Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Al tijdje net als 12 dagen app kort terug.
    Weinig boeiends tegen gekomen of het was al gratis, of het werkte niet vanaf de iPhone.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    NummersNL vond ik mooi en vandaag is Burnfout z'n app gratis :)

3. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een klein vraagje: Mn pa heeft een nieuwe werkbus, en hierin zit een aux-ingang voor mn iphone.. Kan ik via deze aux-ingang ook gelijk mn iphone opladen, of kan dat alleen met de speciale auto-oplader?

En als ik een aux-kabel koop, welke is dan de beste en niet zo duur?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    3,5mm jack (koptelefoon uitgang iPhone) > aux. Bij menig zaak heb je deze kabeltjes wel, voor een paar euro ofzo.
    Gaat via headphone out van iPhone en stuurt enkel audio door, dus je iPhone wordt niet opgeladen. Zijn vast ook wel connectors te vinden voor auto oplaadpunt naar iPhone (brede dock connector onder iPhone). Goedkoop via dealextreme en misschien ook wel in de Apple store (of op de site).

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik raad je de PocketDock aan. Heb 'm zelf ook. Hierdoor gaat de audio niet door de AUX maar door de LineOut (dockconnector) Dit heeft twee voordelen. Het behoudt de perfecte muziekkwaliteit en het behoudt het normale volume. Bij een normale koptelefoonuitgang verlies je kwaliteit en is het volume-niveau een stuk lager waardoor je de radio harder moet zetten.

Tevens bevat de PocketDock een USB poort zodat je 'm via een USB kabel kunt opladen (met de sigarettenaansteker).

PocketDock

Belkin Micro USB Charger

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik ingesproken memo's vanaf de Iphone naar mijn pc krijg? De bestandjes zijn 12 min en dus te groot om via e-mail of bericht te verzenden! Als ik mijn iphone map open op de pc zie ik alleen mijn foto's.

7. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar stop ik die pocketdock in dan in de auto?

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is het dom als ik nu een iPad koop? Is de 3 echt zo dichtbij? Hoe groot word het gat tussen iPad 2 en 3?

Ik heb hele erge jeuk aan mijn portemonnee namelijk.

Apple is altijd verassend en ik weet zelf dat het ook niet te zeggen is. Maar jullie zijn de deskundige/fans/etc. dus ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mensen die de iPad voor de introductie van de iPad2 hadden verkocht hebben hele goede zaken gedaan.
    Veel hebben zonder verlies een iPad2 kunnen kopen.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit in het zelfde dilemma; ik wil ook graag een iPad maar ik heb voor mezelf besloten dat ik gewoon wacht op de iPad 3.
    Je weet inderdaad nooit echt te zeggen wanneer dat ding komt, wat het wachten des te kutter maakt.

Maar als ik bijvoorbeeld naar de iPad 2 van m'n broertje kijk in vergelijking met de iPhone 4, dan erger ik me bijvoorbeeld al een beetje de scherpte van het scherm.

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Begrijp het niet helemaal, maar je probeert te zeggen dat als ik van de zomer bij wijze van spreken 100 euro bij betaal wel een iPad 3 zou kunnen kopen?

Is er een verschil tussen een Nederlandse of Amerikaanse iPad? Op de stekker na natuurlijk.

Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hier heb je wel veel aan inderdaad :)

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ook een voorbeeld ;)

Als Apple de iPad2 willen houden als instapmodel dan ben ik bang dat de iPad3 een stuk duurder zal worden.

Je weet op de dag van de presentatie wat Apple gaat doen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dat is soms zo vervelend. Als de iPad 3 duurder gaat worden, ga ik die sowieso niet halen namelijk.

Maar het kriebelt zooooo erg, haha.

Kan de iPad 2 eigenlijk films in HD afspelen?

Het enige waarvoor ik zou wachten is het Retina Display, maar ach dit kan ook verwaarloosd worden. Als de iPad 2 prima HD kan afspelen, valt dat argument ook weg namelijk.

Design zou ook wel hetzelfde blijven en ik denk dat die processor gewijs ook niet zo absurd veel sneller is.

Of verwachten jullie weer berichten van DRIE KEER SNELLER DAN DE IPAD 2!! ?

15. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Dit hou je toch altijd? Als de iPad 3 uit is zijn de eerste geruchten voor de iPad 4 er alweer. Zo kun je wel blijven wachten.. iPad 2 werkt super, gewoon halen dat ding. Kan er op gamen, films kijken, internetten, wat wil ik nog meer van een tablet?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het kriebelt hier ook behoorlijk.
    Ik vind rekenkracht belangrijker dan een Retina Display.

1 ding weet ik nu wel 100% zeker , mijn volgende iPad moet 3G hebben.
    Doe nu onderweg alles op mijn iPhone4 of Samsung TAB (werk) , maar ik erger me kapot aan de belabberde beeld kwaliteit van de Tab P1000.
    Daarbij komt ook nog eens dat ik Android helemaal niets vind.

Er staan liggen voor dit jaar nog 2 dingen op plank.
    1. Macbook Air.
    2. Nieuwe auto ( de huidige heb ik nieuw gekocht in 1998 8) ).

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die sluit je met een normale audiokabel aan op de AUX ingang van je autoradio.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij DX deze kabel besteld voor in mijn servicebus.

19. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem:

Mijn wachtwoord voor m'n Itunes was opeens verkeerd, terwijl ik gewoon hetzelfde invoerde. Toen heb ik een ander wachtwoord aangemaakt, maar deze pakt hij ook niet.
    Ligt het misschien aan mijn gebruikersnaam die is veranderd? Ik heb namelijk wel sinds kort glasvezel en daarvoor moest er een aantal dingen worden aangepast.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat heeft glasvezel te maken met jouw Apple ID :confused:

Dit ook geprobeerd ?
    Apple ID

Deel Deze Pagina