Als ik het goed begrijp zit FES er niet in. point & click is inderdaad wel jammer, game mist daardoor wat persoonlijkheid. Desondanks ben ik inmiddels alweer 20+ uur bezig, dus zó slecht is het niet. Ben wel blij dat de nieuwe generatie handhelds krachtig genoeg is dat dergelijke grafische downgrades niet meer gemaakt hoeven te worden.
Voor de eerste keer ga ik waarschijnlijk voor de PS2 FES versie van Persona 3, simpelweg door alle tweaks die deze versie aanbiedt maar ook de filmpjes die in de PS2 versie wel aanwezig zijn. Ik hoor van iedereen dat het verhaal een belangrijke factor in het succes van Persona is en dat de (anime) cutscenes erg goed helpen bij het vertellen van het plot en het neerzetten van de sfeer.
FES zou sowieso al een dealbreaker moeten zijn. Die is er later nog speciaal bijgemaakt om het plot kloppend te maken. Of zouden ze dat ook bedoelen met de plotchanges voor de psp?
Als ik verhuisd ben komt er een 24/7 server maar dat duurt nog wel paar maandjes. Speel in de tussentijd zelf ook op de Tweakers.net server, dus dan kom je daar toch ook even kijken ?
Oudere games die ik speel? X360: Supreme Commander 2 GBA: Fire Emblem The sacred Stones Wii: Mario Galaxy 2 PC: Warcraft 3 The Frozen Throne
Xbox: The Warriors en Panzer dragoon orta PC: Dungeon Keeper en Age of Empires Vind de warrior de stoerste game ooit gemaakt, heb hem serieus 5 keer uitgespeeld omdat dat stijltje zo tof is en alles zo goed in elkaar zit.
Heb eergisteren een SNES besteld, heb even naar de prijzen wat goude oude games bekeken. Man o man alle grote productie games van nu zijn goedkoper dan bijv. Zelda A link to the past en Chrono Trigger haha
Kan jij me vertellen waar? Zag chrono trigger alleen ergens voor 70 euro en Zelda al gauw voor 40 euro Mooi om te zien dat ruim 15 jaar oude games collectors items zijn geworden
Ik heb zelf een NES besteld. Heb wel zin in een beetje nostalgie. Sommige games zijn inderdaad onbetaalbaar, maar degene die ik wil zijn best betaalbaar. Bijvoorbeeld Gremlins 2 The New Batch. Spellen zoals Zelda zijn duur.
Ja klopt, Zelda is nog wel betaalbaar Maar die dure spellen zijn wel vaak de beste Heb 'm samen met me huisgenoot gekocht, moesten toch wel echt een SNES in de woonkamer hebben om onze gasten ouderwets mee te vermaken
Ik heb die eerlijk gezegd nooit coop gespeeld Speelde hem altijd in me 1tje, vond alles wat om de film heen bedacht was heel goed want het klopte ook allemaal.
Vanavond weer eens SSX3 gespeeld. Blijft een heerlijke game Zou mooi zijn als ze die in HD op XBLA zouden zetten.
Mensen nog aanraders voor de SNES? Dacht zelf sowieso aan; Zelda A link to the past, Chrono Trigger, Super Mario World, Super Mario RPG, Yoshi's Island, Secret of Mana, Mega Man X