1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justintje9

    justintje9 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die mij kan helpen wanneer ik een pack moet kopen zodat ik een zo groot mogelijke kans heb op een totw speler.?

    dit is de enige uitdaging die ik nog moet hebben
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had gister trouwens iets raars. Dacht dat ik hard genaaid was maar dat was gelukkig niet zo. Ik kocht een Fernand voor 22,500 en toen de veiling al afgelopen was en het groene vinkje er stond dat ik hem had gewonnen sprong het bod ineens naar 149k.
    Ik dacht WTF!? enz.. Dus ik druk de xbox uit en start opnieuw op in de hoop dat er geen 149k afgeschreven was en het heeft geholpen! Of niet maar het was er in elk geval niet af. Goede tip dus voor als jullie dit ook een x hebben. GELIJK xbox uitdrukken!
    Check foto's: http://503y.zapd.co/
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen zijn eigen keuzes. Vond hem namelijk niet snel in zijn versnelling met se bal, draaide ook niet echt goed en hij heeft drie sterren trucs? daarnaast was ze zwakke been echt zwak! Maar geniet er van!
     
  4. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu wel spijt dat ik van me 150k packs heb gekocht. Heb nu bijna niks meer.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is dat nu voor logische opmerking? Tuurlijk heb je spijt al het niks oplevert! Tis niet zo dat als je messi eruit had getrokken dat je dan ook spijt had. Dan had je lopen juichen en het in iedereens gezicht lopen wrijven van iedereen die alleen nog maar spaart met zijn coins omdat ze nooit eens wat trekken uit een pakje. En nu kunnen zij gniffelen van zie heeft geen nut en intussen heb ik wel coins!

    Sorry moest er even uit!
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Geloof me het ligt er niet aan dat je je xbox uitdrukte want alles word tog opgeslagen, het was gewoon een fout en als je UT opnieuw opstarte zou je ook die 22,5k weer zien

    Ik had je nog gezegd dat die kans zo ontzettend klein is, iedereen hier ziet mensen op het EA forum die gek worden omdat ze een TOTY hebben, maar dat zijn er helemaal niet veel. Op dat moment dat die iedereen packs koopt zie je maar een paar mensen die laten zien dat ze iets goeds uit een pack hebben, die andere 100000 mensen zeggen niet van ik heb niks uit me pack bla bla en die posten gwn niks waardoor het lijkt dat iedereen iets goeds uit hun packs krijgt. Beste is gewoon nooit packs kopen, en als je het toch zo graag doet dan een deel van coins bijv 1/3 of als je helemaal geen risico wil lopen maar wel geld ervoor over hebt via PSN Card/MSP

    Dit zijn Harde feiten! Packs kopen is gewoon net als gokken, 99,9% van de keren ben JIJ de verliezer!!
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  7. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer het happy hour is?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan heb je geluk gehad. Dit is een nieuwe hack, die alleen bij 41212 spelers werkt. Dan kan de koper jouw bod aanpassen. Bied je dus 600 coins op 41212 Mertens, kan de verkoper er (met bepaalde tools) 60.000 van maken, tot aan het aantal coins wat de koper heeft. Want de koper kan natuurlijk geen speler kopen voor een miljoen, als hij maar 60.000 heeft.

    Niet dus ;).
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ga nu voor het eerst een 4-3-3 team maken. Welke van de drie CM's zijn het meest aanvallend? Wat voor soort middenvelders kan ik daar het beste gebruiken?
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha.

    +1
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet je al welke Comp. je in wilt? Maar je moet zorgen dat je cm in het midden de meest defensieve is.
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik ga een hybrid maken. Oh dat is mooi kut. Ik zat namelijk hieraan te denken.

    Nani------Berbatov IF------Sanchez

    Cambiasso---Sneijder---Busquets IF

    Clichy---Kompany---Lucio---Maicon

    -------------Cesar--------------------

    Maar dat zou dus niet fijn spelen? Dit is beter?

    Nani--------Berbatov IF------Sanchez

    Seedorf IF----Busquets IF------Fabregas

    Taiwo----Kompany----Lucio-----Maicon

    -------------------Hart--------------------
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in plaats van berbatov een andere spits nemen, berbatov is echt te sloom.Middenveld cambiasso in het midden,linker CM Milner of Yaya toure en rechter CM if Ramirez van chelsea
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan heb ik niet overal lichtgroenen lijntjes. Denk dat het dan zoiets als dit gaat worden.

    Nani--------Berbatov IF------Sanchez

    Seedorf IF----Busquets IF------Fabregas

    Taiwo----Kompany----Lucio-----Maicon

    -------------------Hart--------------------

    TOTY Berbatov was vorig jaar echt heerlijk, ik geef niet zoveel om snelheid.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft een draaicirkel van een vrachtwagen!
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee hoor hij Dribbelt uitstekend en is een van de meest technische spitsen in Engeland, het is dat hij zijn snelheid niet mee heeft anders was het een topspits geweest op Fifa.
     
  17. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trainers die je uit pakjes haalt en in je club gaan, doen die ook wat? En kunnen je spelers beter worden?

    En wat is het met al die idioten online die één goede spits hebben en daar trucjes mee gaan doen? hoe verdedig je zoiets?
     
  18. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer het happy hour is?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    markie: over klein kwartiertje hier om de hoek in de kroeg. Kom je ook?

    Ben arfa is stukkie duurder geworden zeg. hopelijk worden er een hoop pakjes vanavond gekocht. middenvelders trekken denk ik wel het minst aan. Dan wordt het maar dinsdag of als de aanvallers komen een ben op pikken. Meer dan 40.000 wil ik eigenlijk niet uitgeven.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  20. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer het happy hour is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina