De 4e van de Trooper is er een die zeker het halen waard is. Je moet er alleen een beetje voor pijn leiden. Solo te doen vanaf pak en beet level 21. Ik kan niets zeggen hoe en wat zonder te spoilen, maar dat die van de trooper over het algmeen vet zijn moge duidelijk zijn. Die van de Jedi zijn kut. Ik had het kunnen verwachten.
Ja, om die 30 dagen gratis te activeren. Zo cashen ze allemaal neem ik aan, althans de betaalde MMO's. Ik heb het bij WoW ook meegemaakt toen ik begon.
Je kunt ook gewoon 1 maand doen maar dat is weer duurder in verhouding. Moet nog ff kijken of ik nog een kaartje via ebay koop of 1 maand via CC doe. Mijn 6 timecards van zavvi worden nog even niet verzonden (staat ook bij product).
Nu bezig met de tweede film. The Empire Strikes Back. Normaal gesproken wordt ik vrij snel in een sci-fi universum gezogen, maar tot nu toe laat dat nog even op zich wachten... Wel aardige films tho. Alleen snap ik de hele clue nog niet echt. Alleen dat Skywalker een aardig iets bezit genaamd The Force net als Darth Vader. Die Yoda is nu al een baas.
Watched he has tried, understand he does not. Wat ik trouwens ook een mooie vond, als ik zo vrij mag zijn, was een picture met de tekst eronder: Study I have hard, understand I do not. Over zijn Engels. Geweldig personage, geweldige films, alleen werd de nieuwe trilogie pas goed bij deel III.
Als we dan toch bezig zijn Ontopic: Heb een lvl 6 bountyhunter nu trouwens. Gewoon een 2 maanden kaartje online gekocht. En wtf, kan de game niet fatsoenlijk afsluiten. Een vraagje nog. Maken die good/evil points nog wat uit?
Light of Dark beïnvloedt het spel wel een beetje. En afsluiten doe ik altijd met alt+F4 Volgens mij had Yellow met zijn oude systeem ook last van het afsluiten van het spel.
Ik sluit gewoon af met exc: quit game? En light/dark side veranderd het uiterlijk van je personage een beetje, sommige items (kleur lightsaber bv) zijn alleen mogelijk bij bepaalde light/dark status en de keuze mogelijkheden schijnen ook beetje te maken hebben met je oriëntatie.
Alleen Dark verandert je poppetje. En Seh, gebruik je nu een eigen account of nog steeds die van Flix?
Jorrie jij had toch pas geloof ik je 5de companion gekregen? Ik heb er nou pas 4, ben level 37 en een half en bijna klaar op Quesh nu maar heb er nog altijd maar 4...
Sith Warrior he Komt vast wel binnenkort, ik weet namelijk niet hoe het gaat met de Sorcerer Heb gisteren nog even een flashpoint gedaan, jammer dat ie voor level 23 was, dus op het eind van de missie hadden we wel keihard 1500 XP erbij Nouja, een paar potjes PvP gedaan en daarmee best wel veel XP gehaald EDIT: Hoe staat het met jullie crew skills? Ik heb nu Artifice en Archeology 220-250. Dat schiet al mooi op, kan ook wel leuke kristallen maken maar die zijn nog net niet goed genoeg voor wat ik al heb.
Het is nooit te laat he Ik heb al mijn hilts even op de Galactic Market gezet, benieuwd of ik daar wat verkoop, dan heb ik een manier gevonden om veel geld te verdienen
Ik heb nu 70k, maar ik ga binnenkort even Bay 2 kopen van de storage, kan ik daar weer allemaal rommel in gooien