[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg niet dat Sony de PS4 op de E3 gaat aankondigen, maar kom op... Wie denkt dat ze ja! zouden hebben gezegd op die vraag? :+ Natuurlijk ontkennen ze het.

Dat 10-jaren plan wilt niet zeggen dat er in die 10 jaar geen nieuwe console uitkomt. ;) Kijk maar naar de PS2; die gaat toch ook al zeker 10 jaar mee, maar de PS3 is ook gewoon uitgekomen. :p

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    6 jaar als ik me niet vergis

ps1: 1994
    ps2: 2000
    ps3: 2006
    ps4: 2012?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    10 jaar ondersteuning voor een console wil niet zeggen dat zeggen dat zijn opvolger in die tijd niet uit kan komen.

De ps2 word nu nog steeds ondersteund , dat is het 10 jaar plan.

edit:// wat Dulle zegt dus :+

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kopje is idd iets misleidend :)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    PS3 kwam in 2007 (in Nederland tenminste)

Persoonlijk verwacht ik geen PS4 voor 2014

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik verwacht dit jaar al een aankondiging.....zouden ze launchen net voor de kerst?
    Dat wordt misschien krapjes.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik verwacht niet dat dit jaar een nieuwe xbox gereleased wordt (we weten echter verdomd weinig van Halo 4 en dat wordt denk ik een launch titel) dus wie weet

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    We kennen Microsoft nu wel een beetje. Als ze dik gaan ontkennen, dan weet je zeker dat het er gaat komen.
    De snellere launch tov de ps3 heeft de xbox veel doen winnen, totdat bleek dat het ontwerp slecht was.

Ze zullen nooit de nieuwe xbox aankondigen om vervolgens te zeggen dat deze over een jaar komt, want dan stort de hele verkoop in. Niemand koopt dan nog een nieuwe xbox, omdat men weet dat het nieuwe model komt.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog wat dingen in ontwikkeling voor de huidige generatie natuurlijk, zoals Devils Third en Project Draco bijvoorbeeld.

Denk dat het volgende apparaat van Microsoft ergens volgend jaar uitkomt.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dat is vrij normaal. Zo zorgen ze er voor dat de oude console ook nog interessant blijft terwijl de early adapters overstappen op de nieuwe gen

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Normaal? Haha, nee. De xbox lieten ze vallen als een baksteen toen de 360 uitkwam. Met als toppunt het afsluiten van Xbox Live natuurlijk. :mad:
    Verwacht nog steeds de helft van mijn geld terug per xbox game met Xbox Live support. Omdat de helft waardeloos is geworden.

Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat was dus ook abnormaal :)

ik noemde met opzet de xbox 1 niet. Andere consoles en handhelds geldt dit veel minder voor

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De originele Xbox heeft inderdaad een abrupt einde gehad.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niet zoveel van gemerkt eigenlijk. Had dan ook geen xbox live voor die console. Ik hoop iig op informatie over de nextgen console op de E3.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gerucht (naar aanleiding van het artikel van kotaku)

Dit wordt een Next-gen launch titel ;)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Was FF versus XIII niet exclusief voor de PS3? Of is dat alweer verandert?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Officieel is ie dat nog steeds.

@Fardo; mis ik iets in dat artikel, of is dat gewoon je eigen voorspelling?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eigen voorspelling :+ maar als je tussen de regels door leest komt er dit jaar geen info (While we're not planning any sort of Final Fantasy Versus XIII event this year, I would like to do some sort of announcement) en de nieuwe beelden zien er wat meer opgepoetst uit.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2 geruchten in 1. De vorige (GPU gebaseerd op de 7000 serie) en de nieuwe (het wordt een 6670)

Altijd zo moeilijk in te schatten. Hoe was de kaart van de 360 tov PC kaarten in 2005? Ik bedoel; ik heb nu al een betere GPU dan de 6670 in mijn PC zitten en dan moet de 720 eind volgend jaar uitkomen. :+

Ik weet het, in een closed systeem als een console kun je er veeeel meer uit persen dan normaal (ben onder de indruk van wat de 360 nog weet te presteren met de prehistorische architectuur), maar een 6670 klinkt zo... teleurstellend. :p

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, techniek gaat zo hard, dat je op een gegeven moment wel een keuze moet maken. Er moet immers voor de launch al te ontwikkelen zijn om games met de launch te hebben en de console zelf is ook al enige tijd in productie rond de launch. Tegen die tijd zijn cpu's en gpu's etc al weer stappen verder. En dan moet de console nog jaren mee gaan.
    En dan zit je nog met een prijs. Als je ziet wat sommige graka's nu kosten en wat men voor een goede game pc neerlegt, tegenover wat je neer wilt leggen voor een console die jaren mee gaat. Een game pc van > 1000 euro wil je na 2 jaar al upgraden, terwijl een console van een paar honderd euro (tijdens launch meer) ruim 5 jaar mee gaat.

Ben benieuwd naar de E3. Meer power ed is te verwachten, maar welke kant gaan ze verder op? Hoop dat het nog wel echt een console met controller blijft en Kinect niet centraal komt te staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina