Als je nog moet wennen aan een jet. Probeer je zoveel mogelijk te focusen op voertuigen. Tanks en Amtracs zijn het lompst van de voertuigen dus maak die dan je hoogste prioriteit. Probeer een lange "run" te maken. Dit houd in dat als je over een tank heen vliegt, je niet meteen binnen 2 sec. al omdraaid. Dan heb je te weinig tijd om fatsoenlijk te kunnen aimen en verhoogt je kans om te crashen tegen bijv. een lantaarnpaal.
Als je net op stijgt probeer dan gewoon eerst even hoogte te maken (rond de 600 a 800ft). Vervolgens ga je met je vleugels vertical en druk je op de d-pad naar beneden, gebruik je rechter stick om rond te kijken en van alles te spotten. Zodra je een tank of ander voertuig ziet dan laat je de d-pad los en ga je in een duikvlucht recht erop af.
Schiet een aantal minigun kogels af om te kijken waar ze precies belanden (dat kruisje is 9 van de 10x wel relatief accuraat, maar dat is dan even voor je eigen gevoel). Als je alle minigun kogels weet te raken op de voertuig dan kun je ze ook gewoon ermee vernietigen.
Puur oefenen oefenen oefenen. Mijn set-up 9 van de 10x :
Air Radar
Extinguisher
Rocket pods
Of als ik echt veel last heb van stingers :
Stealth
IR Flares
Rocket pods
heatseeking zijn waardeloos ; Met een minigun kun je met een paar sec. gericht schieten welke jet of heli dan ook zo uit de lucht knallen. Guided missles kun je maar één keer afschieten per keer en dan disable je hoogstens een voertuig ; met rocket pods gaan ze ook daadwerkelijk stuk. Alhoewel dit meer mikken benodigd. Maar op een gegeven moment knal je ze iedere keer zo stuk
Op een gegeven moment kun je goed genoeg vliegen en dan behoren je prioriteiten als volgt te liggen naar mijn mening : Jets, Heli's, tanks, infantry.
Succes!
Maar net wat je zegt, het geeft een disable. Wat ze de kans geeft om eruit te klimmen en te reparen. Met rocket pods krijg je ze in één run kapot (al dan wel niet te samen met de minigun).
Zelf nu bijna aan de 1000 Aerial kills \o/
Laatst bewerkt: 11 jan 2012