[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Raar... ik heb best veel gekocht, rond de 32 had ik 1K ofzo, en heb gewoon alle skills + upgrades voor ship en ik repair altijd. Heb jij spullen tussendoor oid gekocht?

Ennuhh vraag, voor bijv lightsabers etc je kunt dan showe hoe die staat, bij mij werkt dit niet? ik zie gewoon mijn mannetje met mijn gear zonder lightsaber? Ook is dit het geval voor outfits voor de companion, ik zie dan alleen mezelf??

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ja, dat heb ik wel eens gedaan voor wapens die ik niet kan dragen, dan gebeurt er niks, ik heb het nog niet geprobeerd met wapens die ik wel kan wielden.

En qua geld, ik weet niet precies waardoor dat komt. Misschien dat ik steeds crew skills doe wat me 500-800 credits kost per crewmissie :+

Vandaag heb ik weer even wat meer tijd om te gamen en zal ook wel de level 36 aantikken. Gisteren nog even een flashpoint gedaan en wat PvP, weer erg mee vermaakt en jammer dat ik tot nu toe nog niet iets van waarde heb gehad uit die PvP dozen die je krijgt door het completen van missies. Ik heb nu trouwens geld genoeg voor die Champion box PvP, alleen moet je daar level 50 voor zijn.. :+

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nice, ik doe eigenlijk nooit pvp... In het begin wel maar ik krijg alleen maar hutball:confused: ik heb 1 keer die met die turrents gehad en verder alleen huttball en die verliest mijn team ALTIJD dus ben daar mee gestop. Heb de 3rde map nog geeneens gedaan..

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Hehe, dat is wel vervelend inderdaad. Laatste keren won ik met Hutball met 6-1 :+

Had zelf ook nog 2x gescoord :cool:

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nog nooit gescoort, bal misschien 20 seconden vast gehad. Word gelijk door iedereen genakt, en de teams waar ik in zat lopen nooit mee, iedereen doet maar wat. En in je eentje naar hun lijn lopen gaat nooit lukken...

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het team moet je echt meezitten, ik deed toevallig met een paar Nederlanders mee waar de meesten level 50 waren en die goed konden healen en je prima begeleidden, dat werkte echt goed!

Straks maar weer even bezig met andere questen. Als ik level 36 word ga ik weer verder met de class questen, ben daar toch wel benieuwd naar :+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb ik ook altijd:p Quesh is echt een relaxte planeet imo:p lekker klein, vrij weinig questen haha ben er nog 1 aan het afmaken vanavond en dan ben ik daar klaar:p ben 37 en n half nu, en bijna klaar op Quesh. Denk alleen niet dat Quesh je 1 heel level gaat geven, ik zou dus tot 36 en n kwart zeker op Taris blijven, anders ga je op 36 naar Quesh en op 36 naar de planeet daarna...

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik ben nu bijna level 36 en ga vanavond denk ik nog even wat Heroics doen, denk dat ik dan wel weer bijna bij level 37 ben.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Welk lvl kan je gaan pvpen?

Of is het net zoals wow dat je van 11-20/21-30/31-40 etc pvp lvls hebt.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Je kan vanaf lvl 10 PvP-en volgens mij.

En je HP en skills worden gescaled naar lvl 50, maar dan heb je alsnog een nadeel voor laaglevels omdat je dan nog niet veel skills hebt.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    sowieso raar want ik word af en toe genakt door een level 12.... die hit mij zo hard gaat nergens over:eek: terwijl ik dan stuk betere gear heb als hem...

12. Seh

Seh Guest

Ben nog nergens mee begonnen. :+ Neem eerst een kijkje op Flix zijn account, maar grote kans dat ik de game wel ga halen. Ken mezelf.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Hehe, ik zie je dan vanzelf wel verschijnen :+

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nog ffkes, dan weer verder levelen xD

15. Seh

Seh Guest

Waar hebben jullie hem (goedkoop) opgepikt/besteld?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat komt bij mij in elk geval wel goed. Ik heb al een paar duizend credits per item verdiend. Toppunt was een blauw item voor 8250, maar die had ik denk ik ook nog wel voor 10K kwijt gekunt.

Man, had ik maar zoveel credits in wow. :cool:

Ik zie zelfs vendor items in SW TOR voor 1 miljoen credits. 8)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ebay voor €40,-, dat was ook nog eens de Digital Deluxe Edition, nu niet meer te krijgen en op Ebay was sowieso al niet zoveel meer te vinden.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zit nu bijna met 2 miljoen creds en op level 50 is het op zich wel heel simpel te halen door vaak dailies/weeklies te doen en constant PvP :>

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat ik dus bijna nooit doe, PvP. Ik zoek dan wel meerdere daily's op.

Aan de andere kant word het dan maar ouderwets AH playen. Of wel, handel drijven via het Auction House, wat AH playen betekent.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zitten er nog mensen op Planeet Kaas rond de lvl 14? Ik heb niemand om tegen aan te lullen. :'-(

Deel Deze Pagina