in basis wel ja maar je kunt de blokken totaal niet vergelijken. http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari/Maserati_engine Maserati heeft voor mij wel het mooiste geluid!
Dankje. Ik geloof dat het Denvan (maar het kan ook iemand anders hier geweest zijn) was die het nodig vond om z'n Supra in m'n beeld te rijden! Het was een klassieke Japan vs Amerika op de Nordschleife.
De bovenste laadde pas super laat bij mij. @ Mazda, die bovenste SS moet je echt een keer opsturen bij zo'n Photo Contest van Turn10, echt een top foto!
Ben der geen ster in maar vind het gewoon tof om te doen! Bel Air C1 Range Rovert AMG Asanti Rim Gangster Ride
Lircky, kan je niet ergens anders je foto's hosten? Jouw bigshots zijn niet zo groot, en dat is jammer! De Dodge is tof, maar ik denk dat jouw idee van de eerste foto's spannender kan zijn met een beweging. Nog twee van mij: Glijden met de Hyundai: Cruisen met de BMW:
Bovenste is ook mijn bureau achtergrond geworden, werd weer is tijd voor een nieuwe. Jammer dat er op de 2de van de Camaro geen verbrand rubber (rook) rond de achterbanden hangt, dat zou anders ook een heel mooi plaatje zijn geworden!
Zal ook eens wat meer bewegende beelden proberen, maar vind statisch in die dondere studio wel erg gaaf! Ik hoost bij Photobucket en daar kan ik de maximale bigshots niet opslaan (die zijn 23mb, deze zijn 12 mb). Waar kan ik dat beter doen dan?
Je foto's hierboven zijn eigenlijk maar 100kb per stuk. Ik denk dat photobucket ze zelf nog flink comprimeert daarom. Ik gebruik eigenlijk altijd imageshack.us of flickr.com om m'n plaatjes up te loaden Nadeel van flickr is dat je je ervoo rmoet registreren.