[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vervelendste kind óóit in een film is toch wel Dakota Fanning (Dacht ik) in War of the Worlds.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik vond hem niet zo storend, gast heet Dakota van zijn voornaam maar is totaal niet irritant als die andere Dakota Fanning... :+
    Alleen de momenten waar hij zogenaamd zielig kijkt en Hugh Jackman zich dan minder zou moeten voelen vond ik echt gaar.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Is The Grey wel wat voor jou. Komt in Maart uit in Nederland als het goed is.

Met Baas:
    Liam Neeson in de hoofdrol

Ik weet niet hoe jij die acteur vind, maar je zou eens kunnen gaan kijken naar deze film. Trailers van de film vond ik in elk geval zeker het proberen waard. :thumbs:

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom die spoiler? Op de fucking poster van die film staat heel groot het hoofd van Liam Neeson 8).

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja man ik wil toch verrast worden als de hoofdrolspeler na 2 seconden in beeld komt. Dat je echt door die zaal schreeuwt 'WTF LIAM NEESON OF ALL PEOPLE?! GAAAAAAF'.

Maar het maakt weinig uit want het staat al op de vorige pagina Yellow. Toch bedankt voor de tip.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Your Welcome.

@ Dyonko: Liam Neeson is gewoon baas en zo'n spoilertje diende alleen maar voor een stukje effect. Dat die poster al gepost en ik die spoiler maakte, who cares. ;)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ahja. Spanningsboogje enzo.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow is onze Michael Bay.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ben ik de enige die steeds denkt dat Yellow Dulle is? 8) Met z'n ondertitel en Emma Watson avatar... :+

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik trap er af en toe ook in, gruwelijk irritant.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha Yellow, neem nooit een Clint of zwart wit avatar please _O_

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerder onze Fanning..

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik wacht wel tot 1 april. :+

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    True that. Niet dat het nou zo'n vette film was maar die film hoef ik nooit weer te zien. Dat kind heeft die film nog erger verneukt door dat geschreeuw elke 5 minuten en met haar panic attacks. Zij staat op #1 wat betreft k*t kinderen in films ;)

In Real Steal wanneer dat jochie de mic pakt met z'n geblaat en die gast uitdaagt... Het was dat de film bijna afgelopen was, anders had ik em daar uit gezet.

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Oké, Dakota Fanning was mss wel irritant in War of the worlds maar hoe zou een ander kind reageren in zo'n situatie :)
    dat gezegd zijne, is Dakota Fanning wel een van de beste acteurs/actrices van haar leeftijd.. geen enkel kind da al zo goed en volwassen kan acteren dan haar andere leeftijdsgenoten... bekijk haar bv eens in Man on Fire met Denzel Washington, als je zo kan acteren op die leeftijd dan zit het wel goed..

en ten 2de, dat kind van The Last Airbender is wel het meest irritante kind hoor :p

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Uhh in WotW kwam ze niet echt bang over , maar eerder alsof niks ging zoals ze het zelf wilde.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat jochie van The Last Airbender vind ik wel OK in Cowboys & Aliens. Meest recente kind dat echt top acteert, voor zover ik me kan herinneren (en weet), is dat meisje uit True Grit. Dat is echt super.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    True Grit meisje was echt top qua acteerwerk inderdaad , maar ook wel iets ouder dan de genoemde kinderen.

Die van Cowboys & Aliens kan ik me nauwelijks meer voor de geest halen, dus die was ongetwijfeld niet erg irritant.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd. Had niks met bang te maken. Je hebt wel eens met kleine kinderen als ze niet altijd hun zin krijgen dat ze van die overdreven huilaanvallen krijgen, nou zo kwam zij over in Wotw. Overdreven nep en irritant.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    meest irritante jochie ooit is dat jochie uit ...eeh AI heet die film geloof ik dan laat een famillie hem achter. De film gewoon uitgezet vanwege hem. Volgens mij is dat dezelfde als in Pay it forward en ook die film uitgezet vanwege dat joch

ah gevonden

ik word weer aggressief als ik dit clipje zie :+

http://www.youtube.com/watch?v=PBLZvaN9-rc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina