ik voreg me af, zijn die inruil prijzen een beetje leuk bij gamemania?? edit laat maar via dat spelinruil gekeken gebruikenzedat systeem??? zoja dan vind ik het bagger
Ligt eraan wat je inleverd. Games voor de oudere consoles zijn niets meer waard. Voor m'n GameCube games zou ik toen tussen 0.50 en 2.50 krijgen
Hangt echt vanaf welke vestiging je gaat. Ik had FIFA 11 ook daarheen gebracht maar de GM medewerker vertelde me dat ik max 2 euro ervoor zou krijgen. Heel veel mensen hadden Fifa 11 ingeruild dus de waarde is toen echt heel erg omlaag gegaan. En als ik de voorwaarden mag geloven moet de minimale waarde van beide spellen 20 euro zijn dus denk niet dat het met die spellen gaat lukken. Maar je kan het altijd proberen
Voorwaarden betreft de verkoopwaarde. En dat red je wel met Fifa 11 + Gow 1. Moet dus in iedere vestiging lukken.
Nee hoor. Ook als je spellen wilt inruilen moet de minimale waarde van beide spellen 20 euro zijn. Kan natuurlijk per vestiging verschillen maar dat moet ie dan maar ff proberen. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=297
Nogmaals ze bedoelen de verkoopwaarde. Verkoopwaarde van Fifa 11 is €19,98. Wel lief dat je een link plaatst maar dan is het wel handig om 'm zelf ook te lezen.
Vorig jaar was het alleen PS2, xbox en andere oude meuk. Niets voor ps3 of xbox 360. Hoe het dit jaar is weet ik niet, maar verwacht hetzelfde
Als ik de tijd heb zal ik eens rondkijken, altijd wel leuk om een oudere titel op te pakken die ik nog niet heb gespeeld. Had van de zomer nog The Warriors gevonden bij de Game Mania
Bij aankoop vorige generatie ( PS2, Gamecube, Xbox ) 2de hands game krijg je de 2de gratis en bij de huidige generatie games ( Wii, PS3, 360 ) krijg je bij aankoop van 2 2de handse games een 3de gratis. Heb ik gisteren mooi gebruik van gemaakt
ik vroeg me eigenlijk af hoe bepaald gamemania zn used game waarde? is de verkooprpijs van hun used games is dat de used game waarde??
Volgens mij wel. En dan hangt het er ook nog even af hoeveel ze van een bepaalde game binnen hebben gekregen. Zijn er al 20x een bepaalde game ingeleverd dan kan het zijn dat ze hem niet meer willen hebben omdat ze al zoveel er van hebben. Het hangt ook weer af van de persoon die in de winkel staat. Misschien neemt de 1 hem wel aan en de andere niet. Neem altijd meer games mee, want de kans dat ze een bepaalde game niet aannemen is behoorlijk groot, tenzij het games van een maand oud zijn, die nemen ze meteen aan.
Er zit een bepaalde formule achter: Je krijgt standaard 1/3e van de nieuwwaarde die op de site staat, verminderd met een bepaald bedrag wat afhangt van hoeveel exemplaren van die game ze al hebben liggen. AC Revelations bijvoorbeeld kost 60 euro op de site, dus daar krijg je standaard 20 euro voor. Mochten ze er nou al 5 hebben liggen ofzo zal het teruglopen naar iets van 16 / 17 euro ofzo, precieze bedrag weet ik ook niet. En ik dacht dat ze laatst ook een regel hadden ingevoerd dat ze games die ze meer dan een X aantal keer hebben liggen sowieso niet meer aannemen, maar misschien is dat alleen bij het specifieke filiaal waar ik was.
Had ik zelf ook, ze hadden al X aantal binnen van een bepaalde game en daarom namen ze hem niet meer aan, of voor 2 euro ofzo Weet niet of dit landelijk zo is.
Inkoopprijs is inderdaad 1/3e van de nieuwprijs. Mochten er meer van dat exemplaar liggen, dan gaat er wat van de inkoopprijs af (Vaak 1 of een halve euro per extra exemplaar dat er ligt). Dan wordt er vaak ook nog gekeken naar de staat van de game. Als die beschadigde discs heeft of wat, gaat er ook wat van de inkoopprijs af. Maar in 't filiaal in Utrecht tenminste nemen ze wel elke game aan (behalve sportspellen voor 2010), alleen sommige krijg je niks meer voor terug.