[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik pas na die tijd, ook al zeggen ze dat de servers om 13.00 weer online zijn.

Waarom moet dat zo lang duren man. 8)

Doe dat gewoon midden in de nacht, en om 11.00 weer die servers online, of 8.00

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Omdat Amerika en Europe een gesharde client hebben in tegenstelling tot wow (in SWTOR kunnen wij op de US servers spelen en vica versa) en het momenteel midden in de nacht in Amerika is doen ze daarom nu de maintenance ;)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Servers zijn alweer online.

En als ze midden in de nacht de servers offline gooien zeuren de Amerikanen (van mij mogen ze dat wel om en om doen, ene keer de Amerikanen pech en de andere keer wij).

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vandaar dat het in de spoilers staat;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit. Goede oplossing! :thumbs:

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik wist niet zeker of het het einde van de storyline betrof, daarom vroeg ik het nog even voor de zekerheid, misschien stond er wel iets over mijn voortgang in en dat ik bijna klaar was met de chapter, weet ik veel :+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha nee, ik weet ook niet hoeveel chapters er zijn enz:p Maar mijn eind is vrijwel overduidelijk.

Sith Sorceror:

Ik moest mijn Meester, Darth Zash doden, zei wou mijn lichaam opeisen omdat ze stervende was, nu zit zei in mijn companion omdat het ritueel was fout gegaan. Nu wilt Darth Thanaton alle mensen die met Zash te maken had doden. Ik ben nu geesten aan het verzamelen omdat ik uiteindelijk hem moet vermoorden, de planning qua valstrik etc heb ik al en die dude was een 50 elite geloof ik... dus moet wel:p als dat niet is zou wel vetter zijn want dan weet ik het nog niet:p

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zeg niets over het verhaal maar na Zash krijg je wel wat uitdagende bossfights waar je een beetje moet opletten, bij Zash moest je dat ook trouwens met het interrupten etc, maar het verhaal van Zash was allemaal een beetje te verwachten, er werd ook genoeg gezegd dat Zash je zou veraden.

Ik ben een Sith Assassin trouwens, en dit is gewoon de verhaal voor de Sith Inquisitors maar dat wist je wel. :+

Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Voor degene die een Security Key wil en geen iPhone heeft, het is nu ook beschikbaar voor Android! Eens kijken of ik dat wel wil :+

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad, zat eraan te komen. En idd best wel sterke bosses die je moet doden verder in het verhaal, gelukkig kan ik healen en geef ik mijn companion gewoon aggro:p. Verder hoop ik dat, zoals ik hierboven zei het eind niet overduidelijk zal zijn maar ben er bang voor.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat doet dat precies? En moet je daarvoor betalen? ik heb namelijk wel een iphonie:p

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het is gewoon een extra beveiliging voor je account. Je download de app, registreert je account met de app. Hierdoor moet je een extra code invoeren die je alleen krijgt met je iPhone wat de beveiliging dus redelijk waterdicht maakt tegen hackers.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm... en die code veranderd elke keer dan neem ik aan? maar dan moet ik ook altijd die iphone bij hebben voor ik kan inloggen want anders mist die die code -_-? Ik kreeg net alweer een spawm mailtje, account notice blabla terwijl ik mijn account niet op die mail heb staan:p Daar heb ik wel op geregistreerd voor de beta maar niet het uiteindelijke spel haha

14. Seh

Seh Guest

Fuck dit. Elke keer als ik Main Assests 29 download geeft hij een error, moet ik op repair drukken en begint de game opnieuw met downloaden. :emo:

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    raar... geen problemen mee gehad:confused: is dit met update of gehele game download? anders gewoon vanaf de CD's. Mits je hem niet on line hebt gekocht. En wat voor error geeft die? misschien kunnen we dan helpen =).

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Heb je hem wel via www.swtor.com gedownload? Ik heb er geen enkele problemen mee gehad.

17. Seh

Seh Guest

Ik heb (nog) geen cd's. En het is zo'n klote weer dat ik geen zin heb om de stad in te gaan. :+

Ja. Ik ga het nog één keer proberen.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Anders ff error code hier typen =) kan ik ff kijken wat ik voor je kan doen.

19. Seh

Seh Guest

Ja, hij is nu weer bezig. Installing Main Assets 1 atm. Als ik weer een error krijg meld ik het hier. :)

Wohoo hij geeft aan dat de error gerepareerd is.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2012
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bijna level 25 en dan mountlessen halen. Geld is al bijna binnen, mounts beide al. :9

Deel Deze Pagina