1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abysmahx

    Abysmahx Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zit ook al aan Aguero te denken , ga ik waarschijnlijk wel even halen. (:
    zat ook te denken aan Vidic maar om voor 66 snelheid (volgensmy) een beetje 110k uit tegeven lijkt my iets te veel van het goede.
     
  2. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies wel weer een avond om mijn team te verkopen zeg -_-
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niemand die een TOTY speler heeft gekregen in zijn pakjes?
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Een vriend van me had T. Silva 89. Benz word nu al duurder! ***zooi! Hoop dat hij gaat dalen. Had ik hem maar voor 140bin gekocht. Zag er begin vd avond 1 staan.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    amesfoorter de shop is kapot dus even geen pakjes. maar komen nog genoeg benzema's aan dus veel goedkoper als de aanvallers in de pakjes zitten!

    Zelf hopelijk morgen ben arfa oppikken voor me newcastle team en daarna sparen voor SIF Ba. Ben arfa is toch al weer de zevende IF Van newcastle. Misschien beetje zonde van de coins allemaal maar ziet er wel leuk uit!
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Speelde laatst tegen een Newcastle team. Die krul 74 is een pain in THE ass!!

    Ben arfa is ook een must have voor mij. Jammer dat er geen rm-lm kaartje is. Nu krijg ik maar 7 chem...
     
  7. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo verleidelijk om een psn card te kopen.
     
  8. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hé,ik denk dat ik ook maar een 20euro PSN kaart ga halen,hopelijk krijg ik een van de aanvallers,maar dat zal zeker onmogelijk zijn voor mij
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou het niet doen, enige pack waarbij je veel kans hebt op goede spelers zijn die packs met 12 premium spelers van 50k coins, daar haalt iedereen hun TOTY spelers uit, maar die packs kosten gewoon €9.99 en dat is echt niet normaal veel man, met een psn card van 20 kan je er dus maar 2 kopen, bovendien is de kans op een TOTY 1/6000, maar goed je moet het zelf weten.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet het. Heb zelf nu de IF maar die is nog niet echt getest. IF Ben arfa is toch perfect op rechts? links poot? weak foot 4*? wat wil je nog meer?

    Hoop dat hij nog wel een beetje daalt!
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar ik speel met een Frans team. Dus heb if valbuena op rechts. En if griezman op links. Maar die vind ik maar matig. Ribéry heb ik ook maar dan wordt ik 5 sterren. Doe mee met een toernooi en dan moet ik 4,5 ster blijven.
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet zo heel lang Fifa maar begin de UT mode toch wel heel leuk te vinden :D. Heb nu een eredivisie elftal wat ik echt wel lekker vind spelen. Speel 4-3-3 met 2 aanvallende middenvelders, eriksen en wijnaldum. Alleen zijn ze beide CAM terwijl deze spelers een CM plaats krijgen toegewezen in het 4-3-3 systeem. Als ik Wijnaldum en Eriksen nu CM maak met behulp van die kaartjes, krijg ik dan een betere chemistry nog? wss wel. Maar veranderd dan ook iets aan de manier van spelen van deze middenvelders, dat ze minder naar voor komen? Hier mijn eredivisie elftal

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#n15mKuMHbcwm5

    Daarnaast ben ik nog van plan om een ligue 1 elftal te maken (behalve evra):

    Hazard/Bastos-------Grameiro--------Valbuena
    Menez-----------sissoko/M'vila-------Pastore
    Evra-------Sakho-------M'Bia--------Fanni
    -----------------Mandanda---------------

    Op het middenveld ga ik toch voor sissoko gaan maar wie zal ik pakken op LW, wie is er beter? En wat vinden jullie van menez? zijn er alternatieven?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    IF Ben Arfa op RW!
     
  14. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee hoor.. er zijn genoeg mensen die in 7.5k packs (en waarschijnlijk ook 25k packs) ook TOTY spelers krijgen. Die van 5k koopt niemand maar af en toe open ik er 1. Voor de rest koop ik geen gold packs maar gewoon bronze _O_
     
  15. Abysmahx

    Abysmahx Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan mpet die lw wel heel slecht zijn want if valbuena vond ik zo zuigen!. Is ben arfa al beetje gedaald?
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb echt spijt dat ik Benz niet gekocht heb gister. Hij is nu al schaars geworden. Of is de store nog steeds kapot? Had voor het slapen nog 130k geboden op 1 en die is gewoon voor 220k weg gegaan vannacht. Nu bieden ze er ook weer flink op. Mensen met flink wat coins willen hem toch wel hebben dus denk dat hij daarom schaars/duur zal worden/blijven.

    Ziet er goed uit nu :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  18. Abysmahx

    Abysmahx Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond ik ook , zit nog te denken om vidic te halen maar dan heb ik niet zo snelle verdediging.:)
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Als dit je enigste team is kan je misschien beter van die 100k een 2e team maken. Die kan je dan als wissels reserve gebruiken voor deze en dan omgekeerd ook. Dan blijven je spelers fit, kan je je wissels en reserve die je nu hebt verkopen (op 1 na want het zijn er 12) om je team nog verder mee te versterken al word dat lastig.. ;)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind if valbuena wel lekker spelen hoor. Snel, goede dribble en z'n steekbal werkt erg lekker!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina