Heb gisteren weer even gespeeld en ben alweer bijna level 37, questen zijn niet heel erg lastig op Taris, ik ga nu nog even de bonus series afmaken, dan ben ik denk ik wel level 37, kan ik dan naar die andere planeet Conqi, welk level ben jij nu?
Ben zelf 38 en ( bijna de helft nu ) Quesh helemaal afgerond, echt weinig quests maar best vet haha, zit nu op Hoth. Jezus wat een mooie planeet imo, alleen wel veel reizen en het is fucking groot lol komt geen eind aan volgensmij Tot level 41 zit ik op Hoth maar zoals ik de grootte zie moet dat goed komen.
37 pas van Taris af? ik was 27 toen ik daar wegging (incl bonus seris). Vanochtend even the empire kant geprobeerd, best een mooie omgeving
Eigenlijk zelfs 24, maar dat was met republic dan, geen idee of het voor the empire anders is? Denk het haast dan wel.
Dat denk ik dan wel ja , als level 24 red je het never nooit op de planeet, heb er zo nu en dan nog steeds wel wat moeite mee Welke planeet is dat dan waar je die screenshot hebt gemaakt? Komt me niet bekend voor.
Zal voor Republic anders zijn dan denk ik. No way dat je Taris kan complete met 27 Die elites die ik daar moest verslaan krijg je nooit dood op 27
Jaja genoeg ongeloof, hier de facts: After your starting planet, the planets appear to be in the same order for everyone in your faction. For Empire, the order appears to be: Korriban (Imperial) / Hutta Dromund Kaas (Imperial) Balmorra Nar Shaddaa Tatooine Alderaan Taris (Imperial) Quesh Hoth Belsavis Voss Corellia Ilum For Republic it's Tython / Ord Mantell Coruscant Taris Nar Shaddaa Tatooine Alderaan Balmorra Quesh Hoth Belsavis Voss Corellia Ilum Something like this. But there are times that you're going back to some planets to do a quest or two.
Was niet echt ongeloof maar eerder raar, maar het kan idd zijn dat republic daar eerder komt, Dan zal er verder weg van de Empire een lager gedeelte zijn wss.
Volgens Sjorrit komt die planeet ook eerder Ik wil ook weer eens Flashpoints doen, de laatste die ik deed had ik geen enkele moeite voor gehad, maarja.. Gemiddelde level was ook 10 levels lager
Je loopt nu wel 10 levels op ons achter he Ik heb trouwens zo'n gevoel dat chapter 2 niet zo lang gaat duren, kan er naast zitten maar ik heb alweer het gevoel dat ik tegen het einde aan zit
Ja, level 50 is het eind ongeveer. DIe maat van mij heeft voor marauder nog niet gecomplete. Dit is wat hij zei, Sith Marauder: Spoiler Je moet schijnbaar die zo'n gast doden op het laatst, ook een sith en hij krijg hem nieteens lager als 80%
Ik ga niet op die spoiler klikken voordat ik weet waar die spoiler over gaat, als het over het einde gaat dan hoef ik dat dus niet te weten
Jaa zoiets... denk dat jij al weet wat het eind gaat worden, ik weet mijn eind iig wel al ( niet van iemand gehoort maar aan de verhaallijn te merken )
Ik heb wel mijn vermoedens ja, maar zeker weten doe ik niet en ik kom er dan vanzelf wel achter als ik gelijk had