’t feel like the right time to show new stuff from the shooter.

“Let’s just say that Rainbow 6 is still in active development but what we decided was that the best thing for the brand was to not bring it to the show right now,” he said.

“We have a lot of other games that we want to focus people on and there will be more information on Rainbow coming.”

When asked if Patriots had shuffled to next-gen, Key added: “This is the only generation [PS3/360] that I know about, so I would assume yes.”

The game’s set to launch next year.

-vg247

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ontwikkeling Rainbow Six: Patriots is niet gestopt

Een van de grootste afwezigen bij de E3 was Rainbow Six: Patriots, vandaag laat Ubisoft weten dat de game nog steeds in ontwikkeling is. Volgens Tony Key, senior vicepresident bij Ubisoft was het nog niet de juiste tijd om de shooter te laten zien op de E3.

Ondanks de afwezigheid van Rainbow Six: Patriots, geeft Tony Key wel aan dat de game nog gewoon in ontwikkeling is. “Let’s just say that Rainbow 6 is still in active development but what we decided was that the best thing for the brand was to not bring it to the show right now”, aldus Key.

Daarnaast kreeg Tony Key een vraag voorgeschoteld of de game niet is vooruitgeschoven naar de next-gen waarop zijn antwoord duidelijk was. “This is the only generation [PS3/360] that I know about, so I would assume yes", aldus Key. Rainbow Six: Patriots moet ergens volgend jaar verschijnen voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

EDIT: Scheel sorry :p

Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hieruit moet ik zelf maar opmaken dat vanuit Gamekings werd gesuggereerd dat de game was uitgesteld? :+

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik had in de Watch_Dogs thread gehoord van iemand dat GK schijnbaar gezegd zou hebben dat de game terug naar de tekentafel is gegaan. Maar ze doen dit vaker, verhalen die allang zijn ontkracht, zoals dat GTA V naar de Vita zou komen. Dat was allang bewezen een bullshit verhaal te zijn en GK verkondigt het gewoon als feit, hilarisch....slecht.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Zal niet de eerste keer zijn dat je hun iets over een game hoor zeggen wat totaal niet klopt :+

Deel Deze Pagina